Kto ma CB radio?
martinpl
Miałem w mondeo unidena zamontowanego w tym samym miejscu co mzat i chociaż jestem praworęczny to nie było kłopotu z obsługą radyjka. W fordzie zrobiłem to tak, że schowek zamykał sięnawet z włączonym radiem w środku , gruszkę podłączyłem do dodatkowego gniazda na tunelu koło hamulca ręcznego.
Miałem w mondeo unidena zamontowanego w tym samym miejscu co mzat i chociaż jestem praworęczny to nie było kłopotu z obsługą radyjka. W fordzie zrobiłem to tak, że schowek zamykał sięnawet z włączonym radiem w środku , gruszkę podłączyłem do dodatkowego gniazda na tunelu koło hamulca ręcznego.
- Od: 31 gru 2006, 20:36
- Posty: 83
- Skąd: Piaseczno
- Auto: M6 GY MZR-CD 143kM ACTIVE `07
martinpl nie zaszkodzi spróbować, tak jak pisałem jeżeli ci się nie spodoba to zawsze możesz wsadzić z powrotem schowek a radio między fotel.
Też próbowałem zrobić tak jak momores czyli zamontować radyjko tak aby można było zamykać klapke od schowka. niestety mi się to nie udało – brak miejsca do zamontowania uchwytu radia. Myślę jednak ze gdyby się bardziej nagimnastykować to i taka opcja jest możliwa. wtedy to juz w ogole wypas.
W każdym razie ja nie narzekam, a jeżdżę sporo.
powodzenia.
Też próbowałem zrobić tak jak momores czyli zamontować radyjko tak aby można było zamykać klapke od schowka. niestety mi się to nie udało – brak miejsca do zamontowania uchwytu radia. Myślę jednak ze gdyby się bardziej nagimnastykować to i taka opcja jest możliwa. wtedy to juz w ogole wypas.
W każdym razie ja nie narzekam, a jeżdżę sporo.
powodzenia.
- Od: 16 sie 2007, 17:31
- Posty: 24
- Skąd: zgierz
- Auto: M6 GY MZR-CD 151 KM 2004 kombi
kupiłem radyjko firmy INTEK M-790 PLUS i antenę 140 cm na magnes .
jak na razie niezłe , ciekaw jestem co na to powiedzą inni użytkownicy .
magnes nawet niezłe trzyma sie kombi przy 210 km/h
Koszty sprzętu juz mi chyba sie zwróciły a i był pomocny przy wypadku .
pytanie tylko dlaczego za granico TIR i osobówki z batem polskie nie bardzo chętni są do rozmowy czy wszyscy tylko "nasłuchują "
jak na razie niezłe , ciekaw jestem co na to powiedzą inni użytkownicy .
magnes nawet niezłe trzyma sie kombi przy 210 km/h
Koszty sprzętu juz mi chyba sie zwróciły a i był pomocny przy wypadku .
pytanie tylko dlaczego za granico TIR i osobówki z batem polskie nie bardzo chętni są do rozmowy czy wszyscy tylko "nasłuchują "
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
aaaaaa jaaaaa mam alan midland 48multi+ a antenka to już przyjechała na autku z Belgi jest przyklejona do przedniej szyby a radyjko wmontowałem w miejscu schowka pod radiem cd. oczywiście bez tłumika na kabelku sie nie obeszło 

-
MARCO-PARK
Pawnik napisał(a):za granicą rozmawia się na innym kanale oczko
martinpl napisał(a):sprobuj na wywolawczym 28 krzywy
Moje radyjko pozwala na nasluchiwanie na 2 kanalach jednoczesnie .
rozmawiam z kierowcami TIR oraz innymi narodowościami ale jak widzę auto w niedziele z Pl tablico i wołam to żaden sie nie odezwie , bat jest tylko dla ozdoby tym wozakom (TIR w Austrii ma zabronione w niedziele prace )
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
Achemenid – wlasnie wrocilem z urlopu samochodem i jechalem zarowno prze niemcy jak i francje. Moje spostrzezenie jest takie ze generalnie za granica ludzie reaguja dopiero po ich wywolaniu po marce auta a najlepiej po rejestracji. Inaczej nie chcieli gadac.
- Od: 12 lip 2006, 15:38
- Posty: 61
- Skąd: Warszawa
- Auto: Dodge Magnum SXT
Artykul o CB na AutoFoto => http://autofoto.pl/forums/thread/10590.aspx 
Witam CB to świetna rzecz, mam od nie dawna Midland Alan 102 + antenka Hustler. Cudo niesamowite.
-
Gość
Achemenid napisał(a):pytanie tylko dlaczego za granico TIR i osobówki z batem polskie nie bardzo chętni są do rozmowy czy wszyscy tylko "nasłuchują "
trzeba znać języki.

poza tym duzo nadajnikow kupowanych w polsce działa jedynie w modulacji am, a za granica ludzie nadają raczej w fm + inne częstotliwości (po szczegóły odsyłam na www.cb-radio.pl)
b2 napisał(a):trzeba znać języki.
Pisalem o rozmowie z kierowcami polskich tablic rejestracyjnych , to chyba z tymi moge rozmawiac po polsku .
Achemenid napisał(a):rozmawiam z kierowcami TIR oraz innymi narodowościami
dogadanie sie z innymi nacjami nie przedstawia problemu , znajomość 4 języków raczej wystarczy by sie dogadać w europie , tylko nie z polakami za granico.
b2 napisał(a):poza tym duzo nadajnikow kupowanych w polsce działa jedynie w modulacji am, a za granica ludzie nadają raczej w fm + inne częstotliwości
A moje radyjko ma chyba raczej mozliwosc i pracy za granico
:INTEK M-790 Plus
40 kanałów AM/FM, 4W
– 10 BAND
– MULTISTANDARD zaprojektowany
zgodnie z normami każdego kraju UNI
Europejskiej (łatwe ustawianie standardów,
przełączanie 0/5 raster)
Nie tylko ja sie z tym miałem problem inni tez sie z tym zetknęli ze Polacy za granico sie czasami inaczej zachowują niż w PL :
Aloo napisał(a):wlasnie wrocilem z urlopu samochodem i jechalem zarowno prze niemcy jak i francje. Moje spostrzezenie jest takie ze generalnie za granica ludzie reaguja dopiero po ich wywolaniu po marce auta a najlepiej po rejestracji. Inaczej nie chcieli gadac.
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
a czy ktos uzywa takiego sprzetu:
http://allegro.pl/item228795179_cobra_75_wx_super_radio_super_cena_.html
Jest to CB w gruszce. Takie by mi najbardziej pasowalo bo nie chce miec nigdzie na zewnatrz radyjka przykreconego. A takie cos wrzucam do schowka i jest spokoj.
Wiadomo ze to Cobra i w porownaniu do innych sprzetow to pewnie nie bedzie to, ale dla mnie nawet zwykla Cobra 19 by wystarczyla. Czy ten model w gruszce bedzie dzialal podobnie a moze lepiej?
Pozdrawiam

Jest to CB w gruszce. Takie by mi najbardziej pasowalo bo nie chce miec nigdzie na zewnatrz radyjka przykreconego. A takie cos wrzucam do schowka i jest spokoj.
Wiadomo ze to Cobra i w porownaniu do innych sprzetow to pewnie nie bedzie to, ale dla mnie nawet zwykla Cobra 19 by wystarczyla. Czy ten model w gruszce bedzie dzialal podobnie a moze lepiej?
Pozdrawiam
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Achemenid napisał(a):A moje radyjko ma chyba raczej mozliwosc i pracy za granico
:INTEK M-790 Plus
zgadza sie, ale chyba nie nadajesz na dwóch zakresach jednocześnie? czyli jesli jechałbym ze swoim unidenem 538, który dziala tylko na am, to raczej nie slyszałbym kiedy nadajesz do mnie w fm. (jakkolwiek czytałem, że czasmi mozna odbierać am na fm i odwrotnie).
Achemenid napisał(a):Nie tylko ja sie z tym miałem problem inni tez sie z tym zetknęli ze Polacy za granico sie czasami inaczej zachowują niż w PL/quote]
mysle ze poza techniką wazniejsza jest tu jakaś dzika psychologia. ludzie boją się odezwać na obcym terenie czy cuśAchemenid napisał(a):a najlepiej po rejestracji.
a to juz jest niegrzeczne
b2 napisał(a):Achemenid napisał:
a najlepiej po rejestracji.
ja tego nie pisalem .Jako moderator czytaj dokladniej.b2 napisał(a):a to juz jest niegrzeczne
często jestem wywoływany .
:
– zielona toyota kombi z wiednia ( a jade mazdo)
– kombi austrja
– zielony wiedeńczyk
lub podaj pełny nr rejestracji auta ja sie nie obrażam wiem ze ktoś ma pytanie konkretnie do mnie
MAM PROPOZYCJE MOŻE SPOTYKANE MAZDY i FANI ROZMAWIALY BY NA stalym KANALE np: 12/ AM PL
–
- Od: 20 cze 2004, 15:39
- Posty: 354
- Skąd: Wieden/Zamosc
- Auto: Mazda 626GW FS 2.0L 98.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości