Dajac za auto prawie 100tys mam prawo czegoś wymagać w zamian, a po to jest ten wątek aby każdy mógł opisac swoje wrażenia prawda ?
Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Czy podswietlenie przycisków to wyposażenie zarezerwowane dla aut klasy premium? Nie sadze, a zauważyłem to po kilku dniach z prostej przyczyny – nie jeździłem autem po zmroku
Dajac za auto prawie 100tys mam prawo czegoś wymagać w zamian, a po to jest ten wątek aby każdy mógł opisac swoje wrażenia prawda ?
Dajac za auto prawie 100tys mam prawo czegoś wymagać w zamian, a po to jest ten wątek aby każdy mógł opisac swoje wrażenia prawda ?
swisher napisał(a):Nie wiem czy zauważyliście, ale jest już grudniowa promocja w Mazda – http://www.mazda.pl/oferta/promocje/
Ktoś odbiera w grudniu?
No odbiera odbiera i miałem nadzieję na Nokiany ale d... i upomnijcie się o kalendarz biurkowy Mazdy

Pewnie, że masz prawo wymagać... Z drugiej jednak strony dysponując kwotą 100k PLN w tym segmencie miałeś spoooory wybór (i śmiem twierdzić, że wszyscy inni to podświetlenie mają
). 
Auto kosztuje 100 tyś bo jest obłożone akcyzą, podatkiem.... dobrze, że nie ma silnika 2,2 diesla bo dopiero by miało cenę jak 6 GJ...
Zobacz ile takie auto kosztuje w Japonii, przelicz to po kursie na PLN i daj znać ile Ci wyszło
Zobacz ile takie auto kosztuje w Japonii, przelicz to po kursie na PLN i daj znać ile Ci wyszło
SkyPassion też tak ma (czyli podświetlenie tylko guzika od szyby kierowcy). Mam dziwne wrażenie, że we wszystkich Toyotach jakimi jeździłem było dokładnie tak samo (czyli Yarisy, Aurisy, Corolle, starsze Avensisy) – stawiam, że to wyznacznik japońskiej ergonomii przez duże e, coś podobnego jak dziwne pokrętło do sterowania światłami z niemieckich aut...
Jeśli chodzi o wybór alternatywnego kompaktu, to ja to widzę tak:
Paskudny Golf, wycięty od siekiery przejaw niemieckiego szczytu bezguścia?
Leon – mistrz paradoksów, który wszystkie wejścia USB ma w... schowku przed fotelem pasażera?
Paskudna Octavia, pseudonim trójkąt, z doczepioną na siłę d*** udającą klasę D?
Focus z Eco Boost?
Dziadkowy Auris/Corolla z bidnym silnikiem i pionową ścianą płaczu?
Ultraciężka Astra, z deską rozdzielczą typu "wrzód z tysiącem przycisków"?
Civic z podstażałym silnikiem 1.8?
Damska Giulietta?
V40 czyli podpimpowany Focus, w cenie dwóch?
Plastikowy i30?
Czy może A3, za jakieś chore pieniądze ze śmiesznymi okrągłymi wlotami powietrza w kabinie?
Na polu boju zostaje Ceed, którego "badziewiacka" Mazda i tak łyka na przystawkę.
Jeśli chodzi o wybór alternatywnego kompaktu, to ja to widzę tak:
Paskudny Golf, wycięty od siekiery przejaw niemieckiego szczytu bezguścia?
Leon – mistrz paradoksów, który wszystkie wejścia USB ma w... schowku przed fotelem pasażera?
Paskudna Octavia, pseudonim trójkąt, z doczepioną na siłę d*** udającą klasę D?
Focus z Eco Boost?
Dziadkowy Auris/Corolla z bidnym silnikiem i pionową ścianą płaczu?
Ultraciężka Astra, z deską rozdzielczą typu "wrzód z tysiącem przycisków"?
Civic z podstażałym silnikiem 1.8?
Damska Giulietta?
V40 czyli podpimpowany Focus, w cenie dwóch?
Plastikowy i30?
Czy może A3, za jakieś chore pieniądze ze śmiesznymi okrągłymi wlotami powietrza w kabinie?
Na polu boju zostaje Ceed, którego "badziewiacka" Mazda i tak łyka na przystawkę.
creet napisał(a):SkyPassion też tak ma (czyli podświetlenie tylko guzika od szyby kierowcy). Mam dziwne wrażenie, że we wszystkich Toyotach jakimi jeździłem było dokładnie tak samo (czyli Yarisy, Aurisy, Corolle, starsze Avensisy) – stawiam, że to wyznacznik japońskiej ergonomii przez duże e, coś podobnego jak dziwne pokrętło do sterowania światłami z niemieckich aut...
Chyba, że to nowy standard w dziedzinie japońskiej ergonomii, bo wcześniejsze generacje 3 miały eleganckie podświetlenie wszystkich przycisków (przynajmniej BK). Nie wiem, może to w imię zmniejszenia globalnego zużycia prądu

Jeśli chodzi o wybór alternatywnego kompaktu, to ja to widzę tak:
Jak rozumiem dostosowałeś swoją wypowiedź do ostatnich postów kolegi SCADA, który niestety od krytycznych i kontrowersyjnych, lecz merytorycznych wypowiedzi stoczył się w kierunku zarzutów typu: "Co, Mazda nie daje opon Run Flat nawet w najwyższej wersji? VAG to ma nawet w podstawowej konfiguracji taczki ogrodowej".
Motion, a kiedy odbierasz i w którym salonie? Ja czekam na odbiór w Odyssey i auto miało być do końca grudnia, a podobno może być nawet w styczniu. Z drugiej strony jeśli w innych salonach sa np. dostawy w połowie miesiąca to możliwe żeby druga dostawa była po dwóch tygodniach czyli na koniec miesiąca? Wiecie może jak często są dostawy nowych Mazd?
Nie wiem ggrzesiek kiedy zamawiałeś, ale ja na początku września 2014 i termin dostawy mam na 15 stycznia 2015.
Dodatkowo dowiadywałem się w Mazda Polska o numer VIN samochodu i na jakim statku płynie sobie – w tym momencie jest na Divine Ace (http://www.vesselfinder.com/?mmsi=371060000). Planowany czas dopłynięcia do Belgii na 14.12.2014, więc może się wyrobią w miesiąc z moim samochodem.
Dodatkowo dowiadywałem się w Mazda Polska o numer VIN samochodu i na jakim statku płynie sobie – w tym momencie jest na Divine Ace (http://www.vesselfinder.com/?mmsi=371060000). Planowany czas dopłynięcia do Belgii na 14.12.2014, więc może się wyrobią w miesiąc z moim samochodem.
- Od: 11 wrz 2014, 08:55
- Posty: 20
- Auto: Mazda 3 SkyPassion 120KM AT6 2014
No proszę, ja zamawiałem końcem października, a wczoraj dzwoniłem do dealera i moja Mazda jest już w salonie. Nie dotarły jedynie dokumenty. Co do opon, to tak jak było wcześniej z dealerem ustalone – podobno dostanę Nokiany
. Tak więc jeśli dobrze wszystko pójdzie w przyszłym tygodniu będzie odbiór wozu.
Widzę, że uderzyłem w stół a nożyce się odezwały..
Kolega Creet ma rację, na chwile obecną M3 poza Alfa Gulietta i Golfem VII, ktorego mozna sobie skonfigurowac za ok 100tys tak aby byl porownywalny ze SkyPassion w segmencie kompaktów konkurencji nie widzę. Focusy, Meganki, Leony jednak troche odstaja od 3ki. Wg. mnie, choc moze sie nie znam wykonanie 3ki w srodku jest lepsze niz konkurencji. Moze tylko Skypassion tak wygalda ale ja mam boczki drzwi miekkie, podlokietniki w nich obszyte ECO Skóra, deska rozdzielcza tez w wiekszosci z miekkiego i przyjemnego materialu. Nie czuje sie jak w budzetowym kompakcie a jak w aucie segmentu D. Moj poprzedni Accord w srodku miale wiecej twardego plastiku niz obecna Mazda.
Cos lepszego od M3 w segmencie kompaktu to juz klasa premium czyli BMW 1 choc wg. mnie niczym sie nie wyroznia a w srodku jest nudna i moj faworyt Mercedes klasy A ale w wersji podobnej do Skypassion to wydatek 130tys zl.
Zostaje jeszcze Volvo V40 ktore jakby nie ciasnota w srodku (mam 190cm wzrostu) to napewno stalo by u mnie w garazu. Za 105tys, z salonu moglem wyprowadzic wersje Ocean Race w skórze, biksenonie, podgrzewana przednia szyba. Auto przepiekne w ktorym wszystko mi sie podobalo, wyglad, wykonanie, silnik ale niestety mega ciasne, miedzy glowa a podsufitka mialem tak mala przestrzen ze nie moglem wlożyc reki...
Kolega Creet ma rację, na chwile obecną M3 poza Alfa Gulietta i Golfem VII, ktorego mozna sobie skonfigurowac za ok 100tys tak aby byl porownywalny ze SkyPassion w segmencie kompaktów konkurencji nie widzę. Focusy, Meganki, Leony jednak troche odstaja od 3ki. Wg. mnie, choc moze sie nie znam wykonanie 3ki w srodku jest lepsze niz konkurencji. Moze tylko Skypassion tak wygalda ale ja mam boczki drzwi miekkie, podlokietniki w nich obszyte ECO Skóra, deska rozdzielcza tez w wiekszosci z miekkiego i przyjemnego materialu. Nie czuje sie jak w budzetowym kompakcie a jak w aucie segmentu D. Moj poprzedni Accord w srodku miale wiecej twardego plastiku niz obecna Mazda.
Cos lepszego od M3 w segmencie kompaktu to juz klasa premium czyli BMW 1 choc wg. mnie niczym sie nie wyroznia a w srodku jest nudna i moj faworyt Mercedes klasy A ale w wersji podobnej do Skypassion to wydatek 130tys zl.
Zostaje jeszcze Volvo V40 ktore jakby nie ciasnota w srodku (mam 190cm wzrostu) to napewno stalo by u mnie w garazu. Za 105tys, z salonu moglem wyprowadzic wersje Ocean Race w skórze, biksenonie, podgrzewana przednia szyba. Auto przepiekne w ktorym wszystko mi sie podobalo, wyglad, wykonanie, silnik ale niestety mega ciasne, miedzy glowa a podsufitka mialem tak mala przestrzen ze nie moglem wlożyc reki...
Tutaj niestety trochę kłania się polityka Mazdy, tzn. moim zdaniem jest odczuwalna różnica na korzyść wersji Skypassion w skórze, a każdej innej BM (miękkie boczki, solidniejsza kanapa, itp.).
Widziałem to już na jazdach próbnych rok temu, dlatego ostatecznie nie zdecydowałem się na zakup M3 BM 165KM w Skynergy (dochodził jeszcze dodatkowy koszt z felami 18"), a Skypassion w skórze to był dla mnie za duży wydatek, .
Po oględzinach wówczas kilku aut z segmentu, również wydaje mi się że BM nie ma zbyt dużej konkurencji w tym przedziale cenowym (podobała mi się jeszcze AR, ale silnik 1.4 mnie nie przekonywał, a słyszałem że zaczęły się tam pierwsze problemy).
Widziałem to już na jazdach próbnych rok temu, dlatego ostatecznie nie zdecydowałem się na zakup M3 BM 165KM w Skynergy (dochodził jeszcze dodatkowy koszt z felami 18"), a Skypassion w skórze to był dla mnie za duży wydatek, .
Po oględzinach wówczas kilku aut z segmentu, również wydaje mi się że BM nie ma zbyt dużej konkurencji w tym przedziale cenowym (podobała mi się jeszcze AR, ale silnik 1.4 mnie nie przekonywał, a słyszałem że zaczęły się tam pierwsze problemy).
creet napisał(a):Leon – mistrz paradoksów, który wszystkie wejścia USB ma w... schowku przed fotelem pasażera?
@Creet
Jeżeli już w ten sposób coś krytykujesz, to przynajmniej zdobądź prawdziwe informacje. Uprzejmie informuję, że SEAT Leon 5F nie ma wejść USB. W schowku (o ile jest to wersja z odpowiednim radiem) są dwa gniazda SD, oraz jedno MEDIA IN.

@child
Mam nadzieję, że póki co, nigdzie się nie stoczyłem... no, ale skoro tak się dopominasz "krytycznych i kontrowersyjnych, lecz merytorycznych" wypowiedzi na temat Mazdy, to będziesz je miał – nawet w nadmiarze.
SCADA napisał(a):Jeżeli już w ten sposób coś krytykujesz, to przynajmniej zdobądź prawdziwe informacje. Uprzejmie informuję, że SEAT Leon 5F nie ma wejść USB. W schowku (o ile jest to wersja z odpowiednim radiem) są dwa gniazda SD, oraz jedno MEDIA IN.
Faktycznie. Masz rację. Żeby mieć jakiekolwiek USB trzeba sobie dokupić kabelek-przejściówkę. Mój błąd wynikał z tego, że będąc w salonie i słysząc o braku USB w kompaktowym aucie z 2014 roku parsknąłem śmiechem i w odpowiedzi dostałem ofertę, że otrzymam do auta gratis przejściówkę. Zakodowałem sobie więc w głowie mem "Leon, USB tylko w schowku". Na pytanie: "to jak mam sobie podładować telefon, bez każdorazowego sięgania do schowka", otrzymałem informację, że można sobie przecież wystrugać szparkę na kabel. O takich paradoksach właśnie pisałem – jest ich więcej, Ty w swoim poście wymieniłeś jeden z nich.
Nie zmienia to faktu, że nadal czekam na obiecany przez Ciebie test porównawczy Leon vs BM, Twojego autorstwa, który obiecałeś podesłać. Z tego co pamiętam, deklarowałeś iż w teście tym Leon zmiótł BM.
PS. Sorry za offtop.
creet napisał(a):Żeby mieć jakiekolwiek USB trzeba sobie dokupić kabelek-przejściówkę.
Ajajaj.... Znowu nie tak...
Jeżeli chodzi o moje wrażenia z porównania obu samochodów, to owszem, w miarę możliwości mogę je tutaj zamieścić, ale mają one taką objętość, że trzeba by to było tutaj wstawić w formie pliku, a nie standardowego postu... Poza tym jakoś mam nieodparte wrażenie, że Szanowna "Moderacja" nie pozwoli na umieszczenie tutaj takich "bluźnierstw"...
Mam kolejna "wade" w kwestii podswietlenia. Mianowicie jesli mamy światła wylaczone i pala sie tylko LED'y nie dziala podswietelnie panelu klimy. Dzis przed garazem wylaczylem swiatla i chcialem zmienic ustawienie klimy i... nic nie widac! Trzeba wlaczyc ksenony aby cos zobaczyc. W ogole idiotycznym pomyslem jest kolejnosc załaczania swiatel. OFF > Auto > Postojówki> Ksenony. Aby wlaczyc postojówki wieczorem czy w nocy trzeba chcac nie chca zalaczyc ksenony(auto) bo nie da sie pierscieniem przejsc z pozycji OFF odrazu na postojowki 
To samo z przyciskiem start/stop. Mamy pozycje ACC, sluchamy radia i chcemy wylaczyc wszystko i np. wyjsc z auta. Musimy zalaczyc "zaplon" zaswiecic cala choinke na desce, lacznie z klima, nadmuchem itd i dopiero mozemy wylaczyc "stacyjke"
To samo z przyciskiem start/stop. Mamy pozycje ACC, sluchamy radia i chcemy wylaczyc wszystko i np. wyjsc z auta. Musimy zalaczyc "zaplon" zaswiecic cala choinke na desce, lacznie z klima, nadmuchem itd i dopiero mozemy wylaczyc "stacyjke"
Jeszcze jedno pytanie mam, czy ktoś jechał może trójką z fotelikiem dziecięcym i dwiema osobami z tyłu? Wiem, że tylna kanapa nie rozpieszcza jeśli chodzi o przestrzeń, ale mam prośbę o wypowiedź kogoś w temacie, kto to przetestował dokładnie.
kuperman napisał(a):Jeszcze jedno pytanie mam, czy ktoś jechał może trójką z fotelikiem dziecięcym i dwiema osobami z tyłu? Wiem, że tylna kanapa nie rozpieszcza jeśli chodzi o przestrzeń, ale mam prośbę o wypowiedź kogoś w temacie, kto to przetestował dokładnie.
Jechaliśmy w 4os +dziecko w foteliku do Włoch z tyłu dla osoby siedzącej szczególnie na środku (fotelik z isofixem więc mocowany na skrajnych miejscach z tylu) o wielkim komforcie jazdy mowy być nie może
- Od: 15 cze 2009, 15:19
- Posty: 99 (0/7)
- Auto: viewtopic.php?f=332&t=172754
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości