Zakup używanego auta – Mazda CX-7 ER (2006 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez tery » 27 lis 2009, 15:25

BEN napisał(a):Tery opony dostaniesz na bank za free co do ubezpieczenia to tez można dyskutować tylko trzeba być pewnym że chce się kupić a nie być "Apaczem". jak ktoś jest zdecydowany to rozmowa jest konkretna.

Może zależy w jakim salonie, parę miesięcy temu jeszcze długo przed CRV-ką próbowałem właśnie konkretnie rozmawiać o KONKRETNEJ zniżce na DISI (żeby spalanie zrekompensować) i tylko mi ciśnienie podnieśli...naprawdę się wkurzyłem wtedy i czar prysł. Powiedziałem, że biorę, ale przy naprawdę konkretnej zniżce a oni mi, że nie mogą, że to, że tamto, że śmeges, że teges...że może ewentualnie czujniki parkowania za 50% i jakieś śmieszne dywaniki za darmo... musiałem porządnie ochłonąć i dałem sobie spokój.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez BEN » 27 lis 2009, 15:39

tery napisał(a):
BEN napisał(a):Tery opony dostaniesz na bank za free co do ubezpieczenia to tez można dyskutować tylko trzeba być pewnym że chce się kupić a nie być "Apaczem". jak ktoś jest zdecydowany to rozmowa jest konkretna.

Może zależy w jakim salonie, parę miesięcy temu jeszcze długo przed CRV-ką próbowałem właśnie konkretnie rozmawiać o KONKRETNEJ zniżce na DISI (żeby spalanie zrekompensować) i tylko mi ciśnienie podnieśli...naprawdę się wkurzyłem wtedy i czar prysł. Powiedziałem, że biorę, ale przy naprawdę konkretnej zniżce a oni mi, że nie mogą, że to, że tamto, że śmeges, że teges...że może ewentualnie czujniki parkowania za 50% i jakieś śmieszne dywaniki za darmo... musiałem porządnie ochłonąć i dałem sobie spokój.

Zniżek to nigdy nie dawali. ja dostałem 5000 (śmiech na sali) ale dostałem sporo innych gadżetów. jakbym powalczył to dostałbym felgi na zimówki ale nie mieli wtedy na stanie wiec odpuściłem.
A że zależny od salonu to wiem z własnego doświadczenia które gdzieś tu opisywałem. W jednym pełna profeska a w drugim pani o wyglądzie dody potraktowała mnie jak intruza który przeszkadzał jej wachlowaniem cycami do szefa
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez tery » 27 lis 2009, 18:38

BEN napisał(a):ja dostałem 5000 (śmiech na sali)


To jest właśnie to...nie chcę tego zbytnio rozwijać, ale dla mnie ich argument- mam na myśli Mazdę Motor Poland- że "nie mogą" jest nieuczciwy i mało profesjonalny. Najlepszy przykład to kolega z Francji, który nabył CX-7 w diesel'u (nowość w ofercie) i otrzymał zniżkę 5000 tyle, że euro, czyli po przeliczeniu wychodzi około 20 500 PLN. Więc jak to jest? Tak się zastanawiam... ja już nawet nie mówię, że chciałbym dostać bonus, aż w takim wymiarze, niechby to była połowa tego, ale gdzie tam. W MMP usłyszałem, że"CX-7diesel" tani nie będzie i tani być nie może i rabatów nie będzie BO...TO...NOWOŚĆ <lol> Najmilej wspominam podejście do klienta w Toyocie, w Hondzie dostałem co chciałem choć fakt, że rozmowy do łatwych nie należały, jednak suma sumarum – homologacja gratis, zimówki Pirelli gratis, akcesoria za kilka tysięcy gratis czyli kilkanaście tysięcy...a i sama CRV-ka full opcja jest tańsza o 10 tysięcy od Mazdy Sport, więc nawet niech ta Honda będzie sobie "obrzydliwie brzydka"– ważne, że w kieszeni mam dwadzieścia parę tysięcy więcej. Ten przytoczony przeze mnie powyżej aspekt, był kolejnym istotnym elementem tej całej układanki.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez MDO » 27 lis 2009, 19:31

Tery,
nie chce sie wdawac w dysputy z Toba ale dzis troche mnie zdenerwowales.
Zarzuciles mi ze pisze nieprawde.
Napisalem ze niekrorzy forowicze przytaczaje nieprawdziwe dane na temat Mazdy CX7. I uderz w stol a widelec sie odezwie. Na moja wypowiedz zareagowales pytaniem o jakie dane chodzi. Miedzy innymi Ty pytales o jakosc kamery cofania ktora wedlug Ciebie ma ekran 3,5". Kamera ma 4,1. Skad wziales te dane? Piszac takie rzeczy informujesz ludzi ze Mazda ma wyswietlacz 3,5' itd.
Co do jakosci wykonania mowisz ze ja pisze nieprawde twierdzac ze Mazda CX7 ma lepsze wykonczenie niz CRX. A czy ty widziales CX7 po zmianach? Ile czasu spedziles w tym aucie. Ja co 3 delegacje uzywam CRX a CX7 mam na codzien. Moge cos o tym powiedziec.
Jesli masz jakies doswiadczenia z nowym CX7 to nam je opisz. Chetnie je porownam z moimi.
Co do ceny nie chcialbym abys rozumial ze we Franji dostaloem 5000 euro upustu bo Mazda wypuscila szmelc ktury tak promuje.
Upust wynika z moich negocjacji z firma ktura sprzedaje duze ilosci Mazd i moze sobie na to pozwolic wypracowujac duzy obrot.
Sorry ze tak reaguje ale nie lubie gdy ktos robi ze mnie klamce.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 14:20
Posty: 25
Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance

Postprzez tery » 27 lis 2009, 20:01

MDO napisał(a):Miedzy innymi Ty pytales o jakosc kamery cofania ktora wedlug Ciebie ma ekran 3,5".


Przytaczam tak, jak podaje katalog Mazda, nic nie zmyślam, wersja tańsza ma mieć 3,5" calowy czarno-biały wyświetlacz a droższa wersja 4,5" calowy kolorowy, przy czym w Polsce żadna wersja nie będzie miała ani nawigacji, ani szyberdachu...to taka właśnie Polska bogata wersja. Interesuje mnie co i jak widać na tym 3,5" calowym wyświetlaczu.


MDO napisał(a):Co do jakosci wykonania mowisz ze ja pisze nieprawde twierdzac ze Mazda CX7 ma lepsze wykonczenie niz CRX. A czy ty widziales CX7 po zmianach? Ile czasu spedziles w tym aucie. Ja co 3 delegacje uzywam CRX a CX7 mam na codzien. Moge cos o tym powiedziec.
Jesli masz jakies doswiadczenia z nowym CX7 to nam je opisz. Chetnie je porownam z moimi.
Sorry ze tak reaguje ale nie lubie gdy ktos robi ze mnie klamce.


Nie było moją intencją Cię urazić ani robić z Ciebie kłamcy, jeśli tak to odebrałeś, to sorry. Ja siedziałem i w CRV i w Volvo XC60 i w nowej CX-7 ( nie miałem przyjemności jeździć), wyższości wykonania oraz różnicy jakości materiałów CX-7 nie dostrzegam. Rozszyfruj mi tylko symbol CRX jeśli możesz, bo czegoś tu nie rozumiem, z tego co pamiętam jest to chyba ten dość leciwy model Hondy (dwudrzwiowe coupe) już od dawna nie produkowany. Wybacz, ale od tego momentu technologia Hondy poszła do przodu i jest trochę bardziej zaawansowana a produkcję III generacji CRX zakończono w 1997 roku. To było 12 lat temu.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Sevyoruum » 27 lis 2009, 21:21

Tery. Mogles kupic Mazde Cx-7 DISI za 135tys. Ja dostalem ubezpieczenie o wartosci 10tys i czujniki cofania. Za te cene mam auto, ktore chcialem, w srodku wygladajace luksusowo. Ty marudzisz na spalanie, na cene beznzyny, ale jestes w stanie doplacic sporo kasy do Volvo, bez skor itp, tylko dlatego, ze to Volvo. Dla mnie to tylko gadanie. W zyciu bys tego Volvo nie kupil, bo byloby za drogie i nie mialoby skor. Wlasnie dlatego masz swoja Honde- zaplaciles malo, dostales duzo. Jesli chciales miec auto uzytkowe- niezly wybor. Jesli chciales miec auto ladne- to wg mnie nie trafiles.

Byc moze ja po prostu mialem szczescie jesli chodiz o kupno auta. Salon, ktory wybralem byl pierwszym salonem- taki sie trafil. Faktem jednak jest, ze byl to bardzo duzy salon, a wlasciciel mial salonow kilka. Moze wlasnie to pozwolilo im dac chociazby taki dodatek jak to ubezpieczenie. Takze jesli chodzi o kupno- polecam te duze salony.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 13:00
Posty: 89

Postprzez tery » 27 lis 2009, 22:00

Sevyoruum napisał(a):W zyciu bys tego Volvo nie kupil, bo byloby za drogie i nie mialoby skor.


Mylisz się, kupiłbym.

Sevyoruum napisał(a):tylko dlatego, ze to Volvo.


Nie tylko dlatego, że to Volvo, ale dlatego, że to atrakcyjna propozycja i ciekawe auto, ja nie muszę mieć skór, myślę, że pakiet Momentum też by mnie zadowolił.

Sevyoruum napisał(a):Wlasnie dlatego masz swoja Honde- zaplaciles malo,


Nie powiedziałbym , że ponad 140 tysięcy złotych to mało za auto, zwłaszcza w naszym pięknym kraju.


Sevyoruum napisał(a):Ja dostalem ubezpieczenie o wartosci 10tys i czujniki cofania. Za te cene mam auto, ktore chcialem, w srodku wygladajace luksusowo.


Gratuluję, DISI za 135 000 PLN z 2 letnim pakietem + czujniki to strzał w dziesiątkę. Przy obecnych cenach bez jakichkolwiek promocji, niech każdy sam osądzi.

Sevyoruum napisał(a):Jesli chciales miec auto ladne- to wg mnie nie trafiles.


Ja tak trochę ironicznie piszę o CRV-ce "obrzydliwie brzydka" cytując prześmiewców, ale umówmy się, że to gruba przesada z ich strony. Są tacy którym się auto podoba, mnie akurat design nie ujmuje. Linię dachu powinni poprowadzić z 5cm niżej, aby nadać sylwetce więcej lekkości i dynamiki, powinni też popracować nad tym przodem a la delfin , za mało agresywny przód moim zdaniem.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez Globy » 27 lis 2009, 22:04

tery napisał(a):20 500 PLN

Takie rabaty są na auta z plakietką "niesprzedawalne": Croma, C8 itp. Dość już tej dyskusji i irytowania Forumowiczów, bo zaczyna to przypominać grzebanie w g... Czekamy na kolejne wrażenia i proszę o rzeczową wymianę argumentów dotyczącą samochodu – nie wszystkich najbardziej przy zakupie interesuje rabat.

PS. Mnie się CR-V bardzo podoba. Ale jak wyżej... To temat o Maździe CX-7 MZR-CD i nie zmuszajcie mnie do kolejnego wycięcia kilku stron wątku.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez tery » 27 lis 2009, 22:07

Globy napisał(a):
tery napisał(a):20 500 PLN

Takie rabaty są na auta z plakietką "niesprzedawalne": Croma, C8 itp. Dość już tej dyskusji i irytowania Forumowiczów, bo zaczyna to przypominać grzebanie w g... Czekamy na kolejne wrażenia i proszę o rzeczową wymianę argumentów dotyczącą samochodu – nie wszystkich najbardziej przy zakupie interesuje rabat.

PS. Mnie się CR-V bardzo podoba. Ale jak wyżej... To temat o Maździe CX-7 MZR-CD i nie zmuszajcie mnie do kolejnego wycięcia kilku stron wątku.


OK. Kończę, ale MDO rabat dostał :P :P :P
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez MDO » 27 lis 2009, 22:39

Tery dzieki za odpowiedz.
Jesli chodzi o CRX to bedac pod presja zony (wyjazd na zakupy) ktora mnie poganiala popelnilem blad. Chodzilo mi oczywiscie o CRV.
Wiesz miedzy nami wykonczenie jest sprawa gustu. Mnie osobiscie bardziej odpowiada CX7. Mysle ze plastiki i skora lepiej wygladaja w CX. Ja mam wnetrze jasnobezowe, co moze sprawiac wrazenie lepszej jakosci. Pozatym uwielbiam dobrze zaprojektowana konsole srodkowa z tunelem pomiedzy pasazerem a kierowca. W CRV tego nie ma. Pomiedzy Pasazerem a kierowca brakuje (jak dla mnie) tunelu srodkowego. Ale tak jak pisze, tego sporu nie da sie rozstrzygnac poniewaz jest to sprawa bardziej subiektywna.
Co do przytaczania danych, wlasnie ten przyklad jest bardzo typowy. Poducent rzeczywiscie podaje ze wyswietlacz 3,5' czarnobialy jest w wersji tanszej ale ta wersja nie ma kamery. Wersja z kamera zawsze ma wyswietlacz 4,1 kolorowy a nie 4,5. Dlatego napisalem ze niektore dane sa mylnie przytaczane.
Ale proponuje zakonczyc to, bo tak naprawde to te spory do niczego nie prowadza a juz napewno nie pomoga stworzyc obiektywnego obrazu tego auta.
Wedlug mnie auto z dieslem jest ciekawym rozwiazaniem zaslugujacym na szanse samoobrony. Niech troche pojezdzi, niech da satysfakcje lub wk...i kilku posiadaczy i wtedy poznamy prawde.
Co do sporu odnosnie silnika mam wlasna opinie po miesiacu eksploatacji ktora chetnie sie podziele.
Otoz auto ma duzy moment obrotowy 400Nm. Moment jest w pelni do dyspozycji powyzej 2000 obrotow. Auto ma jakas blokade na 1wszym biegu i to wplywa na slaby wynik do 100km/h. Mysle (moze sie myle) ze ta blokada wynika z ekologii. Chyba chodzi tu o system SCR.
Oczyszczanie spalin w systemie SCR odbywa się poprzez wtryskiwanie roztworu wodnego mocznika AdBlue® ze zbiornika umieszczonego pod przedziałem bagażowym wprost do układu wydechowego, przed katalizatorem. Wywołuje to naturalną reakcję chemiczną, w której AdBlue® zamienia około 40 procent tlenków azotu w nieszkodliwy azot.
Mozliwe ze wydolnosc tego systemu jest ograniczona. Jesli zuzycie paliwa jest zbyt duze (CX na 1 potrafi pociagnac i 40l/100 jak sie dobrze depne, co jest widoczne na wyswietlaczu) system moze byc niewydolny. Dlatego prawdopodobnie wprowadzono to ograniczenie.
Nie oznacza to ze Mazda skonstruowala kiepskiego diesla. Ale jako jedna z pierszych ogranicza w swych autach emisje tlenkow azotu a nie tylko CO2 z ktorym przyroda z trudem ale daje sobie rade.
Dlatego wlasnie jest to czystszy niz inne diesel.
To moja wersja wydarzen. Mozliwe ze mylna. Ale z drugiej strony dokladnie ten sam silnik jest uzywany w Mazdzie 6 ktora ma wspaniale osiagi np do 100 w 8,3 co w tej klasie jest wynikiem bardzo dobrym.
Ale wracajac do CX7 nalezy jednak wziac pod uwage ze ta niedogodnosc (ograniczenie przyspieszenia) wystepuje na 1szym biegu kiedy auta glownie w miastach startuja spod swiatel. Ekologia w miastach jest sprawa istotna, a moment obrotowy jest potrzebny w ruchu a nie jest sprawa pierwszorzedna w czasie staru. W ruchu autko zachowuje sie naprawde dobrze. Jest wystarczajaco dynamiczne i nie ustepuje pozostalym np CRV. Nie ma obawy ze jakis kaszlak was wyprzedzi.

A, Tery miedzy nami Honda CRV byla dla mnie na pierwszym miejscu (zaraz po Audi Q5 z innej polki) jesli chodzi o zakup. Ale gdy zobaczylem CX i sie nim przejechalem ,nie mialem watpliwosci.

Poza tym nie wiem czy wiesz ale po nowym roku Honda tez wprowadzi nowe CRV po faceliftingu. We Francji wyprzedaz starego modelu juz sie zaczela.
Pozdrawiam wszystkich.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 14:20
Posty: 25
Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance

Postprzez MDO » 28 lis 2009, 13:49

Mam pytanie do posiadaczy CX7 zakupionych w Polsce.
Auto posiada fajna rzecz a mnianowicie "Telefon wolne rece z Bluetoth". W praktyce mozna polaczyc komorke przez Bluetoth i wybierac numery glosem. Niestety moje auto (wersja na rynek francuski) posiada tylko nastewpujace jezyki: angielski, frnacuski, hiszpanski wloski niemiecki holenerski i portugalski.
W proktyce musze numery wypowiadac w jedmym z tych jezykow.
Mimo ze mieszkam we Francji i wladam francuskim i angielskim, auto czesto nie rozpoznaje wypowiadanego przeze mnie numeru. Musze go powtarzac.
Do tego dochodzi problem ze jestem przyzwyczajony do podawania numerow w sekwecjach dwucyfrowych np trzydziesci trzy. Mazda akceptuje tylko sekwencje cyfrowe trzy trzy. W zwiazku z tym gdy jade i nie mam przed soba zapisanego numeru podawanie z pamieci numerow w sekwencji cyfrowej sprawia mi ogromna trudnosc.
Czy CX sprzedawane w Polsce maja jezyk Polski? Czy spotkaliscie sie z tym problemem i jak sobie z tym radzicie?
Pozdrowienia
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 14:20
Posty: 25
Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance

Postprzez tery » 28 lis 2009, 17:37

MDO napisał(a):Poza tym nie wiem czy wiesz ale po nowym roku Honda tez wprowadzi nowe CRV po faceliftingu.


Wiem, największe zmiany dotyczą silnika i będzie DPF – ja nie mam i bardzo mnie to cieszy ;) .
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez tery » 4 gru 2009, 17:02

maler napisał(a):w Rumi na wysokości zochliny objeżdżała mnie wściekle CRV'ka – mam nadzieję, że to nie tery....

To nie byłem ja, CRV-ka na dotarciu...więc nie szaleję ;) Napisz coś więcej za parę dni o tym diesel'u.
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez MDO » 4 gru 2009, 22:49

Tery, jak masz zamiar docierac swoja CR-V? Czy Honda ma jakies specjalne wymagania? Mi w Serwisie Mazdy zalecono ok 1000 km jezdzic spokojnie, obroty na poziomie ok 3000. Jezdzic ze zmienna predkoscia, unikac stalych predkosci przez dluzszy czas, w jezdzie pod gore redukowac biegi aby obroty byly ok 3000. Nie holowac przyczepy.
Ale to mialem robic przez 1000 km. Ja juz jezdze normalnie. 1000 juz dawno zrobilem. A ty ile tysiecy musisz docierac?
Myslalem ze masz to juz za soba. Auto kupiles wczesniej niz ja.
Poradz moze robie cos zle.

Maler a o tobie zalecono?
Pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 paź 2009, 14:20
Posty: 25
Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance

Postprzez domin1979 » 4 gru 2009, 23:22

Mi w Serwisie Mazdy zalecono ok 1000 km jezdzic spokojnie, obroty na poziomie ok 3000. Jezdzic ze zmienna predkoscia, unikac stalych predkosci przez dluzszy czas, w jezdzie pod gore redukowac biegi aby obroty byly ok 3000. Nie holowac przyczepy.
Standardowa procedura, niezależnie do marki. Ogólnie w dobie dzisiejszej techniki nie ma przymusu docierania ale jest zalecenie. Teraz niedokładności są znikome ale zawsze jakieś i jest to typowe dmuchanie na zimne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez tery » 5 gru 2009, 00:09

domin1979 napisał(a):Teraz niedokładności są znikome ale zawsze jakieś i jest to typowe dmuchanie na zimne.

Dokładnie.

MDO napisał(a):1000 juz dawno zrobilem

Ja dobijam do tysiąca a procedura standardowa jak u Ciebie. Pozdrawiam ;)
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 15:50
Posty: 240 (0/1)
Skąd: Pomorze

Postprzez jancio68 » 5 gru 2009, 11:33

tery jest bardzo oszczędny w pisaniu o CR-V a wręcz przeciwnie o Cx-ie. Chyba nie dowiemy się za wiele. <lol>
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez maler » 7 gru 2009, 11:07

Mi zalecono "jeździć normalnie", więc tak robię. Piątek, sobota, niedziela – ciągle gdzieś jeździłem. Sprawy firmowe – leżą, więc dziś muszę podgonić. Ogólnie: silnik bardzo elastyczny, na szóstkę przełączam przy 120-130 i wtedy reaguje na gaz bardzo dobrze.

Jadąc w sznurze aut na trójmiejskiej obwodnicy, przy pojawieniu się trzeciego pasa i bez redukcji na piątkę można sprawnie ich wyprzedzić. Z tego co pamiętam z jazdy benzyną to nie było na tyle lepiej żebym to potrafił teraz odczuć.

Przyśpieszenia do 100 nie mierzyłem, ale miałem duże trudności ze zmianą biegów na początku –
pierwszego dnia madzia zgasła mi trzy razy. Z moich znajomych każdy zgasił ją przy ruszaniu.

W tym tygodniu będę próbował jazdy bardziej ekonomicznej i zobaczymy ile spadnie spalanie. Panowie z benzyną – na razie mam poniżej 10l, a uwierzcie, że nie żałuję sobie!

Moje podsumowanie silnika jest takie:

Uważam, że jest dynamiczny i bardzo cichy a nową wersję w benzynie zamówią jedynie maniacy i frajerzy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2009, 12:53
Posty: 22
Auto: Mazda CX-7 2.2 MZR-CD SPORT

Postprzez BEN » 7 gru 2009, 11:18

maler napisał(a):
Moje podsumowanie silnika jest takie:

Uważam, że jest dynamiczny i bardzo cichy a nową wersję w benzynie zamówią jedynie maniacy i frajerzy.


Wydaje mi się że chyba z ostatnim słowem trochę przesadziłeś. bo ja mogę powiedzieć to samo o osobach jeżdżących kopcącym traktorem. a tak nie robię bo każdy o swoich pieniądzach decyduje sam. A nazywanie frajerem kogoś kto woli mieć pod noga trochę więcej koni jest nie na miejscu bo to on Cie z frajerzy. <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> popatrz na te emoty i chyba powinieneś wiedzieć na którym byłbyś miejscu jakbyś spotkał gdzieś 2,3 disi <sex:piesek> <sex:algida> <sex:anal> <sex:algida> <sex:anal> <sex:piesek>
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez maler » 7 gru 2009, 11:22

no w końcu jakieś emocje na forum o dieslu!

Przesadziłeś też nieco z tym "kopcącym traktorem", bo: 1. silnika prawie w ogóle nie słychać i w związku z tym nikt nie powie o nim, że jest klekoczący, 2. ma różne systemy, które powodują, że właśnie bardzo mało kopci...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2009, 12:53
Posty: 22
Auto: Mazda CX-7 2.2 MZR-CD SPORT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto