Założyłem gaz Staga-300 i śmiga mazda tak samo jak na benzynie
polecam do mazdy 323 Z5 tylko gaz sekwencyjny
Czyszczenie wtrysków- jak to zrobić ?
1, 2
a słuchajcie jakie są objawy zepsutego przepływomierza, bo chciałem sprawdzić czym różnią się objawy od zapchanych wtryusków ?
- Od: 26 kwi 2008, 11:36
- Posty: 10
- Skąd: okolice Łodzi
Nie jest powiedziane, że przepływka, to jedyna usterka...farciarz napisał(a):GofNet...po co ma się podpinać
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Nie jest powiedziane, że przepływka, to jedyna usterka...farciarz napisał(a):GofNet...po co ma się podpinać
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Wcale tak nie twierdzę...ale zacząć musi od wyeliminowania tego uszkodzenia które jest oczywiste
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
A wtryski czyścimy tak http://astra.autokacik.pl/technika/napr ... wtrys.html lub tak http://manuale.piwko.pl/czyszczenie_wtryskiwaczy.pdf
- Od: 5 maja 2006, 17:00
- Posty: 87
- Skąd: Bartoszyce
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD 2002
a wiec.........
na samym wstepie musialbym napisac,ze chyba malo wiecie odnosnie instalacji gazowej:P
tak sie sklada,ze posiadam 323f Bg 1,6 16V z inst.gazowa pod gaznik-tak juz kupilem!
ktos chcial zaoszczedzic no i bum.
zaznaczam,ze kupowalem auto bedac laikiem i nadal nim jestem choc przyznam ,ze mialem juz troche przygod z inst.gazowa w mojej mazdzie.
na samym poczatku mialem podobny problem co THUNDER333 ,a mainowicie na lpg chodzila swietnie a na benzynie mół!! ;/ a gdy przyszly obroty okolo 2,8tys to robila sie dziura w pedale bo moglem go naciskac a mazda nie chciala nic przyspieszyc ale spoko bo lapala znowu przy okolo 4,5tys
odwiedzilem chyab z 4mechanikow i kazdy mi gadal,ze musze zrobic zupelnie cos innego ale nic nie pomagalo bo na Pb dalej opor a na LPG sobie fajnei smigala
wymienilem swiece,przewody,palec,kopulke,pomiwerzylem napiecia i nic.czytalem na forum ,ze to bedzie przepustnica ale nie wymienialem bo to tez byly tylko przypuszczenia.
stwierdzilem ,ze najlepszym rozwiazaniem bedzie udanie sie na autoryzowany serwis MAZDY w celu podpiecia jej pod odpowiedni komputer. Robota trwala 10min. skasowali mnie 100zl mechanik sie przejechal autem i stierdzil za 1 razem cenna diagnoze – WTRYSKIWACZE wymienilem je i smiga na Pb bez problemow
co do WYSTRZALOW-jezdze mazda po wymianie wtryskiwaczy od ponad roku,zrobilem jakies 30tys.i mialem tylko 1 wystrzal-huknelo,ze myslalem ze to bedzie koniec jazdy mazda. na szczescie wyskoczyla tylko rura laczaca przeplywomierz a mazda wcale od tamtej pory nie pracuje gorzej.
wiec obstawiam ,ze najlepszymrozwiazaniem bedzie sie udac i podpiac pod komuter-wykarze wszystkie bledy ,a co serwisowy mechanik to serwisowy mechanik
na samym wstepie musialbym napisac,ze chyba malo wiecie odnosnie instalacji gazowej:P
tak sie sklada,ze posiadam 323f Bg 1,6 16V z inst.gazowa pod gaznik-tak juz kupilem!
ktos chcial zaoszczedzic no i bum.
zaznaczam,ze kupowalem auto bedac laikiem i nadal nim jestem choc przyznam ,ze mialem juz troche przygod z inst.gazowa w mojej mazdzie.
na samym poczatku mialem podobny problem co THUNDER333 ,a mainowicie na lpg chodzila swietnie a na benzynie mół!! ;/ a gdy przyszly obroty okolo 2,8tys to robila sie dziura w pedale bo moglem go naciskac a mazda nie chciala nic przyspieszyc ale spoko bo lapala znowu przy okolo 4,5tys
odwiedzilem chyab z 4mechanikow i kazdy mi gadal,ze musze zrobic zupelnie cos innego ale nic nie pomagalo bo na Pb dalej opor a na LPG sobie fajnei smigala
wymienilem swiece,przewody,palec,kopulke,pomiwerzylem napiecia i nic.czytalem na forum ,ze to bedzie przepustnica ale nie wymienialem bo to tez byly tylko przypuszczenia.
stwierdzilem ,ze najlepszym rozwiazaniem bedzie udanie sie na autoryzowany serwis MAZDY w celu podpiecia jej pod odpowiedni komputer. Robota trwala 10min. skasowali mnie 100zl mechanik sie przejechal autem i stierdzil za 1 razem cenna diagnoze – WTRYSKIWACZE wymienilem je i smiga na Pb bez problemow
co do WYSTRZALOW-jezdze mazda po wymianie wtryskiwaczy od ponad roku,zrobilem jakies 30tys.i mialem tylko 1 wystrzal-huknelo,ze myslalem ze to bedzie koniec jazdy mazda. na szczescie wyskoczyla tylko rura laczaca przeplywomierz a mazda wcale od tamtej pory nie pracuje gorzej.
wiec obstawiam ,ze najlepszymrozwiazaniem bedzie sie udac i podpiac pod komuter-wykarze wszystkie bledy ,a co serwisowy mechanik to serwisowy mechanik
- Od: 24 lip 2007, 23:50
- Posty: 153
- Skąd: Ś L Ą S K
- Auto: 1,6 16v (BG) LPG
piotrek159...Skoro wszyscy tu mało wiedzą o instalacjach LPG to zabłyśnij w dziale LPG...
a nie rzucaj dziwnych stwierdzeń do innych użytkowników Mazd. Nikt nie zjadł wszystkich rozumów, a forum jest po to aby móc pomóc innym użytkownikom lub jeśli ma się problem z samochodem mieć możliwoć zapytania o poradę.
Oby Tobie si madzia nie psuła
Życzę bezawaryjnej jazdy.

Oby Tobie si madzia nie psuła

Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Yard napisał(a):W poradnikach dotyczących kupowania używanych samochodów zawsze piszą. Jeśli chcesz mieć samochód z gazem, kup bez instalacji i zamontuj samemu. Nie kupuj z instalacją ponieważ nic o niej nie wiesz i nie będziesz wiedział.
Już chyba widziałem gdzieś jak to pisałeś. Teraz większość instalacji to sekwencje i tam raczej nie ma możliwości zrobienia czegoś co spowoduje jakieś ukryte usterki (mówię to tylko jako użytkownik).
Napisze na swoim przykładzie:
Mam sekwencje i jedyne co robie to leje gaz do butli i jeżdze.
Nigdy nie miałem najmniejszego problemu wywołanego tym że moje auto jeżdzi na LPG
Mam wszystkie dokumenty które dostałem przy montażu.
Jeżdze terminowo na przeglądy i wymiany tych filtrów, co jest udokumentowane w książce serwisowej
Więc historia instalacji jest jasna, zresztą instalacja jest jeszcze na gwarancji.
teraz sprawa ekonomiczna:
Auto z zalożoną instalacją nie jest chyba nigdy tyle więcej warte żeby można było kupić auto bez LPG i samemu ją zamontować.
Jeśli ktoś by mi powiedział że nie kupi mojego samochodu dlatego że jest w nim LPG to po prostu zakończyłbym rozmowę bo nie widzę żadnych argumentów popierających jego zdanie.
- Od: 6 paź 2007, 15:11
- Posty: 106
- Skąd: Koszalin
- Auto: 323 C
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości