
Kurde, zrobiłem w swoim życiu ze 400kkm i tylko jeżdżąc autem marki Nysa 522 jakieś 25 lat temu, woziłem ze sobą worek części....
www.mazdaspeed.pl
lysy2 napisał(a):Rymkoa czy nie możesz po prostu udzielić odpowiedzi ( lub milczeć jak nic nie wnosisz)?
?Komputer sam bardzo dobrze wie, kiedy ma wyłączyć silnik , kiedy zaświecić czerwone kontrolki a kiedy pozwolić dalej jechać w trybie serwisowym.
czyżby ? oto jedna z nich :rymko napisał(a):Nie mam zamiaru się wymądrzać i dawać porad wbrew samemu sobie
gdzie do dziś oczekuję na odpowiedź....tadziol napisał(a):rymko napisał(a):podciągnij obroty biegu jałowego odrobinę i finito.
a jak to zrobić ?
Bigbluee napisał(a):Komputer sam bardzo dobrze wie, kiedy ma wyłączyć silnik , kiedy zaświecić czerwone kontrolki a kiedy pozwolić dalej jechać w trybie serwisowym.
lysy2 napisał(a):Wszystkiego się nie przewidzi, ale mając wiedzę i parę drobiazgów w 80% usterek jakie są popularne w samochodach pojadę dalej po krótkiej przerwie.
lysy2 napisał(a):to co warto sprowadza się to do cewki, 2 starych świec, długiego kabla WN
eeee....tam zaraz porobiło....lysy2 napisał(a):ojojoj... się porobiło
Ale tu nie chodzi o stan pojazdu tylko o to,że autor tematu jest mechanikiem amatorem i chce w miarę możliwości poradzić sobie na drodze sam,a nie z bekiem wzywać assistance na widok świecącej się MIL.Grzyby napisał(a):Kurcze, nie wiem w jakim stanie trzeba mieć auto, żeby w ogóle myśleć o wożeniu ze sobą takich klamotów.
i z tym się zgadzam.JohnnyB napisał(a):na drodze przeciętny kowalski nie wymieni.
tadziol napisał(a):....że autor tematu jest mechanikiem amatorem...
Grzyby napisał(a):Dlatego też nie widzę sensu wożenia ze sobą takich gratów.
M_K napisał(a):jeszcze jedna sprawa. Jakby ktoś jednak wolą nową, żeby nie martwić się czy używka nie padnie, to za niewiele ponad 100zł można mieć spokój na kolejne 200kkm:
http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-p ... 80550/4709
ja jednak kupiłem raz jeszcze nową, będzie siedziała w bagażniku w razie W
tadziol napisał(a):Bigbluee napisał(a):Komputer sam bardzo dobrze wie, kiedy ma wyłączyć silnik , kiedy zaświecić czerwone kontrolki a kiedy pozwolić dalej jechać w trybie serwisowym.
100 % racji.
lysy2 napisał(a):ojojoj... się porobiło
Co do błędów kompa i jego decyzji dot. wyłączenia silnika – tu może być różnie. Widziałem silniki pracujące na walniętych panewkach lub na błędach o przesunięciu faz rozrządu, co jest raczej niebezpieczne dla silnika. Trzeba po prostu samemu ocenić co się dzieje i decydować czy to groźne czy nie.
Grzyby napisał(a):STARE świece? Po kiego grzyba? Zdarzył się przypadek żeby się świeca zamontowana w aucie rozpadła i była konieczność jej wymiany w drodze? I jeszcze dwie stare świece? Na zasadzie "świec ci u nas dostatek ale i te dwie stare przyjmiemy?
kabel WN? Rozumiem że nowy bo stary .... to po co był zmieniony? Komuś kabel WN pękł w trasie na pół czy co?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości