Nasze rekordy :)
Ja 3 dni temu moim mx3 1,6 16v sohc pociągnąłem na odcinku 4 km 190 na godzine
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Ford Fiesta 1.1 – 150 – więcej nie dała rady
Mercedes C220D – 200 – max
M6 2.0 CiTD – 215 – to nie był koniec 220 dałaby rade ale było mi jej i tak już szkoda
Cudzymi :
Chrysler 300C – 240
Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 – 180
Mitsubishi Eclipse – 215
Mercedes E320 – 200
Mercedes C220D – 200 – max
M6 2.0 CiTD – 215 – to nie był koniec 220 dałaby rade ale było mi jej i tak już szkoda
Cudzymi :
Chrysler 300C – 240
Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 – 180
Mitsubishi Eclipse – 215
Mercedes E320 – 200
- Od: 18 mar 2010, 12:12
- Posty: 63
- Skąd: Ostrołęka/Okolice
- Auto: M6 GY 2.0 MZR-CD 2003 r.
MAZDA 323F 1.6 16V – 200
HONDA CIVIC VI 1.4 – 175
SUZUKI SWIFT 1.3 – 170
HONDA CRX 1.6 NO VTEC, POMODZONA OSTRO – 245=KONIEC 5GO BIEGU
HONDA CIVIC VI 1.4 – 175
SUZUKI SWIFT 1.3 – 170
HONDA CRX 1.6 NO VTEC, POMODZONA OSTRO – 245=KONIEC 5GO BIEGU
- Od: 7 paź 2007, 22:54
- Posty: 79
- Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX
H4n50n napisał(a):30h w NFS Underground, potem się mostek południowy spalił na płycie głównej i poszedłem spać

to ja z rekordów dodam podkręcenie procesora pentium 133mhz o 1mhz


Radex84 napisał(a):to ja z rekordów dodam podkręcenie procesora pentium 133mhz o 1mhzjeszcze w podstawowce, plyta glowna byla beznadziejna i nie startowala jak sie wiecej podrecilo
E, to ja z ziomkiem w podstawówce przekręciliśmy Pentium MMX 166 na 208mhz i był kosmos:)
W 133 trzeba było jeden pin na procku zamalować żeby styku nie było. Takie zabezpieczenie przed przetaktowywaniem a nie płyta beznadziejna :p

- Od: 6 cze 2009, 11:05
- Posty: 289
- Skąd: Łódź
- Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE
siema. dziś w necie znalazłem ciekawy filmik a mianowicie:
http://www.youtube.com/watch?v=pIqoPN5UuUg
Gościu ma mazde mx-3 1,6 DOHC ( dohc wnioskuje po skali na obrotku). Do setki zbiera sie w 7,9 s! Najbardziej dziwi mnie fakt, że na 2 osiąga 100km/h bez żadnych problemów. jednak nie wiem jak jest możliwe zeby miał taki czas do setki... może ktoś na żywca widział tą mazde
http://www.youtube.com/watch?v=pIqoPN5UuUg
Gościu ma mazde mx-3 1,6 DOHC ( dohc wnioskuje po skali na obrotku). Do setki zbiera sie w 7,9 s! Najbardziej dziwi mnie fakt, że na 2 osiąga 100km/h bez żadnych problemów. jednak nie wiem jak jest możliwe zeby miał taki czas do setki... może ktoś na żywca widział tą mazde
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej?
Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
323 f BG GT 200 licznikowe, więcej strach na wiekowych oponach
saab 9-5 aero 260 koni – licznik wyskalowany na 240 się skończył. A spalanie
komputer pokładowy wyświetlał 26 litrów na setkę.
saab 9-5 aero 260 koni – licznik wyskalowany na 240 się skończył. A spalanie
krzych napisał(a):Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej?Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1084644#p1084644
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):krzych napisał(a):Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej?Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1084644#p1084644![]()
Ty nie cwaniakuj
PS. Postaram sie zejsc ponizej 5.2 chyba mimo wszystko – bedzie bardzo trudno, ale chyba sie skusze na jeszcze jeden test
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):brii napisał(a):krzych napisał(a):Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej?Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1084644#p1084644![]()
Ty nie cwaniakujLitraz zabiera o wiele mniej podczas schodzenia w dol niz DPF – jak mi podasz z DPFem to sie zgodze
Dla równowagi dodam, że zamiast DPFa miałem automat
Przyznaję, że była to jazda ekstremalnie ekonomiczna. Na upartego jak pojedziesz trasą W-wa –> Katowice i będziesz miał sprzyjające światła to dasz radę zejść jeszcze troszkę przy prędkościach rzędu 100km/h i dokłdanie dozując pedał (bez tempomatu).
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ok, niech bedzie, ze podobnie – policze kiedys zbiornikowo, bedzie weselej
. Swoja droga, jechalem roznie – raz okolo 100, a raz ponizej 100, trasa wlasnie Katowice Wawa i za cholere nie rafialem na swiatla (tzn. zazwyczaj), a nawet jesli, ruszalem tak, aby jak najmniej ssal – przy czym wplyw to akurat mialo niewielki
(z obserwacji), za to DPF jak zaczal ssac to masakra (nie wiem czy wiesz ale DPF wypala sie okolo 25km i ssie okolo 170% tego co zwykle).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
To sporo łykają
Volvo 2,4 diesel mojego ojca ostatnio wyszedł 4,3 z liczenia zbiornika. Normalna, równa trasa lecąc koło 100-110, od czasu do czasu delikatnie kogoś wyprzedzając. Mój ojciec sporadycznie przekracza 120
A jak ostatnio pod Monachium testowałem maxa, to myślałem, że osiwieje przy 220.
Saab na trasie spala zbiornik gazu po 350 km, a ten dopiero ruszył wskazówką
Volvo 2,4 diesel mojego ojca ostatnio wyszedł 4,3 z liczenia zbiornika. Normalna, równa trasa lecąc koło 100-110, od czasu do czasu delikatnie kogoś wyprzedzając. Mój ojciec sporadycznie przekracza 120
Saab na trasie spala zbiornik gazu po 350 km, a ten dopiero ruszył wskazówką
VW Passat B5 1.9 TDI 90KM (AHU)
Długie trasy (prawie 2tyś km bez przerwy) spokojny styl jazdy... rekord: 3.8l/100km
Długie trasy (prawie 2tyś km bez przerwy) spokojny styl jazdy... rekord: 3.8l/100km
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości