DiTD / D-4D / dCi / CTDi – opinie o japonskich silnikach diesla

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez adamb » 1 mar 2011, 13:56

Hubix napisał(a):2.2 dCi nie imponuje mocą, jeden z gorszych silników. Jest to silnik produkcji NISSANA (nie Renault)

Producent deklaruje 150 koni których ten silnik nie posiada.

Usterki tego silnika są dość poważne – pękające wały itp.


od kiedy to one mialy deklarowane 150km
2.2dci 138km
2.2di cos kolo 122km

trudne do zabicia, na byle jakim oleju nawet jezdza.
jedynie w Di turbiny lubily padac, ale jak to z dieslem jak kto jezdz ten tak ma.

cichym i mocnym silnikiem jest 1.9cdti 150km w vectrze no i malo pali ale za to producent odbija sobie na regularnej wymianie czesci – dupereli.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez Fans » 1 mar 2011, 14:13

W nissanie x-trailu 2.2 dCi znajduję się dokładnie 136 KM.
2.2 Di ma 114 KM

Obecne nowe dCi mają 150 lub 173 KM oczywiście w x-trailu.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez adamb » 1 mar 2011, 14:25

Fans napisał(a):W nissanie x-trailu 2.2 dCi znajduję się dokładnie 136 KM.
2.2 Di ma 114 KM

Obecne nowe dCi mają 150 lub 173 KM oczywiście w x-trailu.


mi chodzilo tylko o 2.2 z czasow primery P12 lata 2003 do 2006.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez Fans » 1 mar 2011, 15:09

OK <spoko>
rozumiem.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Enduro » 1 mar 2011, 16:58

[quote="adamb"]
cichym i mocnym silnikiem jest 1.9cdti 150km w vectrze no i malo pali –...quote]
moze i malo pali ale raczej do cichych on nie nalezy, ale to moje spostrzezenie..pozdr,E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez adamb » 1 mar 2011, 17:19

jak ma swiezy olej i DM nie klepie to prawie go nie slychac <jupi> i nie lubi bardzo obrotow nizszych niz 1500, nie to co mazdy bez oporow idzie od dolu.
Ale i tak mazdy diesel jest cichszy od niego, na podobnym poziomie halasu bym postawil hondy 2.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez Grzyby » 1 mar 2011, 18:27

A czy przypadkiem 1.9 z Vectry to nie silnik fiatowski?
Jeśli tak to "wypad" bo nie pasuje do tematu :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez adamb » 1 mar 2011, 18:40

a tak fiatowski a opel/vx wstawil swoje klapy wirowe co uwielbia zdychac, poprawili na gorsze <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez Enduro » 1 mar 2011, 19:54

Grzyby napisał(a):A czy ... to nie silnik fiatowski?
..

te silniki to najlepsze pod wzgledem konsturkcji obecnie na rynku (absolutnie nie wspomam tu o niezawodnosci itp..)
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez agnostyk » 2 mar 2011, 03:37

Fans napisał(a):tankuję tylko "uszlachetnione" paliwo


co przez to rozumiesz? Piszesz o tym "wspaniałym, szlachetnym" paliwie jak np. Verva, BP Ultimate itp?
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez Fans » 2 mar 2011, 08:36

agnostyk napisał(a):co przez to rozumiesz? Piszesz o tym "wspaniałym, szlachetnym" paliwie jak np. Verva, BP Ultimate itp?


Dokładnie tak. Verva ON, Gold Diesel na Statoil, mam niedaleko też BP Ultimate, ale po zatankowaniu pare razy poprzednią avkę samochód jeździłem jeszcze gorzej niż na zwykłym ON, więc już dawno na BP nie witałem.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Grzyby » 2 mar 2011, 10:11

Fans napisał(a):jeszcze gorzej niż na zwykłym ON

Czujesz różnicę w jeździe na "lepszym" paliwie?
Nic tylko pogratulować ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Fans » 2 mar 2011, 10:30

Grzyby napisał(a):Czujesz różnicę w jeździe na "lepszym" paliwie?
Nic tylko pogratulować ...


Nie łap za słówka, nie bądź taki głupio-przemądrzały. Chodziło mi tylko o tym, że akurat na tej stacji BP po zatankowaniu samochód się dławił i nie chciał się wkręcać na obroty.

Ogólnie nie ma żadnej różnicy, może delikatna poprawa kultury silnika, ale wolę tankować niby te lepsze niż później, w razie czego mieć pretensje sam do siebie.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Grzyby » 2 mar 2011, 10:37

Fans napisał(a):Chodziło mi tylko o tym, .....
to trzeba było tak napisać, a nie tworzyć jakieś durne sformułowanie:
Fans napisał(a):jeździłem jeszcze gorzej niż na zwykłym ON
– logicznie myślący człowiek odbierze to w taki sposób, że na zwykłym ON jeździłeś źle.

Fans napisał(a):Ogólnie nie ma żadnej różnicy

Tylko tutaj przyznam Ci rację. AA skoro nie ma różnicy to Twój wybór.
Co więcej (dla Twojej wiadomości) zwykle paliwa "wzbogaconego" nasze silniki spalają troszkę więcej.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez agnostyk » 3 mar 2011, 01:29

Fans napisał(a):ale wolę tankować niby te lepsze niż później, w razie czego mieć pretensje sam do siebie.


To zobaczysz (czego absolutnie Ci nie życzę) jakie będziesz miał pretensje sam do siebie, że je tankujesz. Powszechnie wiadomo, że to paliwo to siara niebywała, bo jest tak suche, że spokojnie "rżnie" wtryski, do tego często leżakuje na stacjach zdecydowanie dłużej niż zwykły ON (rzadziej tankowane, rzadsze dostawy, a zbiorniki maja te same pojemności), więc i "jakość" mu przemija ;) Każdy (dobry) mechanik o tym wie, a jak jest jeszcze dobroduszny, to i o tym wspomni, przy pierwszej wymianie wtrysków, żeby nie odwiedzac go ponownie z tym samym problemem.
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez Neonixos666 » 3 mar 2011, 18:48

Najlepiej kupować zwykły ON sprawdzony do tego dolać cetan w odpowiedniej ilości i już mamy super paliwo w cenie zwykłego :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez agnostyk » 4 mar 2011, 03:40

Neonixos666 napisał(a):w cenie zwykłego :P


a cetan to co, za darmo? :>

to już chyba wolałbym hamaki odwiedzić i wgrać program na około 160 kucy i 360-380 niutków, większa frajda, olać koszty ;P
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez Fans » 5 mar 2011, 18:04

Czy ktoś miał do czynienia z japońskim silnikiem diesla od subaru. Ciekawe jakie + i – ma swój 2.0D.
Posiada on chyba 150 KM, ale nic więcej o nim nie wiem.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez agnostyk » 7 mar 2011, 11:13

Silnik typu Boxer.
Dosyć szybko siada 2masa (30-40 tkm), oczywiście nie we wszystkich, jednak problem jest, ale Subaru Polska twierdzi, że to z winy nieumiejętnego stylu jazdy kierowców – nie uwzględniają tego jako naprawy gwarancyjnej, ale w zamian oferują kurs szkoleniowy, bo inaczej musieli by wprowadzić akcje serwisową hahaha Było o tym na TVN Turbo w tamtym roku.
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez arekpol84 » 2 cze 2011, 21:00

Na pierwszym miejscu postawiłbym diesla Hondy ze względu na jego niezawodność
Początkujący
 
Od: 1 maja 2011, 18:43
Posty: 21
Skąd: kamyk
Auto: Mazda 6 2,0 citd 136 km 2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Moto