Nowa Honda Accord 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Adaś » 20 lut 2008, 01:02

Faja napisał(a):Jeśli chodzi o porównanie Accorda i 6-tki poprzednich modeli, nie muszę mówić kto wygrywał wszystkie testy, i jak sie rozkoszowali jazdą Mazdą, wszyscy testerzy usmiech A co do jakości przepraszam ale Mazda jest pierwsza w wielu rankingach, a Honda znów wącha smurd z tyłu usmiech taki już los wasz.

za to userzy Hondy Accord nie narzekają na rdzewiejące nadkola, nie płaczą na koła dwumasowe itp itd;)
Faja napisał(a):Dziwne to dlaczego skoro Hondy są takie dobre to na żadna na tyle szybka aby nas objechać jeszcze nie natrafiliśmy ? wszystkie się pochowały czy co ?

bo nie trafiliście na żadną z turbiną <lol>
Faja napisał(a):naprawdę dla mnie trzymanie s2000 w gamie produktów przez tyle lat jest brakiem pomysłów firmy... małe zmiany i tak nie zastąpią nowego projektu,

Widać bardzo dobrze sobie to auto radzi skoro nie trzeba nowego modelu wprowadzać:) Co do porównania z RX-8 kwestia gustu – mi się bardziej S2000 podoba i osiągi ma lepsze, poza tym roadster:)
Faja napisał(a):a Mazda przez ten czas zdołała wyprodukować i stworzyć rx-7

A Honda model NSX :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez rudii » 20 lut 2008, 02:16

Być może ktoś tu nieuważnie ogląda tv

Faja napisał(a):Civic type R został skrytykowany ostro na Tvn turbo i w top gear


, dla takich osób link

http://www.moto.wp.pl/kat,55194,wid,8745893,wiadomosc.html?rfbawp=1172352087.383&ticaid=15641
:P

Choć akurat Tvn Turbo to żadni eksperci, lecz Brytyjczycy to co innego, chyba każdy zgodzi sie że są najbardziej wymagającymi użytkownikami (w końcu u nich to nie Fiat 500 jest Car of the Year) :D
http://www.motofakty.pl/artykul/ktore_sie_psuja.html

http://www.automoc.pl/aktualnosci/aktualnosci/ranking-niezawodnych-aut-magazynu-what-car.html

Faja napisał(a):szybka aby nas objechać jeszcze nie natrafiliśmy

Jak bez przerwy ścigasz się tylko z City to być może tak jest <głaszcze>


Rx 8 ? Proszę bardzo : http://pl.youtube.com/watch?v=9PdSpo6_JSY&feature=related
Początkujący
 
Od: 3 lut 2008, 11:47
Posty: 5

Postprzez promyk5 » 20 lut 2008, 02:38

Zaznaczam, że zrobiłem po ok 10 tys. zarówno Acordem VI i VII. Co samej jazdy to oba auta są z pozycji kierowcy rewelacyjne.
Natomiast pod względem wyglądu i stylistyki to niestety słabiutko. Acord VI w środku wizualnie to był nudny, prosty do bólu. Jego następca – już lepiej.
A nowy Acord? Wg. zamieszonych zdjęć niewiele zmienił się. Jednak wolał bym Mazdę 6 :) Ale póki co tylko wizualnie, bo nigdy jej nie prowadziłem, a Hodę tak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 09:12
Posty: 127
Skąd: Gorzów Wlkp. <->Zielona Góra
Auto: Był Xedos 6 KF. Teraz taczka:(

Postprzez gari » 20 lut 2008, 04:04

Mieszane uczucia mam co do tego nowego Accorda...ale co do samej dyskusji wyzszosci Hondy nad Mazda raczej nie mam watpliwosci...Produktom Mazdy conieco brakuje do Hond i Acur <głaszcze> ale nie jest to jakas przepasc <jupi>

Faja napisał(a): s2000 w gamie produktów przez tyle lat jest brakiem pomysłów firmy


akurat S2000 to klasa sama w sobie rewelacyjne auto ktorego widac nie trzebe odgrzewac co pare lat rzeby podkrecic sprzedarz jedyne co moze znim porownac z produktow Mazdy to MazdaSpeed Miata i to i tak naciagane porownaie :P ... a co powiesz o NSX ktory sprzedawany byl latami?? chyba jako jedyny z bryk pokroju (rx7 czy supr) przetrfal zalamanie tego segmentu podkoniec lat 90siatych...podejrzewam ze nastepca juz niedlugo powroci by konkuroac z nissanem gt-r i lexusem lf-a (a
mazda wyskoczy zczyms wtym segmencie??czy
ta furaja czy jak jej tam pozostanie tylko konceptem??)podejrzewam ze na koncepcie sie skonczy :(

Faja napisał(a):następnie rx-8 która choć nie powala osiągami co do poprzedniczki zdobyła mnóstwo nagród

fiaty tez zdobywaja duzo nagrod niczego to niedowodzi :P


Adaś napisał(a):Faja napisał:
Dziwne to dlaczego skoro Hondy są takie dobre to na żadna na tyle szybka aby nas objechać jeszcze nie natrafiliśmy ? wszystkie się pochowały czy co ?

bo nie trafiliście na żadną z turbiną


dokladnie....w momencie gdy honda zacznie montowac suszarki do swoich silnikow (wsumie jest juz pierwszy model acura rdx)bedziecie mieli zaczym gonic pomiescie...w porownaniu podbnych jednostek napedowych o ile sie nie myle mazda wypada slabiej niz honda??

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez zipek » 20 lut 2008, 08:52

jak patrzę na przód tegoa accorda to mi się przypomina honda City <zygi> porażka
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 22:24
Posty: 159

Postprzez Grzyby » 20 lut 2008, 09:21

Adaś napisał(a):za to userzy Hondy Accord nie narzekają na rdzewiejące nadkola, nie płaczą na koła dwumasowe itp itd

Adaś, czy tobie się coś nie pyntyryntało? Jakoś nie widziałem u nas chóralnych płaczów żałobnych z powodu koła dwumasowego. A jesteś pewien że Hondziaże nie mają problemów z rudą? Masz, jeździsz że takie konkretne opinie serwujesz? Z tego co wiem to nie użytkujesz ani Accorda ani M6 (zawsze mnie cieszyły opinie takich ludzi).

Nie wiem czym się podniecacie. No jest nowy model Accorda i co z tego? Jednym podoba się bardziej innym mniej. Przecież to jest normalne.
Chce ktoś porównywać sprzedaż Mazdy i Hondy w PL??
To niech weźmie duży rozpęd i walnie sobie baranka o ścianę. A potem niech pomyśli o sieci handlowej obydwu marek.
Poza tym – czy popularność danej marki przekłada się w jakikolwiek sposób na jej "lepszość" nad innymi?
Jeśli tak to najlepszymi autami są w PL Fiaty i Skody <glupek2>
rudii, wiem że będziesz piersią własną (jak Rejtan) bronił Hondy ale jak już coś cytujesz to poczytaj dobrze najpierw
Analizując wyniki raportu “What Car?” należy brać pod uwagę, że warunki eksploatacji aut w Polsce i Wielkiej Brytanii znacznie się różnią. Inny jest stan nawierzchni dróg, a co za tym idzie tempo zużywania się podzespołów samochodu. Założyć też można, że styl jazdy kierowców brytyjskich jest nieco inny od naszego.
– to jest dla mnie oczywiste że akurat bezawaryjność aut jest brutalnie weryfikowana i przez nasze drogi i przez nasze paliwa.

Proszę więc o spokój w temacie i kulturę wypowiedzi.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Globy » 20 lut 2008, 10:22

Zgadzam sie z Mariuszem. Kazda z marek ma swoich zwolennikow, sam od lat szanuje Hondy i uwazam ich deski rozdzielcze od dawna za wzor ergonomii i esencje japonskiego stylu – nawet po premierze kosmicznego Civica (szczegolnie modele Accord i Legend). Na dowod wystarczy tylko wyciagnac z gazet 5 losowych testow nowego Type-R'a, gdzie w kazdym redaktor objezdza Honde za inne rzeczy, dajac pierwszenstwo m.in. Megane R26 i Mazdzie 3 MPS. A propos Acury, Mazda strzelila sobie samoboja z brakiem wlasnej marki luksusowej, chociaz nie mogla finansowo temu podolac, a historie Acury i Infiniti w latach 90. nie byly uslane rozami. W tym watku jednak wypowiadamy sie na temat nowego Accorda, a nie wyciagamy orez tradycji obydwu marek przeciwko sobie.

A auto rewelacyjne z wygladu nie jest, kokpit ma pstrokaty, silniki wysokoobrotowe i tylko 2 benzyny. Rewelacyjny Diesel tez sie psuje, tylko po prostu jest go malo, a obecnie jest tez za slaby. Poza tym palme pierwszenstwa w klasie przejmuje swietnie wywazony boxer Subaru.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Paweł » 20 lut 2008, 10:57

Globy napisał(a):A propos Acury, Mazda strzelila sobie samoboja z brakiem wlasnej marki luksusowej

Spierałbym się, czy Acura to marka luksusowa – raczej próba zatuszowania pochodzenia samochodu. W Stanach każda honda kojarzyłaby się z importowanym Civic'kiem, pozycjonowanym pół szczebelka nad Yugo. "Acura" jest po prostu bardziej swojska – w amerykańskim rozumowaniu.

Globy napisał(a):Mazda strzelila sobie samoboja z brakiem wlasnej marki luksusowej, chociaz nie mogla finansowo temu podolac

Historia pokazuje, że to właśnie próba lansowania przez Mazdę "amerykańskiej" marki na zasadach Acury, czy Infiniti była samopostrzeleniem się w i tak nadwyrężone kolano. Ograniczenie się do jednej, globalnej linii modelowej, sprzedawanej pod jedną marką przyniosło znacznie lepsze rezultaty i Mazda na rynku amerykańskim znalazła sobie godne miejsce i nie można powiedzieć, żeby zawdzięczała to wyłącznie protekcji Forda.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez siegu » 20 lut 2008, 11:21

Adaś napisał(a):siegu napisał:
Auto jest ładne i spewnością znajdzie sporo nabywców, ale myślę, że nie tyle co M6 zeby

żebyś się nie zdziwiłusmiech zobacz na sieć dealerską Hondy i Mazdy która jest w powijakach:)

Pamiętaj o istniejącej sieci ASO których, własciciele sprzedają nowe Mazdy. Choć to i tak mało w porównaniu z
siecią Hondy.

Jednym podoba się bardziej innym mniej. Przecież to jest normalne.

ilu ludzi tyle opini

Grzyby napisał(a):Chce ktoś porównywać sprzedaż Mazdy i Hondy w PL??

A czas pokaże co będzie się sprzedawać lepiej na świecie, ;) bo rynek samochodów nowych w Polsce jest jaki jest :(
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Globy » 20 lut 2008, 11:28

tco_tm napisał(a):Spierałbym się, czy Acura to marka luksusowa – raczej próba zatuszowania pochodzenia samochodu. W Stanach każda honda kojarzyłaby się z importowanym Civic'kiem, pozycjonowanym pół szczebelka nad Yugo. "Acura" jest po prostu bardziej swojska – w amerykańskim rozumowaniu.

Tak, z punktu widzenia rynku amerykanskiego owszem – tym bardziej, ze Acura i Infiniti w moim odczuciu odstaja od Lexusa w kategorii prawdziwego premium i szukaja klienteli mlodszej torem ciekawych samochodow, niekoniecznie odpowiadajacych miarze tradycyjnych limuzyn. W Europie jednak nalezy do klasy premium, tak jest traktowana i tak chce byc postrzegana przez klientow – rowniez pod katem wejscia na ten rynek.

tco_tm napisał(a):Historia pokazuje, że to właśnie próba lansowania przez Mazdę "amerykańskiej" marki na zasadach Acury, czy Infiniti była samopostrzeleniem się w i tak nadwyrężone kolano. Ograniczenie się do jednej, globalnej linii modelowej, sprzedawanej pod jedną marką przyniosło znacznie lepsze rezultaty i Mazda na rynku amerykańskim znalazła sobie godne miejsce i nie można powiedzieć, żeby zawdzięczała to wyłącznie protekcji Forda.

Mimo wszystko marka, ktora w Europie wyciaga dlon w strone klasy Audi czy Lexusa (albo jest porownywana chocby przez gazety), a w Stanach jest uwazana za cos wiecej niz Hyundai, znajduje sie w dziwnym polozeniu. Zaczyna sie to zreszta juz od detali projektu samochodu, co ostatni test w "Auto Moto" ;) Taka praca nad imagem, z pomoca ujednoliconej linii modelowej oraz kreowania wizji auta niezawodnego, jest zmudna, podczas gdy Honda i Nissan korzystaja z nakladow finansowych na nowoczesne technolegie w wyzszych modelach – fakt jednak, ze Acura, Infiniti i Mazda przezywaly w latach 90. mocne finansowe tapniecia.

Wydaje mi sie, ze pierwsze dwie podciagaja swoich macierzystych producentow, Mazda zas wypracowala swietne wyniki inna droga i masz racje – lepsza. Oferuje dobre modele w nizszych segmentach i wszystko jest okej do momentu, gdy brak jej zaplecza przy ciaglym pchaniu i kwalifikacji jej w przedsionek segmentu premium. Tutaj jednak kwitnie kwestia naszej polskiej mentalnosci, bo im bardziej na Zachod, tym bardziej staje sie to mitem. Szczegolnie w odniesieniu do konotacji z Fordem.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Adaś » 20 lut 2008, 11:41

Grzyby napisał(a):Z tego co wiem to nie użytkujesz ani Accorda ani M6 (zawsze mnie cieszyły opinie takich ludzi).

2x Civic, obecnie Accord 1,8 i CR-V 2.0 rodziców;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Grzyby » 20 lut 2008, 11:49

Adaś napisał(a):2x Civic, obecnie Accord 1,8 i CR-V 2.0 rodziców

nie widzę M6 Panie Wszystkowiedzący ;)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Paweł » 20 lut 2008, 11:49

Globy napisał(a):Mimo wszystko marka, ktora w Europie wyciaga dlon w strone klasy Audi czy Lexusa (albo jest porownywana chocby przez gazety), a w Stanach jest uwazana za cos wiecej niz Hyundai, znajduje sie w dziwnym polozeniu.

To jest w Stanach typowe "położenie" dla każdej marki z dalekiego wschodu. Właśnie z tego powodu powstała Acura, która przecież od Hondy różniła i różni się w zasadzie tylko znaczkiem. Pozostałe rozbieżności są czysto detaliczne i wynikające ze specyfiki rynku. Dla przeciętnego amerykanina wystarczyło zmienić metkę, żeby myślał, że kupuje "domestic" produkt. :)

Mówić o Acurze, że jest marką luksusową, to jak twierdzić że Cronos jest limuzyną. Na takie określenie nieśmiało pokusiłbym się w przypadku Infiniti, ale tylko z tego względu że przez długi czas pod tą marką były oferowane samochody znacznie różniące się od swoich technicznych pierwowzorów i optycznie sprawiające wrażenie nobliwych.

W zasadzie tylko Toyota z Lexusem poszła uczciwą drogą oferując samochody faktycznie odmienne i wykraczające poza ofertę dla plebsu – zamiast przyczepiać na maskach inne emblematy i dopisywać w folderach przed każdym zdaniem słowo "Luxury".
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Adaś » 20 lut 2008, 11:59

Grzyby napisał(a):
Adaś napisał(a):2x Civic, obecnie Accord 1,8 i CR-V 2.0 rodziców

nie widzę M6 Panie Wszystkowiedzący ;)

dlatego mam odniesienie jeżeli chodzi o Hondę,a co do M6 to czytam sobie tematy na naszym forum:)
Mariusz nie mam zamiaru tutaj sprzeczać się która marka jest lepsza, bo większość M6 na tym forum to sprowadzone auta, o niewiadomym pochodzeniu. Wiadomo, że jak auto jest dobrze traktowane to będzie jeździć długo bezawaryjnie (no może poza niektórymi markami;)
Moja polemika skierowana była w stronę Faja, który uważa Mazdę za nie wiadomo co;)

A co do przyszłego pojedynku Nowy Accord vs M6 to chyba główną rolę będą pełnić gusta co do stylistyki obydwu modeli, bo zarówno Mazda jak i Honda mają bardzo dobrą opinię na rynku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Grzyby » 20 lut 2008, 12:04

Adaś napisał(a):Moja polemika skierowana była w stronę Faja, który uważa Mazdę za nie wiadomo co;)

z tym się trudno nie zgodzić ;)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez xXx » 20 lut 2008, 12:07

Honda nie pokazała niestety nic zaskakująco pięknego, projektanci zrobili lifting, delikatnie zaokrąglili kształty, dla mnie nic specjalnego...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Globy » 20 lut 2008, 12:24

Adaś napisał(a):Moja polemika skierowana była w stronę Faja, który uważa Mazdę za nie wiadomo co;)

Nie pierwszy raz, Faja jest dobry w te klocki :D

tco_tm napisał(a):To jest w Stanach typowe "położenie" dla każdej marki z dalekiego wschodu. Właśnie z tego powodu powstała Acura, która przecież od Hondy różniła i różni się w zasadzie tylko znaczkiem. Pozostałe rozbieżności są czysto detaliczne i wynikające ze specyfiki rynku. Dla przeciętnego amerykanina wystarczyło zmienić metkę, żeby myślał, że kupuje "domestic" produkt.

Zupelnie sie z Toba zgadzam, w przypadku Acury byl to zabieg czysto marketingowy – Honda obciela wlasna poprzeczke na rzecz oddzielnej, lecz w gruncie rzeczy tej samej oferty samochodow z wyzszej polki, do ktorej wrzucila nawet NSX'a, a glowna role w tym teatrze gral Legend... Co bylo pod reka, brak tu spojnosci w strone luksusu czy dynamiki. Na okreslenie wizerunku czas przyszedl pozniej, szczegolnie po slabo sprzedajacych sie modelach u schylku lat 90. i teraz marka ta plasuje sie w Stanach jako lower-premium. Nie sposob jednak nie docenic oddzielnych modeli, zapoczatkowanych przez Vigora, a pozniej TLa. Sam jednak odnosze wrazenie, ze obecne odrodzenie finansowe Acury opiera sie na cienkim trzonku, bo o ile Legend jest doskonalym samochodem, o tyle rozdmuchany Accord – TSX – faktycznie sprzedaje sie swietnie jako alternatywa dla konserwatywnych serii 3 i C-Klasse, ale jest raczej dzielem przypadku.

BTW, lifting z serii "brzydziej sie juz nie da?", nowy Legend/RL => http://www.netcarshow.com/acura/2009-rl/

I chociaz we wszystkich trzech markach (Acura, Lexus, Infiniti) wszechobecne byly elementy z macierzystych aut, to Infiniti poza ciekawymi modelami serii 30 i 45 tez nie bryluje – dla mnie totalna porazka bylo umieszczenie starej Primery P12 w wersji ze skora jako serii 20 w 1994 roku. Z calej historii wyplywa jasny wniosek, ze premiera LS400 byla najlepszym krokiem Toyoty. Wlasnie dzieki temu modelowi, mimo prostej koncepcji, jednego silnika V8 oraz stylistyki czolgu, Lexus osiagnal sukces. Mniejszy ES250 z 1989 roku pozostal kompletnie odosobniony, co widac na amerykanskich ulicach oraz wynikach sprzedazy. Infiniti i Acura bardziej posilkowaly sie dostepnymi juz modelami macierzystych marek z klasy sredniej wyzszej, przez co nie potrafily zaznaczyc dobitnie swej obecnosci miedzy Mercedesem i BMW (bo nalezy zauwazyc, ze Audi jest tam od niedawna).
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez gari » 20 lut 2008, 16:38

tco_tm napisał(a):W Stanach każda honda kojarzyłaby się z importowanym Civic'kiem, pozycjonowanym pół szczebelka nad Yugo.


oj tu sie bardzo mylisz albo bazujesz na informacjach z poczatku lat 80-tych :P akurat tak sie sklada ze Honda (oraz Toyota) w Usa jest wzorem niezawodnoscie, jakosci oraz wyznacznikem wrtosci wsrod aut uzywanch ... niesmailo prubuja sie do nich porownywac nieliczne auta amerykanskie i z ktorymi unikaja konfrontacji w swoich strategiach marketingowych producenci z europy...koreanczycy za to polecieli po bandzie i w swoich reklamch wykazuja wyzszosc swoich produktow nad wszystkimi autami ;)

tco_tm napisał(a):To jest w Stanach typowe "położenie" dla każdej marki z dalekiego wschodu

oj niezupelnie z moich osobistych spopstrzezen to hierarchia marek japonskich w usa wyglada mnaiejwiecej tak:
Honda=Toyota------>Nissan-->Mazda=Subaru------>Mitsubishi------------>Suzuk
Lexus------>Acura=Infiniti

(dlugos strzralek reprezentuje przepasc jakie je dzieli ;) a gdzies miedzy Mitsubishi i Suzuki plasuje sie konkurencja z Korei ktora pnie sie do gory)

tco_tm napisał(a):Właśnie z tego powodu powstała Acura, która przecież od Hondy różniła i różni się w zasadzie tylko znaczkiem. Pozostałe rozbieżności są czysto detaliczne i wynikające ze specyfiki rynku. Dla przeciętnego amerykanina wystarczyło zmienić metkę, żeby myślał, że kupuje "domestic" produkt.


Nie nie Acura i Infinity powstala dlatego bo powstal Lexus ktory powstal dlatego zeby moc sprzedawac na nowym kontynencie luksusowe produkty ktore w japoni sa sprzedawane pod rodzima bandera...coz taniej wyszlo w wyliczneiu wypromowanie i stworzenie nowej marki niz promocja juz istniejacej...


tco_tm napisał(a):Mówić o Acurze, że jest marką luksusową, to jak twierdzić że Cronos jest limuzyną. Na takie określenie nieśmiało pokusiłbym się w przypadku Infiniti, ale tylko z tego względu że przez długi czas pod tą marką były oferowane samochody znacznie różniące się od swoich technicznych pierwowzorów i optycznie sprawiające wrażenie nobliwych.

W zasadzie tylko Toyota z Lexusem poszła uczciwą drogą oferując samochody faktycznie odmienne i wykraczające poza ofertę dla plebsu – zamiast przyczepiać na maskach inne emblematy i dopisywać w folderach przed każdym zdaniem słowo "Luxury".


wszystkie trzy marki ida ta sama drogi i pod swoimi luxusowymi markami oferuja produkty ktore na swoim rodzimym rynku sprzedaja pod swoimi markami...

Globy napisał(a):dla mnie totalna porazka bylo umieszczenie starej Primery P12 w wersji ze skora jako serii 20 w 1994 roku.


Infiniti G20 ktore notabene pojawilo sie w spzedarzy w 1991 jest wzasadzie tym samym co obecnie Acura TSX lower-premium ladnie ubranym samochodem klasy sredniej – jedyna roznica polega na tym iz z biegiem lat te auta urosly ;) zreszta wystarczy spojrzec na np Corolle e9 z 1991 a corolle e12 2003

Globy napisał(a):TSX – faktycznie sprzedaje sie swietnie jako alternatywa dla konserwatywnych serii 3 i C-Klasse, ale jest raczej dzielem przypadku


raczej ceny oraz renomy marki ;)

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Globy » 20 lut 2008, 17:50

Chodzi mi raczej o brak wyraznej kontynuacji poprzedniej linii modelowej zwiazanej z TL'em ;) Bidna Mazda... kiedy Ona sie znajdzie tam przy podium.

gari napisał(a):Nie nie Acura i Infinity powstala dlatego bo powstal Lexus ktory powstal dlatego zeby moc sprzedawac na nowym kontynencie luksusowe produkty ktore w japoni sa sprzedawane pod rodzima bandera...coz taniej wyszlo w wyliczneiu wypromowanie i stworzenie nowej marki niz promocja juz istniejacej...

Zgadzam sie, aczkolwiek to Acura powstala pierwsza <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez darekk86 » 20 lut 2008, 18:06

Totalnie mi sie nie podoba :/ Legend im wyszedl naprawde ladny, honda civic 3d tez super. A to... Za dlugi zwis z przodu. Zdecydowanie nieksztaltnie to wyglada.
Mi troche przypomina Dodge Magnum. Taki jakis napompowany jak amerykanskie fury. Ale to nie pasuje do tych ksztaltow.
No i tak jak Patryk, bardziej mi to przypomina lifting niz calkiem nowy model. Zbyt podobny do poprzedniego, tylko duzo bardziej znieksztalcony.
Bleee
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Moto