Eko-bajzel niszczy motoryzację
1, 2
chmooreck napisał(a):Przecież to zależy od różnych czynników, między innymi obciążenia silnika. Chyba nie jest możliwe podanie takiego zakresu.
Jest możliwe – potrzebne są informacje o jednostkowym zużyciu paliwa, ale żeby odnieść to do rzeczywistości potrzeba trochę wiedzy i umiejętności liczenia.
prezes83 napisał(a):– zakres obrotów gdzie osiągany jest największy moment obrotowy ?– zakres obrotów gdzie osiągana jest największa moc ?
W niektórych instrukcjach się to znajdzie.
prezes83 napisał(a):wskazać styl jazdy dla osiągnięcia najniższego spalania – takie działania były by wg mnie ukłonem ku ekologii i ekonomii portfela klienta.
Pozwolę sobie zacytować pewną instrukcję od samochodu: "Szybka jazda drogo kosztuje" – ot to streszcza chyba wszystko
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Pozwolę sobie zacytować pewną instrukcję od samochodu: "Szybka jazda drogo kosztuje" – ot to streszcza chyba wszystko
Wolna tez może dużo kosztować... (np. na zbyt wysokim biegu)
brii napisał(a):Pozwolę sobie zacytować pewną instrukcję od samochodu: "Szybka jazda drogo kosztuje" – ot to streszcza chyba wszystko
Sprecyzuj co znaczy szybka jazda ?
I jaki to samochód
chmooreck napisał(a):brii napisał(a):Pozwolę sobie zacytować pewną instrukcję od samochodu: "Szybka jazda drogo kosztuje" – ot to streszcza chyba wszystko
Wolna tez może dużo kosztować... (np. na zbyt wysokim biegu)
Dlatego nie można być ignorantem – trzeba trochę wiedzieć jak to działa
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nie ekobajzel tylko ludzie i nie niszczą tylko zmieniają. W końcu rozwój cały czas następuję tylko czasami w jakimś debilnym kierunku. A że ludziom się w dupach poprzewracało ....
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Przy zakupie dostałem manuala do Cronosa i rzeczywiście jest napisane przy jakich prędkościach zmieniać biegi i w FSie i w KLu : coby jeździć jak najoszczędniej bez szkody dla silnika 
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
brii napisał(a):Sorki Panowie, ale Renesis na obecną chwilę jest takim paździerzem na tle konkurencji, że nawet gdyby nie normy to Mazda i tak by zaniechała jego produkcji... Wankiel może i jest ciekawą koncepcją ale nie wytrzymuje starcia z rzeczywistością.
brii, tak sobie przeglądam temat i zakuło mnie w sercu i nie tylko za tego "paździerza".... A na chwilę obecną "ekoauta" elektryczne też są ładowane dzięki elektrowniom spalającym paliwa kopalne (w Polsce), utylizacja aku po pięciu latach też jest "proekologiczna", tak że różnie do tematu można podchodzić. Moim zdaniem przyszłość to wodór – kwestia wynalezienia opłacalnej metody jego produkcji to tylko czas
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
megabebzon napisał(a):przyszłość to wodór – kwestia wynalezienia opłacalnej metody jego produkcji to tylko czas
A moim zdaniem nie tylko czas
Koncerny naftowe mają tyle kasy, że długo nie pozwolą na zmiany
Na całym świecie to są niesamowite pieniądze.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości