Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez boczek86 » 17 kwi 2012, 19:07

i teraz bez opornikow bedziesz sie wlókł po miescie :P a o jakim kolwiek miejscu na podium zapomnisz bo prawie wszystkie ditd sa zopornikowane :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez smile » 17 kwi 2012, 21:37

Neonixos666 napisał(a):To nie temat o opornikach tak wiec nie dłubmy tego z resztą ja z tym skończyłem.

No to jak chcesz osiągnąć te magiczne 150 koni? Bez opornika? Czyżby Cię uszczelka pod głowicą wyleczyła z oporotuningu?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 17 kwi 2012, 22:15

smile napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):To nie temat o opornikach tak wiec nie dłubmy tego z resztą ja z tym skończyłem.

No to jak chcesz osiągnąć te magiczne 150 koni? Bez opornika? Czyżby Cię uszczelka pod głowicą wyleczyła z oporotuningu?


jest na to sposób ale niestety nie opornikami, uszczelka to pewnie splot wydarzeń i czynników a na pewno oporniki nie były bez winy. Obecnie nie mam czasu nawet rozmyślać o przeróbkach. To nie temat o podnoszeniu mocy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 18 kwi 2012, 00:13

Neonixos666 napisał(a):jest na to sposób ale niestety nie opornikami

pewnie adoptujesz turbine od GG/Y, pompe wtryskową z szyną paliwową od CX-7, interculer od GH, pewnie nawet dwa OC ... tylko nic nie przeszczepiaj z BK 1,6 diesel bo to słaba konstrukcja :P :P :P
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez boczek86 » 18 kwi 2012, 07:19

smile napisał(a):interculer od GH


akurat z tego co wiem to od innych aut sa lepsze :P sam mam zamiar sie w to bawic :P ale narazie fundusze przeszkadzaja bo projekt juz jest :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 18 kwi 2012, 12:27

boczek86 napisał(a):akurat z tego co wiem to od innych aut sa lepsze


masz raję IC w M6 nie są dobre do osiadania mocy, najlepiej jest zmianic na jakis przepływowy porządny. Co do turbo to z RF4F wystarczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 18 kwi 2012, 12:39

Neonixos666 napisał(a): IC w M6 nie są dobre


ano, ciekna poza tym często.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Krzysiek24 » 18 kwi 2012, 12:45

Uszanowanie:D
Jest ktoś na forum kto mógłby sprawdzić numer VIN? auto mam z 2000 r. i ma 193tys km przebiegu....chyba:P, Z jednej strony auta mam lekko inny odcień drzwi.
Jestem Ciekawy historii mojego auta.
VIN: JMZBJ14R201235623
Pomoże ktoś??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez boczek86 » 18 kwi 2012, 15:16

dzis madzi przeprowadzilem czyszczenie IC :) powiem ze syfu malo bylo, bylem pewien ze bedzie wiecej :) ae kolektor to pozal sie panie boze, tyle syfu wygrzebalem szkoda gadac. zreszta tylko tyle ile dosieglem ale bez sciagania to i tak <dupa> takie skrobanie. ale po wyczysczeniu IC czuc lekki przyplyw energi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Neonixos666 » 18 kwi 2012, 15:46

w kolektorze najważniejsze są kanały blisko wlotu do głowicy, oczywiście całkowicie czysty jest najlepszy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 18 kwi 2012, 23:47

Krzysiek24 napisał(a):JMZBJ14R201235623


Co chcesz dokładnie widziec?
historii serwisowej raczej nie sprawdzisz, chyba, że zadzwonisz do ASO gdzie mazda byla serwisowana.
Kod lakieru masz na naklejce białej na słupku od strony pasażera z przodu.
:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 19 kwi 2012, 21:40

po vinie tez można kod lakieru sprawdzić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 21 kwi 2012, 12:09

Riki napisał(a):po vinie tez można kod lakieru sprawdzić.


tak, zgadza sie, ale po co skoro jest napisane jak wół na słupku?
:P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez say » 22 kwi 2012, 21:03

Po calej akcji z uszczela pod glowca + czyszczenie silnika minelo pare tysi. Wyciagam bagnet i mnie zmrozilo – oleju brak na bagnecie. Biore pod swiatlo i uffff, jest ale tak czysty, ze go nie widac. W zyciu czegos takiego w dieslu nie widzialem.
Spalanie tez spadlo...miasto 6, poza 5,5 – cuda jakies. Neo jak u Ciebie?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 22 kwi 2012, 22:46

u mnie chodzi jak zegarek, może olej nie taki czysty ale wszystko działa jak należy. Ostatnio mam problem bo jak by coś nie szedł jak należy ale to chyba chemia musi pomóc bo wtryski albo pompa zasyfiona od emeryckiej jazdy :P . Poza tym coraz cieplej i koniki uciekają <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Marceli Szpak » 24 kwi 2012, 22:25

Witam
Pilnie poszukuję książki obsługi pojazdu Mazda 323F BJ, gdzie będzie dobrze opisany remont silnika 2.0 DiTD :)
Z pewnością korzystacie z takowej lektury, poradźcie coś proszę.
Jeżeli istnieje taka możliwość będę bardzo wdzięczny za pożyczenie na weekend majowy za odpłatą od osób z Lublina ;)
Dziękuję, pozdrawiam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Postprzez Riki » 24 kwi 2012, 23:25

say napisał(a):oleju brak na bagnecie.


może chłodziwo smaruje? :P:P:P:P
;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez say » 25 kwi 2012, 09:30

hie hie hie, się uśmiałem :D
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Riki » 25 kwi 2012, 23:50

.....tak szczerze mówiąc nie wiem jak to możliwe, że w dieslu nie widać oleju na bagnecie :P

raz przekręcisz motor i jest ciemno.... :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 26 kwi 2012, 16:18

Riki napisał(a):.....tak szczerze mówiąc nie wiem jak to możliwe, że w dieslu nie widać oleju na bagnecie :P

raz przekręcisz motor i jest ciemno.... :P



rozumem w CR że po jakimś czasie ale u nas powinno już po paru kilometrach ściemnieć. Albo jest super idealne spalanie że nie ściąga sadzy albo coś nie tak z olejem że nie rozpuszcza jej w sobie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Moto