Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
i teraz bez opornikow bedziesz sie wlókł po miescie
a o jakim kolwiek miejscu na podium zapomnisz bo prawie wszystkie ditd sa zopornikowane 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Neonixos666 napisał(a):To nie temat o opornikach tak wiec nie dłubmy tego z resztą ja z tym skończyłem.
No to jak chcesz osiągnąć te magiczne 150 koni? Bez opornika? Czyżby Cię uszczelka pod głowicą wyleczyła z oporotuningu?
smile napisał(a):Neonixos666 napisał(a):To nie temat o opornikach tak wiec nie dłubmy tego z resztą ja z tym skończyłem.
No to jak chcesz osiągnąć te magiczne 150 koni? Bez opornika? Czyżby Cię uszczelka pod głowicą wyleczyła z oporotuningu?
jest na to sposób ale niestety nie opornikami, uszczelka to pewnie splot wydarzeń i czynników a na pewno oporniki nie były bez winy. Obecnie nie mam czasu nawet rozmyślać o przeróbkach. To nie temat o podnoszeniu mocy
Neonixos666 napisał(a):jest na to sposób ale niestety nie opornikami
pewnie adoptujesz turbine od GG/Y, pompe wtryskową z szyną paliwową od CX-7, interculer od GH, pewnie nawet dwa OC ... tylko nic nie przeszczepiaj z BK 1,6 diesel bo to słaba konstrukcja
smile napisał(a):interculer od GH
akurat z tego co wiem to od innych aut sa lepsze
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):akurat z tego co wiem to od innych aut sa lepsze
masz raję IC w M6 nie są dobre do osiadania mocy, najlepiej jest zmianic na jakis przepływowy porządny. Co do turbo to z RF4F wystarczy.
Uszanowanie:D
Jest ktoś na forum kto mógłby sprawdzić numer VIN? auto mam z 2000 r. i ma 193tys km przebiegu....chyba:P, Z jednej strony auta mam lekko inny odcień drzwi.
Jestem Ciekawy historii mojego auta.
VIN: JMZBJ14R201235623
Pomoże ktoś??
Jest ktoś na forum kto mógłby sprawdzić numer VIN? auto mam z 2000 r. i ma 193tys km przebiegu....chyba:P, Z jednej strony auta mam lekko inny odcień drzwi.
Jestem Ciekawy historii mojego auta.
VIN: JMZBJ14R201235623
Pomoże ktoś??
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
dzis madzi przeprowadzilem czyszczenie IC
powiem ze syfu malo bylo, bylem pewien ze bedzie wiecej
ae kolektor to pozal sie panie boze, tyle syfu wygrzebalem szkoda gadac. zreszta tylko tyle ile dosieglem ale bez sciagania to i tak
takie skrobanie. ale po wyczysczeniu IC czuc lekki przyplyw energi 

- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
w kolektorze najważniejsze są kanały blisko wlotu do głowicy, oczywiście całkowicie czysty jest najlepszy 
Krzysiek24 napisał(a):JMZBJ14R201235623
Co chcesz dokładnie widziec?
historii serwisowej raczej nie sprawdzisz, chyba, że zadzwonisz do ASO gdzie mazda byla serwisowana.
Kod lakieru masz na naklejce białej na słupku od strony pasażera z przodu.
po vinie tez można kod lakieru sprawdzić.
Po calej akcji z uszczela pod glowca + czyszczenie silnika minelo pare tysi. Wyciagam bagnet i mnie zmrozilo – oleju brak na bagnecie. Biore pod swiatlo i uffff, jest ale tak czysty, ze go nie widac. W zyciu czegos takiego w dieslu nie widzialem.
Spalanie tez spadlo...miasto 6, poza 5,5 – cuda jakies. Neo jak u Ciebie?
Spalanie tez spadlo...miasto 6, poza 5,5 – cuda jakies. Neo jak u Ciebie?
Pozdrawiam
u mnie chodzi jak zegarek, może olej nie taki czysty ale wszystko działa jak należy. Ostatnio mam problem bo jak by coś nie szedł jak należy ale to chyba chemia musi pomóc bo wtryski albo pompa zasyfiona od emeryckiej jazdy
. Poza tym coraz cieplej i koniki uciekają 

Witam
Pilnie poszukuję książki obsługi pojazdu Mazda 323F BJ, gdzie będzie dobrze opisany remont silnika 2.0 DiTD
Z pewnością korzystacie z takowej lektury, poradźcie coś proszę.
Jeżeli istnieje taka możliwość będę bardzo wdzięczny za pożyczenie na weekend majowy za odpłatą od osób z Lublina
Dziękuję, pozdrawiam.
Pilnie poszukuję książki obsługi pojazdu Mazda 323F BJ, gdzie będzie dobrze opisany remont silnika 2.0 DiTD
Z pewnością korzystacie z takowej lektury, poradźcie coś proszę.
Jeżeli istnieje taka możliwość będę bardzo wdzięczny za pożyczenie na weekend majowy za odpłatą od osób z Lublina
Dziękuję, pozdrawiam.
- Od: 10 gru 2010, 14:55
- Posty: 130 (1/0)
- Skąd: Poniatowa / Lublin
- Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
Riki napisał(a):.....tak szczerze mówiąc nie wiem jak to możliwe, że w dieslu nie widać oleju na bagnecie
raz przekręcisz motor i jest ciemno....
rozumem w CR że po jakimś czasie ale u nas powinno już po paru kilometrach ściemnieć. Albo jest super idealne spalanie że nie ściąga sadzy albo coś nie tak z olejem że nie rozpuszcza jej w sobie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości