Zakup nowego auta: Mazda3 BP (2019-nadal)
Wczoraj odebrałem nowego sedana Kanjo, przejechalem 150km i jestem zachwycony. Parę rzeczy mam jednak niejasnych, może ktoś podpowie:
1) powinienem jakoś specjalnie traktować na początku to auto (tzw docieranie)?
2) jak dokładnie działa bezkluczykowy dostęp? Czasem mi się auto zamknie, czasem nie.
3) nie mogę ani w opcjach ani w instrukcji znaleźć wskazówek do rozpoznawania mowy. W Kanjo to w ogóle jest?
1) powinienem jakoś specjalnie traktować na początku to auto (tzw docieranie)?
2) jak dokładnie działa bezkluczykowy dostęp? Czasem mi się auto zamknie, czasem nie.
3) nie mogę ani w opcjach ani w instrukcji znaleźć wskazówek do rozpoznawania mowy. W Kanjo to w ogóle jest?
- Od: 29 wrz 2016, 21:18
- Posty: 11
- Auto: Jest: Mazda 3 Sedan 2.0 MT Kanjo Jet Black, 2019 rok
Byla: Mazda 3 1.6 MZR, 2005 rok
crowlet napisał(a):Wczoraj odebrałem nowego sedana Kanjo, przejechalem 150km i jestem zachwycony. Parę rzeczy mam jednak niejasnych, może ktoś podpowie:
1) powinienem jakoś specjalnie traktować na początku to auto (tzw docieranie)?
2) jak dokładnie działa bezkluczykowy dostęp? Czasem mi się auto zamknie, czasem nie.
3) nie mogę ani w opcjach ani w instrukcji znaleźć wskazówek do rozpoznawania mowy. W Kanjo to w ogóle jest?
1) jeździj po prostu normalnie bez przesadnego pałowania ale i bez przesadnego zamulania
2) jak za szybko odejdziesz z kluczykiem od auta to może nie zdążyć tego zaczytać i się nie zamknie – naucz się słuchać piknięć – pierwsze piknięcie po zamknięciu drzwi, drugie po chwili lub po delikatnym oddaleniu się od auta
3) wydaje mi się że jest w każdym – masz guzik na kierownicy po lewej stronie (polecam instrukcję obsługi)
Dopisano 4 wrz 2019, 10:04:
Rabus napisał(a):Czy ktoś zamówił -X'a i dostanie go jeszcze we wrześniu?
Pytam, bo u niemieckich kolegów auta do odbioru 9 września, a mnie dealer zapewniał, że pierwsza dostawa jest... 26 października.
kumpel który zamówił Xa mówi że on ma termin na listopad, ale pierwsze egzemplarze (w tym samochód demo) ma być w pierwszej połowie października
@Mati_WZL dzięki za pomoc, instrukcje póki co przeglądałem pod kątem rozpoznawania mowy, ale nic nie znalazłem. Żeby dokładnie się wczytać będę miał czas dopiero w weekend.
- Od: 29 wrz 2016, 21:18
- Posty: 11
- Auto: Jest: Mazda 3 Sedan 2.0 MT Kanjo Jet Black, 2019 rok
Byla: Mazda 3 1.6 MZR, 2005 rok
crowlet napisał(a):@Mati_WZL dzięki za pomoc, instrukcje póki co przeglądałem pod kątem rozpoznawania mowy, ale nic nie znalazłem. Żeby dokładnie się wczytać będę miał czas dopiero w weekend.
Instrukcja jest uboga na ten temat. Guzik po lewej stronie kierownicy plus kilka komend wyświetlanych po prawej stronie na centralnym wyświetlaczu.
crowlet napisał(a):Czy na początku użytkowania (mam dopiero 500 km przejechane) też zwrociliscie uwagę na dosc mocno nagrzewajacy się silnik?
A możesz bardziej szczegółowo? Ja bym powiedział że silnik nagrzewa się bardzo szybko i bardzo długo stygnie. Mi jeszcze nie przekroczył 100 stopni C, zawszy trzyma się nieznacznie poniżej nawet jak panowały upały to nigdy temp. nie skoczyła powyżej setki.
Na zagranicznym forum 3-ki juz pojawiają się pierwsze zdjęcia "front place replacement", pozwalającym na przeniesienie tablicy pod grilla.
Co myślicie? jak dla mnie wygląda super, i nie trzeba jeździć bez tablicy żeby pokazać całe piękno nowego grilla

Co myślicie? jak dla mnie wygląda super, i nie trzeba jeździć bez tablicy żeby pokazać całe piękno nowego grilla

U mnie przełącza się takim cienkim guziczkiem-pokrętłem nad zegarami , może u Ciebie jest podobnie?
Służy on również do ściemniania i rozjaśniania zegarów i tabletu, wygląda tak jak na screenie:
Pozdrawiam
Służy on również do ściemniania i rozjaśniania zegarów i tabletu, wygląda tak jak na screenie:
Pozdrawiam
Zerowanie spalania odbywa się poprzez przytrzymanie przycisku INFO na kierownicy gdy pokazuje nam analogowy prędkościomierz wraz ze spalaniem. Czyli obliczanie spalania dla Trip A oraz Trip B powinno odbywać się analogicznie, czyli: ustawiamy Trip A (Trip B), przyciskiem INFO ustawiamy analogowy prędkościomierz wraz ze spalaniem i przytrzymujemy przycisk INFO.Sebb751 napisał(a):W instrukcji jest napisane, że można mierzyć spalanie trasy "trip" A oraz oddzielnie "trip" B, czy ktoś wie jak to pokazać/włączyć by można było spalanie mierzyć nie tylko z "trip" A?
Ja mam ustawione tak, że po każdej zakończonej jeździe pokazuje mi na tablecie spalanie, z ostatnio przejechanego dystansu.
lelo28 napisał(a):Zerowanie spalania odbywa się poprzez przytrzymanie przycisku INFO na kierownicy gdy pokazuje nam analogowy prędkościomierz wraz ze spalaniem. Czyli obliczanie spalania dla Trip A oraz Trip B powinno odbywać się analogicznie, czyli: ustawiamy Trip A (Trip B), przyciskiem INFO ustawiamy analogowy prędkościomierz wraz ze spalaniem i przytrzymujemy przycisk INFO.Sebb751 napisał(a):W instrukcji jest napisane, że można mierzyć spalanie trasy "trip" A oraz oddzielnie "trip" B, czy ktoś wie jak to pokazać/włączyć by można było spalanie mierzyć nie tylko z "trip" A?
Ja mam ustawione tak, że po każdej zakończonej jeździe pokazuje mi na tablecie spalanie, z ostatnio przejechanego dystansu.
Koledze na pewno chodzi o guzik który jest przy zegarach ZA dźwigienką kierunkowskazów – to tam można przestawiać TRIP A i B w miejsce przebiegu głównego
jezyk69 napisał(a):Wydawało mi się, że ktoś w tym temacie rzucił, że tylna kamera jest automatycznie chowana. Czy może ktoś to potwierdzić, bo uważam, że tak nie jest.
oczywiście że tak nie jest
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości