Yooziu napisał(a):a z boku podobna do nowego yarisa czy corsy, ogolnie srednio mi sie podoba
Dodałbym jeszcze listonosza "Clio" i mleczarza "Auris". Bardzo średni ten projekt – niewiele lepszy od ZQ.


www.mazdaspeed.pl
Yooziu napisał(a):a z boku podobna do nowego yarisa czy corsy, ogolnie srednio mi sie podoba
Yard napisał(a):Ostatnim zdaniem redaktor powalił mnie na łopatki.
"Trudno jednak zrozumieć, dlaczego koncern nie zdecydował się wprowadzić do oferty zupełnie "łysej" wersji..."
Widać, że z Japonii lepiej widać, że Polska to też Europa i klientów traktuje się jednakowo, bez znaczenia, z którego kraju pochodzą. Poza tym, jeśli ktoś jest redaktorem w pismie motoryzacyjnym, to powinien już dawno zauważyć, że to co dla koncernów europejskich jest super dodatkiem za super pieniądze, to dla japońskich koncernów jest wyposażeniem standardowym, które klientowi się należy.
Pamiętam czasy kiedy 126p sprzedawano w wersji gdzie jako wyposażenie dodatkowe występowała kierownica i fotele
b2 napisał(a):biorąc pod uwagę nasze póki co mało europejskie zarobki. dobrze zatem jest, gdy klient ma możliwośc wyboru, między wersją za 62 tysiące i taką za np. 35. zobacz, jaki rozstawione są ceny yarisa – od 38 do 67 tysiecy. jest w czym wybierać. a taki yaris to nadal w wielu przypadkach auto rodzinne. jeśli ktoś potrzebuje autko do przemieszczania się na krótkich trasach po mieście i to też niezbyt często, to po co ma pakować kasę w mnóstwo udziwnień i dodatków, z których nie skorzysta. wystarczy buda i silnik.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości