Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
heh a później będziesz najszybszym moderatorem w BJ na zlocie
Będziesz supermoderatorem, Sportiv w dieslu szybszy od prawdziwego
Ludzie będą się pytać, dlaczego ta benzyna tak głośnoi dziwnie chodzi 
smile napisał(a):Ludzie będą się pytać, dlaczego ta benzyna tak głośnoi dziwnie chodzi
Powiem że zawory nie ustawione
do najszybszego DiTD obecnie daleko, na razie ekonomiczna seria...
Nie róbmy OT
smile napisał(a):A ile ma obecnie najszybszy udokumentowany znany Ci DITD?
Jeśli chodzi o udokumentowaną moc to chyba mój był najmocniejszy, ale dokładnie nie badałem tematu. Pomiar był tylko raz i nie byłem na innej hamowni. Po czasach i wygranych na 1/4 przypuszczam że było tyle ile hamowania pokazała ale nie sprawdzałem tego dokładnie.
Wiem tylko że mogłem mierzyć się z KF w budzie xedos 6 bo szły prawie równo
Z tego co wiem, RF2A szły w dwóch wariantach mocy, 90 (323 / Premacy) i 101 koni (626).
Moc zależy od PCM-u, jak by przełożyć PCM od mocniejszej wersji to by wystarczyło?
Same czujniki w dolocie są delikatnie w innych miejscach, ale to chyba bez znaczenia dla mocy
Moc zależy od PCM-u, jak by przełożyć PCM od mocniejszej wersji to by wystarczyło?
Same czujniki w dolocie są delikatnie w innych miejscach, ale to chyba bez znaczenia dla mocy
tadziol napisał(a):a ja mam plan na zajeb....cie prosty sposób zwiększenia nieco mocy.
ale nie wiem co na to podzespoły pompy ?
Zaworek za wyjściu z pompy?

Wie ktoś czy dostanę gdzieś taniej? Tu jest jakieś ponad 80pln taniej jak w mazdaparts gdzie pewnie jeszcze doszła by przesyłka. Zastanawiam sie czy moze gdzieś dostanę jeszcze taniej?
Ten Carspeed to chyba zaufana firma, co?
smile napisał(a):Z tego co wiem, RF2A szły w dwóch wariantach mocy, 90 (323 / Premacy) i 101 koni (626).
Moc zależy od PCM-u, jak by przełożyć PCM od mocniejszej wersji to by wystarczyło?
Teoretycznie tak, nie jestem pewien jeszcze jak wygląda kwestia ustawienia samej pompy mimo, że obie są 5001
Magician napisał(a):http://allegro.pl/rozrzad-pompa-orygina ... 49676.html
Ekspertem nie jestem, ale ...
"Na rozrząd producent udziela 1 rok gwarancji z limitem 120.000km. "
... DiTD robią 90.000 km na rozrządzie
Riki napisał(a):Teoretycznie tak, nie jestem pewien jeszcze jak wygląda kwestia ustawienia samej pompy mimo, że obie są 5001 różnica jest też w przebiegu momentu obrotowego.
W ustawieniu pompy nie ma raczej różnicy, chyba że pompy od wersji auta 74kW nie można stosować zamiennie z 66 kW , ma ktoś na wymianę PCM od 74kW?
smile napisał(a):DiTD robią 90.000 km na rozrządzie
W zależności od rynku przeznaczenia także 100.000km
120.000km jest w RF5C/RF7J. Pompy zawsze co 2gą wymianę.
Generalnie powiem Ci, że jak na placu zamienialiśmy pompy 5001 na 5020 to....czasem było OK a czasem nie
Mam tu na mysli pamiec ROM np w kwestii tego ustawienia pompy.
Byłeś na hamowni w ogóle?
Riki napisał(a):Pompy zawsze co 2gą wymianę.
a ja wymieniałem pompy w RF5 i RF7 po 100-120 kkm,z widocznym wyciekiem.
ja zawsze sugeruję wymianę pompy jednocześnie z rozrządem.
tadziol napisał(a):zawsze sugeruję
Ja również. Dlatego Klient często wybiera też pompę i ewentualnie odsyła.
Ale Mazda twierdzi, że co 240tkm RF5C/RF7J i co 180tkm w RF2A/RF4F więc takie coś Klientowi przedstawić należy.
Riki napisał(a):Byłeś na hamowni w ogóle?
Na hamowni nie byłem, nie ma jeszcze z czym jechać
Ostatnio wszedł opornik 2x100 i zaślepienie EGR ( wygięty trzpień i się nie domykał...), do tego lekko przestawiony westgate. Efekt jest taki, że przyśpieszenie 80-120 km/h na poziomie 11,8 sek na V biegu, na IV 9.8 sek. Wcześniej 80-120 na V było minimum 18 sek.
Pomiar na RaceChrono.
Wynik 11,8 średni raczej, co?
Będzie czas będzie szukanie niutonów
Napewno czyszczenie kolektora, bo po samym EGR widziałem ile tam sadzy/koksu nalepione było.
Ale się zastanawiam, czy zrobić to demontując kolektor, czy chemią Forte

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości