Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Bo mnie wkur... ten cały Downsizing
robią 200 kucy z niczego a później martw się sam 
gowen02 napisał(a):I jak tam dzisiejsza jazda i opinie po niej ?
Wrażenie, bardzo pozytywne. Ogólnie już sie wypowiadałem na temat strony wizualnej samochodu, moja żona też podziela moje zdanie, że tapicerka porażka. Jak to określiła "satynowy poliester"

Odnośnie jazdy (2.0 – 165KM), super, nie czuje się prędkości, nawet nie wiedziałem kiedy miałem już na blacie 140

Odnośnie jeszcze prędkości, mimo że Honda Civic ma słabszy silnik to tam czułem to przyśpieszenie do 100'tki i wyżej, tutaj jest bardziej kulturalnie subiektywne wrażenie było takie że przy Hondzie czuć ten wcisk a w Mazdzie nie, nie mówię że gorzej, bo nie wiedziałem kiedy było już 140.
Byliśmy bardzo zaskoczoni dostępnością Mazd 3 z 2015. Zarówno hb jak i sedan z tym słabszym silnikiem 120KM + Pakiet Xenon w wersji SkyEnergy. W każdym miesiącu w którym byśmy chcieli odebrać do lutego 2016 byłaby możliwość (oczywiście na dzień dzisiejszy).
Gratisy, praktycznie to samo co gowen02, bez jeszcze pierdół ale sprzedawca stwierdził, że o tym jeszcze możemy pogadać jak już konkretnie będziemy się decydować i podpisywać umowę.
Kliszek M3 napisał(a):Bo mnie wkur... ten cały Downsizingrobią 200 kucy z niczego a później martw się sam
Zgadza się – powinni zakazać tych Mazda MPS i Subaru z turbo. Tam też downsizing pełną gębą jest – tyle mocy to z 4 litrów powinno być
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Byliśmy bardzo zaskoczoni dostępnością Mazd 3 z 2015. Zarówno hb jak i sedan z tym słabszym silnikiem 120KM + Pakiet Xenon w wersji SkyEnergy
Czym więcej aut tym dla nas kupujących teraz lepiej bo na początku roku będą lepsze promocje.
Ja nie mówię o turbo, ja mówię o silnikach o poj. 1.5 i żyłowaniu ich tak, że po 100 tys. km trzeba remont robić
nie przesadzaj, 260 KM z 2.3 to już inna bajka.
PS: Zresztą jak narazie to MPS-a ni widu ni słychu. Są plotki, że ma wyjść, ale i to 2.5 l Skyactiv + turbo. To nie 1.5 l turbo
I żadne porównanie np. wyżyłowanego Golfa z TFSI do wyczynowych modeli Mazdy czy Subaru.
PS: Zresztą jak narazie to MPS-a ni widu ni słychu. Są plotki, że ma wyjść, ale i to 2.5 l Skyactiv + turbo. To nie 1.5 l turbo
I żadne porównanie np. wyżyłowanego Golfa z TFSI do wyczynowych modeli Mazdy czy Subaru.
Ikona downsizeingu to 1.2T 120KM = 100KM/litr, Mazda MPS czy Subaru to >100KM/litr, wniosek – są wyżyłowane bardziej niż 1.2T
Cały problem rozbija się o to, że ktoś kto kupuje Subaru czy MPSa wie co kupuje i jak używać. Ktoś kto kupuje zwykłe wozidło ma między pośladkami, że ma turbo i skutki są jakie są. Znam wielu posiadaczy cudów z czymś co nazwano downsizingiem i nie narzekają bo wiedza jak używać. Ci którzy traktują te samochody jak zwykłe N/A zazwyczaj po 2 – 3 latach mają problemy. Innymi słowy – downsizing to nic nowego, tylko wymyślono chwytliwą nazwę tak samo jak w IT z "chmurami" – to też żadna nowość.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No właśnie, MPS-a czy Imprezę kupuje się dla fanu i wiadomo, trzeba o to dbać, odpowiednie traktowanie turbiny itp. Ja poprostu nie jestem w stanie zrozumieć po co pakować turbo gdzie się da
do zwykłych codziennych wozidel.
Historia podobna jak z dieslami – silnik z turbo jest efektywniejszy. Fakt, że do toczenia się po mieście turbo jest zbędne.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Kliszek M3 napisał(a):Bo mnie wkur... ten cały Downsizingrobią 200 kucy z niczego a później martw się sam
Zgadza się – powinni zakazać tych Mazda MPS i Subaru z turbo. Tam też downsizing pełną gębą jest – tyle mocy to z 4 litrów powinno być
Poczytaj sobie co ile kilometrów w Subaru WRX STI trzeba robić przeglądy i wymieniać olej, to sobie odpowiesz dlaczego da się jeździć z tak wyżyłowanym silnikiem. Co to w ogóle kuźwa za porównanie.....
Pisałem przecież – trzeba dbać, silniki o wyższej mocy jednostkowej są bardziej wymagające i kropka. Pałujesz, częściej zmieniasz olej. Silniki podanne "downsizingowi" to nic innego jak turbo benzyny tylko o mniejszej pojemności, ale wielu ludzi tego nie rozumie. Z tego co kojarzę to w instrukcji Subaru jest napisane żeby zmieniać olej 15kkm jeśli jeździ się normalnie, czyli nic nadzwyczajnego. Maniacy którym spalanie nie schodzi z 20l/100km zmieniają co 7500km.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
I właśnie ta mniejsza pojemność jest bez sensu...
Astra V ma też wolnossące 1.6 benzynowe tak w ramach lekkiego off topa.
Zacząłem się zastanawiać nad BM, bo w przyszłym roku jakąś zmianę poczynić by wypadało.
Jeśli funduszy na GJ zabraknie to chyba skończy się na BM lub UFO II.
Czas i jazdy próbne pokażą. oraz fundusze
Zacząłem się zastanawiać nad BM, bo w przyszłym roku jakąś zmianę poczynić by wypadało.
Jeśli funduszy na GJ zabraknie to chyba skończy się na BM lub UFO II.
Czas i jazdy próbne pokażą. oraz fundusze
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
brii napisał(a):Ikona downsizeingu to 1.2T 120KM = 100KM/litr, Mazda MPS czy Subaru to >100KM/litr, wniosek – są wyżyłowane bardziej niż 1.2T
Dokładnie... i nie uważam by 71,5 KM/litr nim było... Ma mniej KM/litr niż M3 165KM
btw. Są różne sposoby "doładowania" silnika... Jedni producenci stosują turbo czy sprężarki, a inni zwiększają skok tłoka... A wszystko po to by zwiększyć sprawność spalania...
Witam Serdecznie.
Zastanawiam się na kiedy ustalić termin odbioru pojazdu, czy opłaca się przedłużać czekając na jakieś nowe promocje? Konkretnie chodzi mi o Mazdę 3. Aktualnie dodają oficjalnie tylko gwarancję dłuższą, nieoficjalnie słyszałem o alarmach i że w zimie można dostać opony zimowe gratis. Orientujecie się może o jakich miesiącach może być mowa?
Pozdrawiam
Zastanawiam się na kiedy ustalić termin odbioru pojazdu, czy opłaca się przedłużać czekając na jakieś nowe promocje? Konkretnie chodzi mi o Mazdę 3. Aktualnie dodają oficjalnie tylko gwarancję dłuższą, nieoficjalnie słyszałem o alarmach i że w zimie można dostać opony zimowe gratis. Orientujecie się może o jakich miesiącach może być mowa?
Pozdrawiam
- Od: 5 paź 2015, 21:52
- Posty: 10
- Auto: Mazda3, Hatchback, SKYACTIV-G 2.0 120KM 6MT, 2015
Przełom 2015/16 r. byłoby myślę najkorzystniej
zazwyczaj tak robią, bo mało komu się chce zimą nowe autko kupować, to trzeba jakoś zachęcić. Wyprzedaże rocznika itp. Pewnie jakieś gratisy też.
Ja, jak napisałem stronę wcześniej zamówiłem auto teraz bo do końca października kończą się zamówienia na rok 2015 potem już jest wybór tylko z tego co jest już w kraju lub w drodze.
Promocje, które dostałem opisałem. Do tego dojdą upusty sezonowe bo odbiór auta ustaliłem specjalnie pod koniec lutego – początek marca pomimo, że raczej dostępne będzie wcześniej tj. około stycznia.
Promocje, które dostałem opisałem. Do tego dojdą upusty sezonowe bo odbiór auta ustaliłem specjalnie pod koniec lutego – początek marca pomimo, że raczej dostępne będzie wcześniej tj. około stycznia.
To będziesz czekał 2 miesiące żeby dostać dywaniki i rabat?
ja bym tak nie wytrzymał
bo chciałoby się jak najszybciej 
Mylisz się, te gratisy, które dostałem przy zamówieniu obowiązują już teraz. A w lutym mam nadzieję, że dodatkowo otrzymam lakier metalic gratis plus opony a może i ubezpieczenie (coś z tych rzeczy na pewno). Gra jest warta świeczki bo jest to minimum 2600 zł lub więcej. A w domu posiadamy dwa samochody tzn. ja i żona więc czy odbiorę Mazdę w styczniu, czy na początku marca nie ma dla mnie różnicy a kasa jest spora.
Ja słyszałem że w zimie dają zimowe opony gratis i liczę że już od listopada to dadzą, odbiór mam koniec listopada (ale mogę go przeciągnąć do grudnia) tylko się zastanawiam czy jeśli opony będą w listopadzie to czy jest jakaś szansa że coś dadzą w grudniu. Bardzo po cichu liczę na nawigację ;d
- Od: 5 paź 2015, 21:52
- Posty: 10
- Auto: Mazda3, Hatchback, SKYACTIV-G 2.0 120KM 6MT, 2015
Binda napisał(a):Zastanawiam się na kiedy ustalić termin odbioru pojazdu
Ja moją w ubiegłym roku zamawiałem początkiem października z terminem odbioru w grudniu. Wydębiłem dodatkowy komplet alufelg, dodatkowe 2 lata gwarancji i dywaniki. Dołożono mi później komplet opon zimowych Nokian bo promocja na nie była od listopada. Alarm musiałem zapłacić, ale taniej jak w cenniku (jeśli dobrze pamiętam to 1200 zł). Opony dostawał każdy odbierający Mazdę od listopada 2014, ale do jakiego miesiąca to nie wiem.
Ostatnio edytowano 13 paź 2015, 23:22 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie należy cytować całego postu... zwłaszcza poprzedniego
Powód: Nie należy cytować całego postu... zwłaszcza poprzedniego
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości