Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Mazda 3 jest piękna w każdym kolorze, bo to piękny samochód, ale tylko Soul Red jest w pełni oddać jej cały urok, no i daje po oczach. ale to tylko subiektywna moja opinia. Powodzenia w wyborze.
Bierz Soul Red'a. Grubość lakieru w tym kolorze jest więcej niż zadowalająca, jak na japońskie auto. U mnie 110 mikronów na dachu
Prawie 20 tys. km od kwietnia i żadnego odprysku, nigdzie 

Kliszek,
Grubość lakieru jest jakimś sensowym argumentem. Faktycznie sporo słyszałem jak to bywa z lakierem w Japońskich autach.
enzo_pl – wysłałem Ci PM (a przynajmniej wydaję mi się, że wysłałem, bo na razie wiadomość wisi w katalogu "Do wysłania").
Grubość lakieru jest jakimś sensowym argumentem. Faktycznie sporo słyszałem jak to bywa z lakierem w Japońskich autach.
enzo_pl – wysłałem Ci PM (a przynajmniej wydaję mi się, że wysłałem, bo na razie wiadomość wisi w katalogu "Do wysłania").
- Od: 9 lis 2015, 21:29
- Posty: 36
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda3 BM Enso 120KM MT; 2016r. HB Soul Red
Wysłałem już zdjęcia (te które miałem na telefonie).
Moim zdaniem titanium flash jest bardziej "wysublimowany", marzyłem o soul red, ale co drugie auto jest tego koloru.
Od zawsze jeżdzę ciemnymi autami (czarne, grabatuwe) tym razem zaryzykowałem ten grafitowybrąz i jestem zadowolony :–)
Moim zdaniem titanium flash jest bardziej "wysublimowany", marzyłem o soul red, ale co drugie auto jest tego koloru.
Od zawsze jeżdzę ciemnymi autami (czarne, grabatuwe) tym razem zaryzykowałem ten grafitowybrąz i jestem zadowolony :–)
Kliszek M3 napisał(a):Bierz Soul Red'a. Grubość lakieru w tym kolorze jest więcej niż zadowalająca, jak na japońskie auto. U mnie 110 mikronów na dachuPrawie 20 tys. km od kwietnia i żadnego odprysku, nigdzie
Tak z czystej ciekawości – skoro 3 warstwowy soul red ma zaledwie 110 mikronow (i to na dachu, gdzie teoretycznie jest najgrubiej) to ile zatem wynosi grubość przy innych kolorach (lakierach 2 warstwowych)?

Również posiadam tytanium flash w . Im więcej słońca w dzień to bardziej brąz, im ciemniej robi się grafit.
Moim zdaniem kolor bardzo pasuje, nie ma wielkiej różnicy miedzy zderzakiem a karoserią,
Bardziej odporny na ptasie kupy od soula. Niestety szybciej się brudzi :/ widac odpryski od kamyków.
Każdy ma jakies plusy i minusy, my póki co nie narzekamy i nam sie podoba. Na tle ilości soul wygląda jednak inaczej
Moim zdaniem kolor bardzo pasuje, nie ma wielkiej różnicy miedzy zderzakiem a karoserią,
Bardziej odporny na ptasie kupy od soula. Niestety szybciej się brudzi :/ widac odpryski od kamyków.
Każdy ma jakies plusy i minusy, my póki co nie narzekamy i nam sie podoba. Na tle ilości soul wygląda jednak inaczej
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
pawcio1017 napisał(a):Kliszek M3 napisał(a):Bierz Soul Red'a. Grubość lakieru w tym kolorze jest więcej niż zadowalająca, jak na japońskie auto. U mnie 110 mikronów na dachuPrawie 20 tys. km od kwietnia i żadnego odprysku, nigdzie
Tak z czystej ciekawości – skoro 3 warstwowy soul red ma zaledwie 110 mikronow (i to na dachu, gdzie teoretycznie jest najgrubiej) to ile zatem wynosi grubość przy innych kolorach (lakierach 2 warstwowych)?
Boże przecież na dachu jest najmniej

Kliszek M3 napisał(a):Boże przecież na dachu jest najmniejw każdej marce
na masce 140-150 mikronów
Uwierz że nie w każdej... Ogólnie przyjmuje się że na powierzchniach poziomych jest grubiej niż na pionowych stąd moje pytanie jaka jest grubość Soul Red na przykład na drzwiach?

Na drzwiach nie pamiętam, nie chcę kłamać 
pawcio1017 napisał(a):Tak z czystej ciekawości – skoro 3 warstwowy soul red ma zaledwie 110 mikronow (i to na dachu, gdzie teoretycznie jest najgrubiej) to ile zatem wynosi grubość przy innych kolorach (lakierach 2 warstwowych)?
Soul Red: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=494&t=180722
60-100um lakieru dwuwarstwowego miałem w Civicu. Przy polerce po kilku latach był strach, żeby się do podkładu nie przetrzeć:)
Moj soul red z tego co pamietam miał max 140 na samym dole a tak to kolo 90-120. Zwykle lakiery będa jeszcze cieńsze, taki urok Japońskich aut a skyactive to lekkość więc nie ma co przesadzać z grubościa lakieru 
Enzo, Marianek – dzięki za zdjęcia. To mi na pewno pomoże w decyzji.
Marianek, twierdzisz, że jest mniej praktyczny do brudu, dobrze wiedzieć, bo babka w salonie twierdziła, coś zupełnie innego, że jej zdaniem ten kolor jest najlepszy do brudu.
Marianek, twierdzisz, że jest mniej praktyczny do brudu, dobrze wiedzieć, bo babka w salonie twierdziła, coś zupełnie innego, że jej zdaniem ten kolor jest najlepszy do brudu.
- Od: 9 lis 2015, 21:29
- Posty: 36
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda3 BM Enso 120KM MT; 2016r. HB Soul Red
Mam auto glinkowane, woskowane, wiec zmycie brudu jest tylko zawsze polaniem woda przetarcie i wtarcie do sucha. Brud moim zdaniem szybciej u mnie widać, lakier robi się matowy. Red wytrzymuje dłużej czystszy i żywy. Ale jak mówiłem z powodu popularności reda i różnicy kolorów na zderzakach, czasem więcej czasem mniej a karoserią uważam swój za OK. Co nie zmienia że Mazda w Red wygląda bajecznie. Najlepszy do brudu jest srebrny i biały, ale srebrna 3 jest taka nijaka trochę.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Jak kupowałem swoją, nie widziałem Titanium Flash na żywo, czerwonej nie chciałem bo to zdecydowana większość. Wziąłem białą perłę, Marianek mówisz ze na niej brudu nie widać? Niezły dowcip
To cholerstwo wszystko łapie, najgorzej wyglądają czarne kropki z asfaltu. Po 2 dniach już się nie błyszczy, po tygodniu szare. Miałem auta niebieskie, czarne, zielone, czerwone, srebrne i teraz białe. Srebrne nie myte 2 lata wygląda lepiej niż tygodniowy biały... Teraz bym brał właśnie Titanium Flash, jest ciemniejszy, no nie ma bata żeby był gorszy w utrzymaniu niż biały. No chyba że była by to M6, wówczas biały nadal faworytem.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3105 (46/157)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Srebrne 2 lata niemyte może wyglądać gorzej tylko niż piaskowe lub brązowe – od wszystkiego innego będzie wyglądało zdecydowanie lepiej. Ja tam na swoim srebrnym Mondeo zaczynam dostrzegać brud, kiedy znaki na tablicy rejestracyjnej przestają być widoczne 
Titanium Flash to taki dziwny kolor, którego zdjęcia kompletnie nie oddają, a widok "naoczny" również nie bardzo. Natomiast wydaje mi się, że powinien być stosunkowo odporny na brud, natomiast jak widać posiadacze twierdzą co innego.
Problem z Soul Red jest taki (oprócz popularności), że wygląda zarąbiście, ale tylko jak jest czysty (i najlepiej jak do tego słońce świeci). Podobny problem mam z Meteor Gray. Więc na miejscu autora wątku zastanowiłbym się, czy mam ochotę myć samochód 2 razy w tygodniu, żeby utrzymać efekt wow
Titanium Flash to taki dziwny kolor, którego zdjęcia kompletnie nie oddają, a widok "naoczny" również nie bardzo. Natomiast wydaje mi się, że powinien być stosunkowo odporny na brud, natomiast jak widać posiadacze twierdzą co innego.
Problem z Soul Red jest taki (oprócz popularności), że wygląda zarąbiście, ale tylko jak jest czysty (i najlepiej jak do tego słońce świeci). Podobny problem mam z Meteor Gray. Więc na miejscu autora wątku zastanowiłbym się, czy mam ochotę myć samochód 2 razy w tygodniu, żeby utrzymać efekt wow
Biały jest w okresach letnich bezdeszczowych dłużej czystszy niezaprzeczalnie niż mój, w okresie zimowym fakt biały szybciej sie brudzi ale auto cały czas dobrze wygląda.
Jaki lakier by kolega nie wybrał, żeby było wow musi myć raz w tygodniu.
Z tym kolorem jest jak Child mówi i ja mówiłem wcześniej, jedni mówią brąz, inni grafit a jeszcze inni że ciemno szary. Zależy sporo od światła.
Postaram się zrobić po południu fotkę jak wygląda nie myte już od 2 tygodni ale nawoskowana.
Jaki lakier by kolega nie wybrał, żeby było wow musi myć raz w tygodniu.
Z tym kolorem jest jak Child mówi i ja mówiłem wcześniej, jedni mówią brąz, inni grafit a jeszcze inni że ciemno szary. Zależy sporo od światła.
Postaram się zrobić po południu fotkę jak wygląda nie myte już od 2 tygodni ale nawoskowana.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Hej, pytanie a propos wersji Enso. W piątek byłem po wstępną ofertę i przeglądając ją przez weekend zauważyłem, że są dwie pozycje dla felg (16' i 18' – załącznik) czy ktoś mógłby potwierdzić, że rzeczywiście dostanę dwa komplety czy to jakiś chochlik?
@alibomaye – ja zamówiłem wersję Enso i też to mam – zauważyłem jeszcze w salonie.
Co prawda Pani Dealer mówiła, że jest to wina systemu, bo nie da się jej jeszcze podstawić wersji enso, ale też myślałem, że może warto negocjować przy odbiorze. Sami stwierdzili, że ta specyfikacja jest integralną częścią umowy(nr specyfikacji jest powiązany z nr umowy). Więc skoro przedmiot jest w umowie to dlaczego miałbym tego nie dostać :–)
Co prawda Pani Dealer mówiła, że jest to wina systemu, bo nie da się jej jeszcze podstawić wersji enso, ale też myślałem, że może warto negocjować przy odbiorze. Sami stwierdzili, że ta specyfikacja jest integralną częścią umowy(nr specyfikacji jest powiązany z nr umowy). Więc skoro przedmiot jest w umowie to dlaczego miałbym tego nie dostać :–)
- Od: 9 lis 2015, 21:29
- Posty: 36
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda3 BM Enso 120KM MT; 2016r. HB Soul Red
W związku , ze obiecałem na którejś z poprzednich stron, ze dam znać co i jak to daje znać ze odebrałem już "badziewskiego" Focusa i przejechałem nim aż 70 km i jeszcze sie nie zepsuł.
Fotek wrzucać nie będę bo wiadomo jak wyglada a jak zdążyłem sie przekonać nie tylko w tym ale i innych tematach na Mazdę BM najeżdżać nie wolno bo żaden nie jest dla niej konkurentem
Pozdrawiam i dziękuje za cenne rady odnośnie BM'a. Na pewno by sie przydały gdybym sie na nią zdecydował.
Fotek wrzucać nie będę bo wiadomo jak wyglada a jak zdążyłem sie przekonać nie tylko w tym ale i innych tematach na Mazdę BM najeżdżać nie wolno bo żaden nie jest dla niej konkurentem
Pozdrawiam i dziękuje za cenne rady odnośnie BM'a. Na pewno by sie przydały gdybym sie na nią zdecydował.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości