Niebieski Mx-6 2.0 V6 w Wawie

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez darekk86 » 18 maja 2008, 01:25

kompa nie dalo sie zamontowac od kf-ze bo nie obslugiwal chyba poduszek. Ogolnie wiazka byla totalnie inna niz w moim KF, wiec zmian bylo sporo. A w koncu zostal po i tak sporych przerobkach moj ECU i do tego smt6, bo tamtego nie bylo sensu przerabiac.
A tamta mazda byla na pewno na rynek japonski. Sciagnieta byla z japonii do rosji i z rosji do polski. A ruscy sciagaja z japonii masowo samochody. I licznik miala do 180km/h fabrycznie, tak jak wszystkie samochody japonskie w tamtych latach. No i na 180km/h blokade ze wiecej nie jechala. To tez byl powod nie kombinowania z ecu, bo w nim byla blokada wlasnie.
A no i na oslonie rozrzadu mam japonskie napisy na naklejce :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez lukster » 20 maja 2008, 12:07

Z tego co widzę są 2 wersje KFZE, podobnie jak w przypadku KLZE.

KFZE 170HP
"
The only REAL 170hp KFZE is from the Lantis type R It has a curve neck and square runners, it also has KL31 cams in it. Finding this motor is like finding a real GTR BPT motor Close to impossible.
"
oraz wersja 160KM z wałkami KF01 i najprawdopodobniej owalnymi kanałami dolotowymi. Tak więc o ile ustalenie czy masz KFZE 170HP jest bardzo proste, to czy jest to wersja 160HP czy zwykły KF będzie trudniejsze. Ja obstawiam KFZE 160HP. 170HP to na bank nie jest choćby dlatego, że pochodzi z mx6 a zacytuję jeszcze raz:
"The only REAL 170hp KFZE is from the Lantis type R"
:]
http://www.mx-3.com/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=49946&st=0&sk=t&sd=a&hilit=kfze+numbers Polecam lekturę tego forum, kopalnia wiedzy, amerykanie są kilka lat do przodu ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez darekk86 » 20 maja 2008, 14:06

to to wiem :)
ten KF-ZE z mx-6 mial wlasnie 160KM. Ale nigdzie nie moglem znalezc informacji o tych okraglych kanalach dolotowych, bo podobno takie mam i Patryk twierdzil ze przez to nie jest to ZE na pewno...
Czyli jednak :)
Walki nie wiem jakie ma, moze jak bede rozbieral silnik to sie przekonam. Ale ze to nie jest wersja 170KM tylko 160 to wiedzialem od razu.
No ale ciekawe ile z tych koni udalo sie uzyskac u mnie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto