Tego nikt chyba nie stosował na forum. Ciekaw jestem jak będzie jak się skończy dodatek w baku. Miałem kiedyś valvoline – silnik chodził ciszej póki go nie wypaliłem całego. A xeramic wyciszył (i zmniejszyło się też troszkę spalanie) na długi czas – przez rok nie wróciło do stanu sprzed "zalania".Jaksa napisał(a):Wlałem juz "Forte"
diesel bezsiarkowy lać czy omijać?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Juz wyjezdziłem , myslę ze jest ok , klepie jak dieselxANDy napisał(a):Tego nikt chyba nie stosował na forum.

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Diesle te nowsze (RF4F) są cichsze nieco i grają bardziej miękko (porównywałem). Dużo im jednak brakuje do pompowtrysków. Jednostka męcząca – i tak i nie. Hałas jest rewelacyjny – trudno nie zauważyć na ulicy madzi z DiTDJaksa napisał(a):klepie jak dieselogolnie mecząca jest ta jednostka.....
Męcząca w kwestii serwisowej – no bo nikt nie odkrył wszystkich tajemnic tego motorka. Moglibyśmy wraz z firmą MAZDA dojść do porozumienia i "sprzedać" im całkiem niezły zestaw wiadomości, których nawet oni nie posiadają.
Męczący – a z czego Ty żyjesz

z Mazdy!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Czy w naszym pieknym kraju nawet paliwo musi być pokręcone??
porównując paliwa $ to V-Power Diesl'a nie daje niepokojących objawów wspomnianych wcześniej.
hmmm przeczytałem chyba już cały dział i z tego co pamiętam to paliwa BP nie cieszyły się uznaniem więc nigdy tam nie zalewałem w obawie o pompe.
Wiem, że jednoznacznej odpowiedzi nie ma, ale gdzie najlepiej tankować????
porównując paliwa $ to V-Power Diesl'a nie daje niepokojących objawów wspomnianych wcześniej.
Jaksa napisał(a):zalaniu "nowego" na BP
hmmm przeczytałem chyba już cały dział i z tego co pamiętam to paliwa BP nie cieszyły się uznaniem więc nigdy tam nie zalewałem w obawie o pompe.
Wiem, że jednoznacznej odpowiedzi nie ma, ale gdzie najlepiej tankować????
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
Bo to prawda – tak jest zazwyczaj – jest to często problem jednostkowej stacji. Ja też ostatnio znalazłem "trefnego" Shella...k.el napisał(a):pamiętam to paliwa BP nie cieszyły się uznaniem
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Hałas jest rewelacyjny – trudno nie zauważyć na ulicy madzi z DiTD
Masz racje ta jednostka napedowa ma dośc specyficzny dzwiek
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Europa zachodniaWiem, że jednoznacznej odpowiedzi nie ma, ale gdzie najlepiej tankować

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W sumie 3 znajomych zadeklarowało chęc zakupu mojego auta ( za dobre pieniądze ) i nie wiem co zrobic ..... z jednej strony szkoda mi tego auta ale patrzac z innej strony ( jezdziłem wieczorami BJ-tką – nie ma porownania do DiTD – 1,8 Dohc to 1,8 Dohc )Riki napisał(a):dlaczego chcesz sprzedac GFke
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
tycjan masz racje........ w zime porazka
ale teraz... moze byc
zreszta to tylko R4... co by nie zrobili (nawet CR które duuuzo daje) to nadal kiepski ten dźwiek.... ale turbina troche ratuje
W sprincie do 100km/h pewnie tak...
sam myślałem ze DiTD nie jest zbyt dynamiczne... (widzac po swoim, ale mam nadzieje ze niedlugo sie to zmieni
) ale ostatnio mialem okazje jezdzic innym, 626 GW kolegi bafanabafana, Jego kombi chodzi spooro lepiej niz moj hatchback... zeby moja tak jezdzila 

Jaksa napisał(a):nie ma porownania do DiTD
W sprincie do 100km/h pewnie tak...
Riki – nie narzekaj!! naprawdę sporo zależy od paliwa... no i nie tylko od tego...
Mało Ci mojego zdjęcia????
Mało Ci mojego zdjęcia????
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nie tylko , czuje sie te 116 KM przy lekkim nadwoziu.Riki napisał(a):W sprincie do 100km/h pewnie tak
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa – i tutaj masz rację – ważniejsza jest MASA. Po wyjęciu paru gratów z mojej sam widziałeś zdjęcie licznika...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Widziałem , nie masz serca dla silnikaxANDy napisał(a):sam widziałeś zdjęcie licznika...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
xANDy napisał(a):Riki – nie narzekaj!! naprawdę sporo zależy od paliwa... no i nie tylko od tego...
xANDy nie narzekam, pisze fakty... przejedziesz sie moja to sam zobaczysz
xANDy napisał(a):Mało Ci mojego zdjęcia
xANDy dobrze, ze jadac do Ciebie mam "kawałek" ładnej autostrady, moze zobacze ile pojdzie przed i po......
Przy zalaniu dwa razy kiepskim paliwem miałem to samo... No – przed wszystkimi remontami też.........Riki napisał(a):jednak dla mnie wazniejsza jest elastycznosc, moim autem nie da sie wyprzedzac na 5 biegu...

Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):No – przed wszystkimi remontami też
Dlatego zdecydowałem sie na te same "remonty" co Ty
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
xANDy napisał(a):Przy zalaniu dwa razy kiepskim paliwem miałem to samo
Szczerze mówiac leje tylko na dwoch stacjach.. jak jade w trase to leje pod korek

xANDy napisał(a):naprawdę sporo zależy od paliwa
no tak problem paliwa przewija się w wieeeelu wątkach działu.
xANDy w jednym znich pisałeś, że pompki Denso lubią ON z Shella i Statoil, a raczej dodatki do ropki stosowane przez te koncerny. Powiedz co takiego mają paliwka tych stacji lub czego nie mają orły i lot(os)y iczy inni. I skąd ta wiedza?
Pytania zadaję bo taj pory rylko raz nie zalałem na polecanych stacjach i wiem jedno między Olsztynem, a Koszalinem $ ON na niebiesko-pomarańczowych stacjach to "siara" zawsze po zalaniu na tych stacjach ubywa kucyków, a przybywa dB. Spostrzeżenia dotyczą kilku jeśli nie klikunastu różnych stacji na wspomnianym odcinku.
jeśli faktycznie ma mnie to ustrzec przed przedwczesną wizytą w Mabi to jakoś to przeboleję – w końcu mogę lać tylko v-power, czy extra diesel, ale tu taż czytam o wpadkach Jaksy i xANDy'go
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
Zawsze jak zalewam zbiornik myslę ..... czy to juz teraz czy to jeszcze nie ten zbiornikk.el napisał(a):w końcu mogę lać tylko v-power, czy extra diesel, ale tu taż czytam o wpadkach Jaksy i xANDy'go
Ogolnie paliwa w naszym kraju mamy do

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości