Zakup nowego auta – Mazda2 DJ (2015 – )
Tylko czemu ten niebieski nie występuje już w pozostałych modelach? Producenci mają odwagę proponować agresywne kolory tylko dla małych autek... Do bani.
A sama dwójka – jest super. Wiadomo, że udane maluchy popularyzują markę.
A sama dwójka – jest super. Wiadomo, że udane maluchy popularyzują markę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
W środę wybieram się na autosalon w Brukseli gdzie będzie miała europejską premierę to zobaczę na żywo
Tak samo 6 i CX5 po liftach. http://autosalon.be/en/salon/visiteur/n ... premieres/
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Bartg napisał(a):Bo Mazda musiałaby zacząc produkować małe silniki turboTrudno oczekiwać, ze włożą tutaj 2.2
Patrząc na to co teraz robi Mazda logiczne wręcz by było załadowanie silnika 2.0 a nie małego turbo.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Byłem na autosalonie w Brukseli gdzie 2 miała Europejską premierę razem z CX-5 i 6 po liftach.
Stała w najwyższej opcji wyposażenia i przyznam że w klasie może namieszać na rynku
Robi wrażenie skóra na kokpicie i zejściu do tunelu. materiały o niebo lepsze niż w nowej Corsie, Fieście, Fabii. Wyposażeniem na teraz dorównuje jej tylko Corsa ale cenowo pójdzie idzie wtedy sporo w górę.
Fotel wygodny wydaje się dobrze trzymać, auto wydaje się większe niż jest w rzeczywistości.
Miejsca jak na małe miejskie auto sporo, tu więcej jest jednak w Fieście i Fabii. Nie podoba mi się tunel idący za drążkiem zmiany biegów, przy pokrętłach od sterowania mediami i funkcjami samochodu HEMi MZD. Zegary takie same jak w 3 i wskaźniki identycznie, może się różnic jakimiś kontrolkami w co wątpię, księgowi są zapewne zadowoleni
Dodatkowy ekran na szybie (Active Driving Display) jest tez miłym zaskoczeniem w tej klasie auta. Pozostaje czekać na pierwsze jazdy i wrażenia
.
Ciekawym rozwiązaniem jest środkowy nawiew pasażera
Również wydaje mi się że dobra baza na MPS-a, ekonomicznie tańsze niż 3 i 6 a sprzedaż może być i spora.
Sory za jakość zdjęć , robione kompaktem dość wiekowym a i fotograf ze mnie marny
.
Stała w najwyższej opcji wyposażenia i przyznam że w klasie może namieszać na rynku
Fotel wygodny wydaje się dobrze trzymać, auto wydaje się większe niż jest w rzeczywistości.
Miejsca jak na małe miejskie auto sporo, tu więcej jest jednak w Fieście i Fabii. Nie podoba mi się tunel idący za drążkiem zmiany biegów, przy pokrętłach od sterowania mediami i funkcjami samochodu HEMi MZD. Zegary takie same jak w 3 i wskaźniki identycznie, może się różnic jakimiś kontrolkami w co wątpię, księgowi są zapewne zadowoleni

Ciekawym rozwiązaniem jest środkowy nawiew pasażera
Również wydaje mi się że dobra baza na MPS-a, ekonomicznie tańsze niż 3 i 6 a sprzedaż może być i spora.
Sory za jakość zdjęć , robione kompaktem dość wiekowym a i fotograf ze mnie marny

"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
brii napisał(a):Inne marki jakoś nie obawiają się Fiesty ST i robią hot-hatche
Robią, ale mają w tym doświadczenie, a Mazda nawet silnika nie ma, bo dwulitrówką z 3/6 raczej w segmencie nie powalczą.
Samo auto sliczne jest, grill trochę przeogromny, no ale co poradzić jak taka moda teraz
Marianek napisał(a):Byłem na autosalonie w Brukseli gdzie 2 miała Europejską premierę razem z CX-5 i 6 po liftach.
Dziękujemy za relację

Nie podoba mi się tunel idący za drążkiem zmiany biegów, przy pokrętłach od sterowania mediami i funkcjami samochodu HEMi MZD.
Racja – jakoś tak... ubogo

Dodatkowy ekran na szybie (Active Driving Display) jest tez miłym zaskoczeniem w tej klasie auta.
Prawie jak prezydencki prompter
Sory za jakość zdjęć , robione kompaktem dość wiekowym a i fotograf ze mnie marny.
I tak fajne fotki – jeszcze raz dzięki

- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Boczki drzwi świetne, "zegary" prawie jak w Hondzie VFR, ogólnie dobrze się prezentuje 
W tylnym zderzaku widzę miejsce na dyfuzor i dwie rury
Ciągle nie rozumiem – silnik daje radę w NC to czemu ma nie dać rady w 2? Jak będzie na 400m trochę wolniejsza od konkurencji to i tak taka moc w małym i lekkim samochodzie daje radochę.
W tylnym zderzaku widzę miejsce na dyfuzor i dwie rury
Bartg napisał(a):Robią, ale mają w tym doświadczenie, a Mazda nawet silnika nie ma, bo dwulitrówką z 3/6 raczej w segmencie nie powalczą.
Ciągle nie rozumiem – silnik daje radę w NC to czemu ma nie dać rady w 2? Jak będzie na 400m trochę wolniejsza od konkurencji to i tak taka moc w małym i lekkim samochodzie daje radochę.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Da rade w 2, ale w porównaniu do konkurencji niespecjalnie, a kto kupi "2" z dwulitrowym motorem za powiedzmy 80.000zł, gdzie auto będzie wolniejsze od calej konkurencji ?
Przecież wersja z 1.5 ma kosztować do ~90 000zł
Gdyby wszyscy wychodzili z takiego założenia to produkowany byłby tylko jeden hot-hatch, reszta wolniejsza od najszybszego byłaby bez sensu... Clio III miało w ofercie motorownie od 1.2 do 2.0 200KM, a wśród nich 2.0 140KM (i nawet się to jakoś sprzedawało), Mazda 2 z 2.0 165KM na pewno znalazłaby nabywców. Z tym motorem przynajmniej jeździłaby jak wygląda a nie tworzyła tylko pozory jak kiedyś MX-3

Gdyby wszyscy wychodzili z takiego założenia to produkowany byłby tylko jeden hot-hatch, reszta wolniejsza od najszybszego byłaby bez sensu... Clio III miało w ofercie motorownie od 1.2 do 2.0 200KM, a wśród nich 2.0 140KM (i nawet się to jakoś sprzedawało), Mazda 2 z 2.0 165KM na pewno znalazłaby nabywców. Z tym motorem przynajmniej jeździłaby jak wygląda a nie tworzyła tylko pozory jak kiedyś MX-3
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nie no chyba nie strzelą sobie na dzień dobry w stopę
Ja rozumiem 1.5 mocniejsza z absolutnie wszystkim na pokładzie może kosztować z 70, bo takich wersji i tak prawie nikt nie kupuje.

Każda zmora znajdzie amatora
a 2 raczej nią by nie była
Szału w parametrach nie ma a sprzedaje się
Podczas salonu złożono zamówienia na 4 sztuki co przy Belgijskim rynku na takie auta to sukces.
Tu cennik w Belgii http://nl.mazda.be/assets/belgium/nl/br ... stanm2.pdf
obecnie jest promocja z okazji autosalonu i premiery jest zniżka około 1.250€.


Szału w parametrach nie ma a sprzedaje się
Tu cennik w Belgii http://nl.mazda.be/assets/belgium/nl/br ... stanm2.pdf
obecnie jest promocja z okazji autosalonu i premiery jest zniżka około 1.250€.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Obstawiam, ze tak jak w poprzednich generacjach silniki miedzy budami powinny byc w miare P&P, wiec jak ktos szuka wrazen w miejskim aucie to pewnie da rade upchac 2.0 z 3 
Z drugiej strony po co sie rozdrabniac? Obstawiam, ze jezeli zmiesci sie tam 2.0 z 3 to i z 2.5 z 6 nie powinno byc problemu.
Z drugiej strony po co sie rozdrabniac? Obstawiam, ze jezeli zmiesci sie tam 2.0 z 3 to i z 2.5 z 6 nie powinno byc problemu.
W srode odbieram z salonu nowa Mazde 2 w automacie. Jak masz jakies pytania to pisz smialo
Wzialem najwyzsza wersje z kilkoma dodatkami
.
-
Unik
Widziałem przed chwilą "dwójkę" w ruchu. Bardzo spójnie im wyszła, a nowe reflektory pasują do niej chyba najlepiej spośród modeli w gamie mazdy. Pozostaje jednak pewien niedosyt, bo (na zewnątrz) brakuje jej charakteru, który mają chociażby takie maluchy jak DS3, Adam, 500 itp. DJ wyszła Japończykom mocno uniwersalna – nie można jej nie lubić, ale też trudno pokochać – chociaż te emocje pewnie nie dla każdego będą ważne i zależą od stosunku do aut klasy A/B.
the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości