Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez boczek86 » 7 sie 2012, 17:29

To już jutro biorę się za podpinke :) i kto mi poda przy jakich obrotach ile dmucha turbo na do biegu?? A i jeszcze małe OT :) neo wskakuje ci 5000 postow:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 7 sie 2012, 18:09

boczek86 napisał(a):neo wskakuje ci 5000 postow:)


za dużo pisze, trzeba przejść na emeryturę klubową <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 7 sie 2012, 18:46

Neonixos666 napisał(a):
boczek86 napisał(a):neo wskakuje ci 5000 postow:)


za dużo pisze, trzeba przejść na emeryturę klubową <lol>

a mówi się,że to baby trajkoczą... <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Riki » 7 sie 2012, 19:28

co to jest 5000 :P :P :P
;)

qrka mieliśmy kiedyś wiecej ale czaterie skasowali <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tadziol » 7 sie 2012, 19:35

Riki napisał(a):co to jest 5000 :P :P :P
;)

qrka mieliśmy kiedyś wiecej ale czaterie skasowali <lol>

a Ty co ?? Kasprowy się znudził ??
<lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 7 sie 2012, 19:59

tadziol napisał(a):
Riki napisał(a):co to jest 5000 :P :P :P
;)

qrka mieliśmy kiedyś wiecej ale czaterie skasowali <lol>

a Ty co ?? Kasprowy się znudził ??
<lol>


chyba kolejka na niego :P to nie czateria <cisza> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 7 sie 2012, 20:20

tak jest Panie Kierowniku Działu ! <lol>
co Ty tam Boczek86 piszesz ??
turbo jak dmucha? ano zależnie od obciążenia....
inaczej na luzie,a inaczej pod górkę na dwójce i pełnym bucie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez boczek86 » 7 sie 2012, 20:39

To chociaż jakby mi ktoś napisał na prostej ile powinno być na 2000, 2500 , 3000 , 3500 i 4000 :) i coś tak mi się wydaje że jak turbo jest ok to chyba już pompa pozostaje. Pewnie licznik mam kręcony i madzia ma koło 400 tys więc co się dziwić że mniej paliwa daje i jest mniej wydajna. Ale i ja dam kiedyś do regeneracji :) ale wałek będzie jak wydam KUPE kasy na repercje a tu efektu żadnego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez tadziol » 7 sie 2012, 20:56

tadziol napisał(a):turbo jak dmucha? ano zależnie od obciążenia....

luken bitte:
http://www.youtube.com/watch?v=vGhlgphr ... re=related
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 7 sie 2012, 22:00

jak oleju nie ubywa i zadymi nie ma z tyłu to nie czepiaj się turbo tylko jego sterowania bo wiem ze z tym coś u ciebie nie tak jest. Rusza się cięgno jak gazujesz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 7 sie 2012, 23:48

tadziol napisał(a):a Ty co ?? Kasprowy się znudził ??


ha ha :P to miejsce omijam szerokim łukiem :P

;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez boczek86 » 8 sie 2012, 17:19

no to panowie wskaznik doladowania zamontowany :) węża kupilem tyle ze i powymienialem wszystkie wezyki pod maska tej grubosci :) od puszki z filtrem paliwa, od egr ( chociaz i tak zaslepiony ) , potem do gruszki od turbo no i takich kilka krotkich bylo przy jakims rozgalezniku.

autko maksymalnie moze dmuchac 0,85 i dodam ze mam podkladki 3mm. wiec problem jakis jest bo powinno dmuchac wiecej wiec teraz pytanie dmucha mi mniej bo :
– mam gdzies lekko nieszczelny dolot
– ciegielko od gruszki jeszcze jest za malo rozruszane.

a problem nadal jest bo od 80 km na 5 biegu do 120 to tragedia :( maluch by sie szybciej rozbujal :( macie jakies pomysly ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez tadziol » 8 sie 2012, 17:29

a jak Twój SPV ??
niejeden już stracił moc przez kończący się SPV....
mogę podać przykład,ale nie wiem czy właściciel.....? <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez boczek86 » 8 sie 2012, 19:21

SPV niesprawdzalem ani nawet niewiem jak. wiec zaraz wyszukiwarka pojdzie w ruch i poszukam tematu o SPV. ale raczej obstukiwanie to nieprzy takim przebiegu jak u mnie wiec chyba raczej wymiana wiec niemiecki łopel sie w koncu do czegos przyda :P no bo uzywki to raczej sie nieoplaca bo pewnie chybil trafil zreszta jak z chlodnica czy czym kolwiek innym do mojej 13 letniej madzi :P


a z tym turbo to wszystko ok ?? niema jakiejs nieszczelnosci czy to ciegno zle niechodzi ?? zreszta w tym roku mam zamiar jeszcze IC zmienic wiec i nowe orurowanie pod IC bedzie wiec jak cos to wszystkie nieszczelnosci zostana usuniete

edit


jednak łopel to TCV a spv raczej lipa wiec tysiaka bedzie trzeba wywalic a czy to napewno pomoze ??
bo jednak tysiak piechota niechodzi :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez kierownik » 10 sie 2012, 10:24

a weź wywal te podkładki spod turbo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 10 sie 2012, 21:52

kierownik napisał(a):a weź wywal te podkładki spod turbo :D


jak nie zwiekszy czasu otwarcia spv to podkladki nie maja sensu, jak ruszy dawke to maja.

:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez boczek86 » 10 sie 2012, 22:06

Oporniki mam więc dawka też jest większą. A dziś jak jechałem to dmuchałó już 1,1 bara więc już wogóle tego nierozumiem. Zaraz będę wracał z pracy to znowu zrobię delikatny test:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 10 sie 2012, 22:10

Riki napisał(a):
kierownik napisał(a):a weź wywal te podkładki spod turbo :D


jak nie zwiekszy czasu otwarcia spv to podkladki nie maja sensu, jak ruszy dawke to maja.

:)


Raczej chyba trzeba wydłużyć czas jego zamknięcia ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 10 sie 2012, 22:12

Riki napisał(a):czasu otwarcia spv

chyba chodziło Ci "zamknięcia" <oczko>
cholera,Neo był szybszy :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 10 sie 2012, 22:16

tadziol napisał(a):
Riki napisał(a):czasu otwarcia spv

chyba chodziło Ci "zamknięcia" <oczko>
cholera,Neo był szybszy :|



się ma ten refleks <lol> najgorsze jest to że przy dwusprężynowych wtryskiwaczach i tak wtrysk jest wydłużony i niewiele można uzyskać tym. Moje 136KM to było moim zdaniem maksymalnie wydłużenie czasu wtrysku gdy wydłuży się go bardziej dzieją się różne dziwne rzeczy. Należało by przerobić wtryskiwacze aby pełną dawkę rozpylały od razu, zwiększyło by to dymienie oraz pogorszyło kulturę pracy ale można było by wlać więcej paliwa + odpowiednio większe doładowanie i może coś by z tego było.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Moto