Wyszło im z testu: 0-60mph w czasie 7,4sek, 1/4mili w 15,6sek. Biorąc pod uwagę różnice w wersjach Europa i USA (192km vs 184km), to prawdopodobnie europejska wersja BM z 2.5l benzyną i skrzynią manualną miała by czas do setki <7,5s. Taki mini hot hacz
Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
C&D rozpoczął długoterminowy test BM z silnikiem 2.5l oraz manualną skrzynią biegów, czyli w kombinacji u nas niedostępnej: http://www.caranddriver.com/reviews/201 ... est-review
Wyszło im z testu: 0-60mph w czasie 7,4sek, 1/4mili w 15,6sek. Biorąc pod uwagę różnice w wersjach Europa i USA (192km vs 184km), to prawdopodobnie europejska wersja BM z 2.5l benzyną i skrzynią manualną miała by czas do setki <7,5s. Taki mini hot hacz
Wyszło im z testu: 0-60mph w czasie 7,4sek, 1/4mili w 15,6sek. Biorąc pod uwagę różnice w wersjach Europa i USA (192km vs 184km), to prawdopodobnie europejska wersja BM z 2.5l benzyną i skrzynią manualną miała by czas do setki <7,5s. Taki mini hot hacz
Ja swoją Mazdę 3 Passion odebrałem wczoraj. Na ten moment boli mnie trochę system audio bose 9 głośnikowy. Z przodu naprawdę nie jest źle, ale z tyłu tragedia
Czy tylko u mnie tylne głośniki prawie nie grają? Dodatkowo przy średnio głośnej muzyce zapodanej przez bluetoothem z iphona (program spotify) czasami słychać trzeszczenie. Inny z problemów to skrzynia biegów, która trochę stawia opór.
Dobrze, że mam to 5 lat gwarancji
Dobrze, że mam to 5 lat gwarancji

- Od: 25 lip 2008, 18:46
- Posty: 9
- Skąd: Kraków
- Auto: Na tropie
Jeśli chodzi o to, że z tyłu prawie nie gra to włącz opcję Centerpoint w ustawieniach audio. Wtedy dzwięk zrobi się bardziej przestrzenny i tył zacznie grać. Ustawiłem jeszcze wysokie tony na 5-6 i jest ok 
Ja próbowałem odtwarzać u siebie muzyke z Spotify oraz Wimp. Jakość muzyki nawet przy ustawieniach "ekstramalny" pozostawia wiele do życzenia. Dzwięk jest stłumiony i dosyć płaski. Co ciekawe taki problem na laptopie nie występuje – tylko na telefonie. Zarówno na słuchawkach jak i w aucie. Może to wina samego telefonu albo skompresowanej muzyki Spotify dla urządzeń mobilnych. Na trzaski może mieć też wpływ słaby zasięg sieci komórkowej.
Ja próbowałem odtwarzać u siebie muzyke z Spotify oraz Wimp. Jakość muzyki nawet przy ustawieniach "ekstramalny" pozostawia wiele do życzenia. Dzwięk jest stłumiony i dosyć płaski. Co ciekawe taki problem na laptopie nie występuje – tylko na telefonie. Zarówno na słuchawkach jak i w aucie. Może to wina samego telefonu albo skompresowanej muzyki Spotify dla urządzeń mobilnych. Na trzaski może mieć też wpływ słaby zasięg sieci komórkowej.
kuperman napisał(a):Za kilka dni odbieram samochód, mam już kartę pojazdu – przejrzałem ją jeszcze raz w domu i zamiast modelu BM mam wpisany "BL", czy to normalna sytuacja? jak jest u was?
w skrócie... normalne ale można było poszukać odpowiedniego tematu viewtopic.php?f=489&t=166514&view=unread#unread
- Od: 15 cze 2009, 15:19
- Posty: 99 (0/7)
- Auto: viewtopic.php?f=332&t=172754
Witam
Jestem krótko przed decyzją o wyborze nowego auta i już prawie zdecydowałem się na nową 3 a tu takie coś...Minęło już trochę czasu od ostatniego postu i na pewno wielu użytkowników zwracało baczną uwagę na ten problem. Czy ktoś inny ma jeszcze zastrzeżenia do rdzy w tym modelu, czy przypadek maryousz'a był odosobniony???
Planuje jeździć nowym autem około 6-7 lat więc jak rdza pojawia się po pół roku czy roku to słabo to widzę, o utracie wartości nie wspominając:/
Jestem krótko przed decyzją o wyborze nowego auta i już prawie zdecydowałem się na nową 3 a tu takie coś...Minęło już trochę czasu od ostatniego postu i na pewno wielu użytkowników zwracało baczną uwagę na ten problem. Czy ktoś inny ma jeszcze zastrzeżenia do rdzy w tym modelu, czy przypadek maryousz'a był odosobniony???
Planuje jeździć nowym autem około 6-7 lat więc jak rdza pojawia się po pół roku czy roku to słabo to widzę, o utracie wartości nie wspominając:/
Ostatnio edytowano 5 mar 2015, 11:54 przez fouxtrot, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 mar 2015, 10:14
- Posty: 8
Jak do tej pory był 1 przypadek rudej... Auto jeszcze zbyt młode by mieć pewność, że wolne od tej przypadłoścji. Tak jak i w każdej innej marce przy nowym modelu...
Najstarsze egzemplarze mają już 1,5 roku. Gdyby problem był istotny powinno być już coś widać, zwłaszcza że jesteśmy już po zimie. Trochę mnie uspokoiłeś, dzięki. Ale chyba czas pogodzić się z faktem że dzisiejsze samochody nie są już tak długowieczne jak kiedyś:/ I weź tu człowieku kup używkę;)
- Od: 4 mar 2015, 10:14
- Posty: 8
Wojtek napisał(a):Jak do tej pory był 1 przypadek rudej...
Nie do końca tak jest – korozję odnotowano już w Mazdach 6 (jeden wątek jest nawet na tym forum), oraz CX-5 – przypadki bynajmniej nie jednostkowe. Wątpię, żeby Mazda miała inną lakiernię do każdego modelu, bądź stosowała różne zabezpieczenia antykorozyjne.
fouxtrot napisał(a):Trochę mnie uspokoiłeś, dzięki.
Łatwo dajesz się przekonać
SCADA napisał(a):Łatwo dajesz się przekonać
Nie zapomniałem o problemie, ale jeden przypadek to jeszcze nie powód do paniki. Drogi solą wszędzie mniej więcej tak samo więc gdyby problem był masowy to pewnie by się objawił. Też nie sądze żeby producent miał inną lakiernią do każdego modelu ale to nie znaczy że nie usprawnił istniejącej. Coż lekcja dla konsumentów jest chyba taka żeby nie kupować samochodów z początku produkcji, bo jak widać producent też się uczy. Zresztą nie tylko Mazda, VAG miał duże problemy z 2.0TDI i 1.4TSI na początku
- Od: 4 mar 2015, 10:14
- Posty: 8
Tak, choć SCADA słusznie zauważył, że od strony technologicznej najpewniej we wszystkich modelach wygląda to tak samo. Zaufania do marki na pewno to nie buduje:/ Choć nie ma chyba marki ani modelu który byłby całkiem zabezpieczony przed rdzą to jednak niektóre marki rdzewieją wyjątkowo szybko i łatwo. W mojej obecnej Hondzie np pierwsze problemy ze rdzą pojawiły się dopiero po 10 latach mniej więcej...
Jeżeli mimo wszystko zdecyduje się na Mazdę to inwestycja w osuszacz powietrza do garażu to będzie absolutny must have...
Jeżeli mimo wszystko zdecyduje się na Mazdę to inwestycja w osuszacz powietrza do garażu to będzie absolutny must have...
- Od: 4 mar 2015, 10:14
- Posty: 8
Witam. Mój pierwszy post 
Czy ktos sie orientuje czy mozna brac nowe autko z najnowszego rocznika w kredycie 50/50 ?
Czy ktos sie orientuje czy mozna brac nowe autko z najnowszego rocznika w kredycie 50/50 ?
- Od: 20 mar 2015, 13:20
- Posty: 9
witam. czy za podstawową wersje z biksenonami, navi i klimatronikiem autem z autocasco na rok da sie zmieścić w 100 tys?
chodzi mi o gotowe opłacy w stylu wyjeżdzam z salonu i juz nie wydaje kasy
chodzi mi o gotowe opłacy w stylu wyjeżdzam z salonu i juz nie wydaje kasy
Hmm. Za podstawową wersję tzn. SkyGo ? O ile wiem, to w wersji tej nie możesz mieć np. navi. Natomiast w kwocie nawet do 90 tys. zł masz np. wersję SkyEnergy ze wszystkimi tymi dodatkami + pakiet ubezpieczenia z AC. Wejdź na stronę Mazdy i skonfiguruj sobie dobrowolnie zgodnie z programem. Pakiet ubezpieczenia to koszt ok. 2500zł zakupiony np. w salonie ASO.
Gambo zmieścisz się spokojnie
a jak jesteś wstanie pójść na mały kompromis to i fulaka ( Sport Line) da się kupić w tych pieniądzach zwłaszcza u was
. http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype= ... q=39&dtr=s
Ubezpieczał bym w DE na Twoim miejscu, lepsze warunki AC jak w Polsce. Masz gwarancje i co nie bezznaczeniowa jak serwisujesz w ASO dożywotni assistance.
Ubezpieczał bym w DE na Twoim miejscu, lepsze warunki AC jak w Polsce. Masz gwarancje i co nie bezznaczeniowa jak serwisujesz w ASO dożywotni assistance.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
To są większości domówki
Masz 100% gwarancje na auto i nie ma się czego bać, ból taki ze nie jesteś pierwszy który pierdzi w fotel
Oczywiście jak kupujesz w salonie Mazdy, co innego u jakiegoś handlarza.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Witajcie, dopiero co dopisałem sie do forum i zamierzam się do zakupu M3.
Odbyłem przedwczoraj jazdę testową M3 z silnikiem 165 na kawałku A2.
Przy stałej prędkości ok 130km/h chwilowe spalanie jakie uzyskiwałem było w okolicach 8 litrów. Przebieg auta był ok 4000km. Starałem sie zejść jak najniżej, cofałem minimalnie pedał gazu tak żeby nie tracić prędkości i nic to nie dało.
Trochę mnie to zaskoczyło, spodziewałem się niższej wartości.
Sprzedawca coś mówił o innych przełożeniach głównych silnika 120 i 165.
165 jest zestopniowana pod katem osiągów, a 120 ostatni bieg ma jako nadbieg i może dzięki temu mniej palić, bo pracuje na wolniejszych obrotach.
Jakby nie patrzeć to 8l to wartość dla mnie kosmiczna dla samochodu który ma byc taki oszczędny.
Dla porównania mojego stylu jazdy to obecnie użytkuję dwa wozy, megankę dci 130KM, która pali przy 130km/h 5-5.5 litra ropy a przy 110km/h ok 4.2.
oraz 15 letniego benzynowego smoka Alfę Romeo 2.5 v6, która w trasie pali właśnie 8.. a w mieście 18...
pozdrawiam
Subframe
Odbyłem przedwczoraj jazdę testową M3 z silnikiem 165 na kawałku A2.
Przy stałej prędkości ok 130km/h chwilowe spalanie jakie uzyskiwałem było w okolicach 8 litrów. Przebieg auta był ok 4000km. Starałem sie zejść jak najniżej, cofałem minimalnie pedał gazu tak żeby nie tracić prędkości i nic to nie dało.
Trochę mnie to zaskoczyło, spodziewałem się niższej wartości.
Sprzedawca coś mówił o innych przełożeniach głównych silnika 120 i 165.
165 jest zestopniowana pod katem osiągów, a 120 ostatni bieg ma jako nadbieg i może dzięki temu mniej palić, bo pracuje na wolniejszych obrotach.
Jakby nie patrzeć to 8l to wartość dla mnie kosmiczna dla samochodu który ma byc taki oszczędny.
Dla porównania mojego stylu jazdy to obecnie użytkuję dwa wozy, megankę dci 130KM, która pali przy 130km/h 5-5.5 litra ropy a przy 110km/h ok 4.2.
oraz 15 letniego benzynowego smoka Alfę Romeo 2.5 v6, która w trasie pali właśnie 8.. a w mieście 18...
pozdrawiam
Subframe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości