Pugi i Cytryny juz od 2006 sie poprawiły. Wielu moich znajomych ma (auta z Francji są bardzo popularne w Belgii ) i jeżdżą tylko na serwis przeglądowy. Kolegi 3008 nawet podczas powodzi zalany do wysokości drzwi przejechał i przeżył bez żadnych problemów, sąsiada tigu niestety zdechł.
Co do Aut sprowadzonych z Francji jak ten przykład to omijaj z daleka, dobre auta są droższe niż w Niemczech, nawet te produkowane na miejscu, polecam również obejrzeć 6 albo 5 odcinek Turbo kamery z tego sezonu. Handlarz tam pokazał jak kupuje się auta we Francji i gwarantuje ze nie kłamał bo widzę to na co dzień lecące tranzytem przez Belgię do Polski.
Mazda3 vs. Lexus IS250
1, 2
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Co do Peugeot 3008 – jeździłem i sam byłem zaskoczony, że tak mi się podoba. W 100% odpowiada mi sposób prowadzenia się, siedzenia itp. Więc niechęć do Francuzów w moim wypadku powoli mija, niektóre z nich to całkiem atrakcyjne auta. Nie mogę się do cytryn i renault przekonać:P
Ale jak szukasz czegoś z większą mocą , bardziej cywilizowanego od imprezy...to też wydaje mi się,że jakiś hot hatch będzie dobrym rozwiązaniem
Ale jak szukasz czegoś z większą mocą , bardziej cywilizowanego od imprezy...to też wydaje mi się,że jakiś hot hatch będzie dobrym rozwiązaniem
308 ciasny z tyłu, mały bagażnik, chociaż w M3 pewnie jest podobnie.
Radze uważać z tym silnikiem 1,6 THP. W 207 sprawiał baardzo duże problemy, może go teraz poprawili, bo widze że montują go teraz w prawie wszystkich modelach. Jak już z francuzów to albo Laguna GT, albo citroen DS4,ewentualnie C5, jakoś peugeoty poza 508 nie wpadają w mój gust, serwis też nie jest tani.
Nie myślałeś o legacy? Nie jest to może wyścigówka, ale w trasie całkiem przyjemnie się tym jeździ no i napęd. Jeździłem niedawno utbackiem, szkoda że klekot, ale 3,6 H6 spalanie naprawde małe na to co oferuje te auto, wszędziesz wjedziesz, no i super trakcja, ale niestety budżet trzeba mieć spory.
Pomyślał bym też o accordzie 2,4 vtec, ma kute tłoki, dobrze znosi gaz, 200 KM robi z niego niezły pocisk.
A i dlaczego odrzuciłeś lexa? Za duże spalanie? Bo ceny części są do przełknięcia.
Radze uważać z tym silnikiem 1,6 THP. W 207 sprawiał baardzo duże problemy, może go teraz poprawili, bo widze że montują go teraz w prawie wszystkich modelach. Jak już z francuzów to albo Laguna GT, albo citroen DS4,ewentualnie C5, jakoś peugeoty poza 508 nie wpadają w mój gust, serwis też nie jest tani.
Nie myślałeś o legacy? Nie jest to może wyścigówka, ale w trasie całkiem przyjemnie się tym jeździ no i napęd. Jeździłem niedawno utbackiem, szkoda że klekot, ale 3,6 H6 spalanie naprawde małe na to co oferuje te auto, wszędziesz wjedziesz, no i super trakcja, ale niestety budżet trzeba mieć spory.
Pomyślał bym też o accordzie 2,4 vtec, ma kute tłoki, dobrze znosi gaz, 200 KM robi z niego niezły pocisk.
A i dlaczego odrzuciłeś lexa? Za duże spalanie? Bo ceny części są do przełknięcia.
Krzemol1994 napisał(a):Jest moderatorem, więc zgodnie z trendem, że funkcyjni na forum nie jeżdżą Mazdami
– żeby później powiedzieć "to był przemyślany/przedyskutowany zakup i w drodze ostrej selekcji jednak wygrała... Mazda:P"
slisman napisał(a):też wydaje mi się,że jakiś hot hatch będzie dobrym rozwiązaniem
– czekam na propozycje
makovic napisał(a):DS4 super
Wg. mnie to auto jest 2osobowe. Próbowałeś wsiąść na tył? Może jeszcze mi powiesz, że udało Ci się opuścić szybę?:)
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Silnik 1.6 THP to konstrukcja BMW. Na początku miała kłopoty z łańcuchem rozrządu- rozciągał się. Później poprawili. Ogólnie PSA stosuje te silniki w wielu modelach, myślę, że są ok. W przypadku PSA można także kupić Diesla- duży wybór dobrych silników. 308, gdyby tylko kombi wyglądało trochę inaczej (tył mi nie leży) kupił bym po 307. Peugeoty mają w sobie coś, co sprawia, że świetnie się nimi jeździ. Świetna widoczność, fajna pozycja za kierownicą i brak takiej toporności w działaniu podzespołów. Do tego blacha zabezpieczona jest wzorowo. Materiały we wnętrzu 308 to także skok względem 307. Moim zdaniem- auto zdecydowanie godne zakupu, byle w dobrym stanie. Model jest na tyle popularny, że nie ma konieczności szukania samochodu sprowadzonego. Dla mnie to ostateczność. Np. 307 handlarz Ci ściągnie z komisu za 10 tys. zł...tylko na mobile. de taka sama od prywatnego właściciela będzie kosztować 15-17 tys. zł. ...więc co on ściąga?!
makovic napisał(a):Ja jeździłem jakiś czas temu 508 i owszem widać progres. Całkiem fajne auto
W piątek miałem okazje poznac bliżej nowy nabytek kumpla
FULL opcja puga 508 – całem dobre wrazenia, tylko czemu oni nie dają wentylowanej skóry?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości