Mazda Eunos Cosmo
Pewnie koleś widział to na co i ja dałem się nabrać czyli 929 4 drzwiową z napisem z tyłu cosmo. Jeździ nią starszy facet. NO I JEST TO 929 A NIE COSMO.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
??
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
Hehe. Moze ta, ktora na Traderze jest wystawiona za 34 tysie? Srebrna. Troche blizej ziemi, ale rownie piekna 

Przepiękny
Dgy zobaczyłem zdjęcie mnie też skojarzył się z Jaguarem (Estype). Teraz się przyznam
Zamieniłbym Mazdę na Jauara














-
Gość
Japonski jaguar
Bo kierownice ma tylko po prawej stronie.
Tutaj znajdziesz wiecej informacji: http://www.dmrh.com.au/
Pozdrawiam,
voytecku.
8dyb8 napisał(a):szczerze mowiac to ja chyba nigdy takiego na drodze nie widzialem
Bo kierownice ma tylko po prawej stronie.
Tutaj znajdziesz wiecej informacji: http://www.dmrh.com.au/
Pozdrawiam,
voytecku.
Tak jak w RX-7 (z kierownicą po prawej stronie), przez dostępność części, bardzo ciężko jest przełożyć kierownicę, tak w Cosmo jest to pewnie niemożliwe.
Gdyby się dało, pewnie ktoś by próbował.
Gdyby się dało, pewnie ktoś by próbował.
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
8dyb8 napisał(a):...autko z wanklem...
Były dwie wersje. 13B-REW (2-rotorowy, twinturbo, 255 KM, znany z FD) i 20B-REW (3-rotorowy, twinturbo, 300 KM). Ceny używanego silnika 20B-REW na Ebayu oscylują w okolicach $5000
Nie ma żadnego sensu przekładanie kierownicy w Cosmo. Jest możliwość zarejestrowania jej w wydaniu RHD. Jest trochę kłopotu i obostrzeń, ale można to zrobić. Tak samo jest ze Skyline'em. Model samochodu, który nie był nigdy produkowany w wersji LHD, może być (teoretycznie) zarejestrowany w Polsce z kierownicą po prawej stronie.
Ostatnio edytowano 5 sty 2009, 12:46 przez Pit, łącznie edytowano 2 razy
Piotruś napisał(a):Model samochodu, który nie był nigdy produkowany w wersji LHD, może być (teoretycznie) zarejestrowany w Polsce z kierownicą po prawej stronie.
dokładnie tak , znajomy kiedyś się dowiadywał o o rejstrację r33 ale nie zdążył bo rozbił auto .
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Doklejcie to proszę do istniejącego tematu o Cosmo na Ogólnym (na pewno jakiś istnieje 
Japonski jaguar
Tiiiaaa...moje największe motoryzacyjne marzenie...
Pierwsze auto , które na masową skalę wykorzystało sekwencyjne BiTurbo (no dobra wcześniej było Porsche 959, ale tylko 300szt....). W najbogatszej wersji klima, audio z equalizerem, TV, NAVI(zdaje się, że Japonia ma własny system), a wszystko sterowane z dotykowego ekranu. Zegary w technologii Optitron i prawie wszystkomające fotele. Tylny napęd i 315KM...do tego to nadwozie.Auto wyprzedziło świat o jakieś 6-7(w przypadku S klasy), a resztę o 10-15lat... Ech...
8dyb8 napisał(a):ktos na tym forum posiada/posiadal takie cacuszko? autko z wanklem, wyglada slodziutko : ) , szczerze mowiac to ja chyba nigdy takiego na drodze nie widzialem
nie, ale ja nim jeździłem
(Mev – nie mogłem się powstrzymać)
Model samochodu, który nie był nigdy produkowany w wersji LHD, może być (teoretycznie) zarejestrowany w Polsce z kierownicą po prawej stronie.
Mialo od nowego roku wejsc takie rozporzadzienie, aby mozna bylo kazde auto rhd zarejestrowac ( juz widze tysiace polakow w autach z Anglii na polskich drogach


Bartg napisał(a):jedynym znanym mi przypadkiem rejestracji auta RHD byl Skyline r33gtr z Lodzi
oraz Skyline'y z Władysławowa – pierwszy w Polsce był chyba właśnie ze Skyracing.
Cosmo była sprzedawana tylko w Japonii w latach 1990 – 1996, więc występuje tylko w RHD.
Jak napisał Piotruś, były 2 wersje silnikowe 13B (2 rotory) i 20B (3 rotory), oba z BiTurbo.
Słabszy silnik miał 230 kucy, mocniejszy 280. Chociaż jego potencjał jest dużo wiekszy, estymuje się, że tak na prawdę ma ok 330 koni. Po tuningu osiąga nawet 700 koni (a pewnie da rade więcej).
Cosmo to generlanie super luxusowe auto, które do tego nieźle zasuwa
6.2 do setki to lepiej niż BMW 330i, Honda S2000 czy Porshe Boxter, które nie są luksusowymi krążownikami.
Jak napisał Piotruś, były 2 wersje silnikowe 13B (2 rotory) i 20B (3 rotory), oba z BiTurbo.
Słabszy silnik miał 230 kucy, mocniejszy 280. Chociaż jego potencjał jest dużo wiekszy, estymuje się, że tak na prawdę ma ok 330 koni. Po tuningu osiąga nawet 700 koni (a pewnie da rade więcej).
Cosmo to generlanie super luxusowe auto, które do tego nieźle zasuwa
6.2 do setki to lepiej niż BMW 330i, Honda S2000 czy Porshe Boxter, które nie są luksusowymi krążownikami.
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości