Mazda 6 – Diesel czy Benzyna?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Myjk » 27 lip 2012, 13:22

Borsuk napisał(a):ale moja pierwsza madzia była naprawdę zadbanym autkiem i na serwis nie szczędziłem. Samochód odwdzięczył mi się tym, że na dzień dobry zatkał się smok olejowy co poskutkowało zatarciem się silnika

Teorię o zadbanym aucie wyklucza zatkany smok oraz tekst:

Borsuk napisał(a):W samochodzie cały czas coś nie domagało...

Smok nie zatyka się ot tak, a jedynie w mocno zaniedbanych serwisowo autach, lub wręcz po błędach serwisowych. Jeśli cały czas "coś" niedomagało, to miałeś żużla a nie zadbany samochód.

Borsuk napisał(a):(wiem że wielu użytkowników M6 to spotkało).

W wyniku zaniedbań poprzednich jak i obecnych użytkowników, lub wręcz celowego ukrycia wad przez handlarzy złomem.

Borsuk napisał(a):i nie kręcony, przez co mocno za niego przepłaciłem

Znaczy ile miał lat przy zakupie, jaki przebieg i ile zapłaciłeś?
W końcu skąd wiesz, że nie był kręcony?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Pioteq25 » 27 lip 2012, 22:03

M6 przed liftowe diesel są gorzej wygłuszone i silniki też mają gorszą kulturę pracy. Jeździłem już kilkoma szóstkami z różnych roczników i wiem co piszę.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Grzyby » 28 lip 2012, 11:04

Tak sobie tłumacz :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Pioteq25 » 28 lip 2012, 20:42

Grzyby napisał(a):Tak sobie tłumacz :)

Zapraszam na jazdę próbną i zwołał kilku znajomych z M6.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Myjk » 30 lip 2012, 09:01

Ale że co? Myślisz, że tylko Ty jeździłeś i słuchałeś obydwu? Fakt jest taki, że RF7F pracują głośniej (niewiele, ale zawsze) niż RF5C. Wyciszone do kabiny są natomiast tak samo słabo. :P Ale, zawsze możesz wsiąść do M6 Grzyby i się jeszcze zdziwić. :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Grzyby » 31 lip 2012, 09:13

Lulka napisał(a):proszę zapoznać się z regulaminem działu ( u góry strony w różowym oknie) i poprawienie tematu, czas 24 h potem kosz... w razie problemów zapraszam na PW

viewtopic.php?f=35&t=44711&hilit=diesel+vs.+benzyna
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Riki » 1 sie 2012, 01:11

Pioteq25 napisał(a):M6 przed liftowe diesel są gorzej wygłuszone


osobiście wolę dźwięk zdecydowanie RF7J – ładniej brzmi turbo chociaż z mechanicznego punktu widzenia RF5C jest prostsza i jeździ ciutke lepiej, a co do poziomu wygłuszenia – nie widzę różnicy, bo niby w czym? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Myjk » 1 sie 2012, 11:37

Mówiąc wprost, turbo w RF7J po prostu gwiżdże od nowości. Dobrze, że słychać to tylko na zewnątrz.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Paweł » 1 sie 2012, 12:00

Riki napisał(a):a co do poziomu wygłuszenia – nie widzę różnicy, bo niby w czym?

Przecież MMC oficjalnie chwaliła się przy liftingu, że poprawiono wygłuszenie samochodu. Nie mam zacięcia, żeby dokładnie to sprawdzić, ale np. wygłuszenia komory silnika mają inne numery części.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez zagiell » 2 sie 2012, 08:33

Znalazłem w końcu swoją wymarzoną M6 :) Wybór padł na mieszkankę Ravensburga, z 2005 roku, wersję poliftową z silnikiem 2.0 benzyna w nadwoziu hatchback. Autko sprowadziłem na własną rękę, kupione od osoby prywatnej, będącej drugim właścicielem (posiadał je 5 lat), serwisowana, ze wszystkimi wpisami w książce i rachunkami potwierdzającymi wszystkie wymiany. Cena niewysoka, a stan samochodu prawie idealny. Szukałem ponad 3 miesiące, ale było warto. Jak załatwię wszystkie formalności, przedstawię ją na forum.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2012, 11:45
Posty: 231 (0/1)
Skąd: Częstochowa/Kłobuck
Auto: Mazda 6 GH 2010r. 2.0 ON 140KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto