Mazda 323F BA 1.5 kopci i inne problemy – czy warto ją naprawiać?
1, 2
Czyli jak nie dymi na niebiesko to jest wszysko okej ? Pierscienie nie zapieczone i uszczelniacze tez nie musze wymieniac ? Pisze bo chce sie upewnic.
- Od: 20 lut 2016, 16:42
- Posty: 9
- Skąd: Nowogard
- Auto: Mazda 323f Ba 97r. Silnik z5 1.5 16v
Każdy silnik wciąga trochę oleju ale jedne mniej a inne – w zbyt dużych ilościach.
Ale jeśli nie masz niebieskiego dymienia to już nie jest źle.
Pojeździsz trochę i będziesz wiedział czy olej połyka czy też nie
Ale jeśli nie masz niebieskiego dymienia to już nie jest źle.
Pojeździsz trochę i będziesz wiedział czy olej połyka czy też nie
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jak masz problem z odpalaniem to sprawdź sobie w jakim stanie są świece. Bo możliwe że ich wymiana sporo pomoże.
Białe kopcenie niekoniecznie może być oznaką usterki – szczególnie jeśli na rozgrzanym silniku (po kilkunastu km jazdy) zanika.
Jeżeli dymi na biało cały czas – obserwuj poziom płynu chłodniczego. Jeżeli nie ubywa – ciesz się. Nie masz żadnych wydatków
Białe kopcenie niekoniecznie może być oznaką usterki – szczególnie jeśli na rozgrzanym silniku (po kilkunastu km jazdy) zanika.
Jeżeli dymi na biało cały czas – obserwuj poziom płynu chłodniczego. Jeżeli nie ubywa – ciesz się. Nie masz żadnych wydatków
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości