Nasze rekordy :)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez kubik » 24 mar 2010, 23:09

Ja 3 dni temu moim mx3 1,6 16v sohc pociągnąłem na odcinku 4 km 190 na godzine
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez Pabloo892 » 27 mar 2010, 23:01

Fiat bravo – 165 i to była masakra :)
Mazda 323F BA 1,5 – 190 i już nie poszła więcej :)
Pabloo892
 

Postprzez timmy666 » 6 kwi 2010, 13:50

Ford Fiesta 1.1 – 150 – więcej nie dała rady
Mercedes C220D – 200 – max
M6 2.0 CiTD – 215 – to nie był koniec 220 dałaby rade ale było mi jej i tak już szkoda ;)

Cudzymi :

Chrysler 300C – 240
Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 – 180
Mitsubishi Eclipse – 215
Mercedes E320 – 200
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2010, 12:12
Posty: 63
Skąd: Ostrołęka/Okolice
Auto: M6 GY 2.0 MZR-CD 2003 r.

Postprzez Marek2Mazda323f » 15 kwi 2010, 16:00

MAZDA 323F 1.6 16V – 200
HONDA CIVIC VI 1.4 – 175
SUZUKI SWIFT 1.3 – 170
HONDA CRX 1.6 NO VTEC, POMODZONA OSTRO – 245=KONIEC 5GO BIEGU :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez Szyna » 17 kwi 2010, 00:47

Mazda 626 2.0 90km '92r – 186 km/h :D dodam ze na gazie i jeszcze w 4 duże i dorosłe osoby ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3366 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez H4n50n » 19 kwi 2010, 13:40

12 piw jednego wieczora (kiedyś to się miało zdrowie)
30h w NFS Underground, potem się mostek południowy spalił na płycie głównej i poszedłem spać :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Postprzez Radex » 19 kwi 2010, 16:30

H4n50n napisał(a):30h w NFS Underground, potem się mostek południowy spalił na płycie głównej i poszedłem spać :)

hahaha

to ja z rekordów dodam podkręcenie procesora pentium 133mhz o 1mhz !! jeszcze w podstawowce, plyta glowna byla beznadziejna i nie startowala jak sie wiecej podrecilo <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez H4n50n » 20 kwi 2010, 08:35

Radex84 napisał(a):to ja z rekordów dodam podkręcenie procesora pentium 133mhz o 1mhz !! jeszcze w podstawowce, plyta glowna byla beznadziejna i nie startowala jak sie wiecej podrecilo <glupek2>


E, to ja z ziomkiem w podstawówce przekręciliśmy Pentium MMX 166 na 208mhz i był kosmos:)
W 133 trzeba było jeden pin na procku zamalować żeby styku nie było. Takie zabezpieczenie przed przetaktowywaniem a nie płyta beznadziejna :p
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2009, 11:05
Posty: 289
Skąd: Łódź
Auto: Było: BG BP-DOHC, BA GT
,jest: W124 300CE

Postprzez Radex » 20 kwi 2010, 09:27

zabezpieczenie = beznadziejna :P
kumpel tez mial bodajze mmx one juz sie o wiele lepiej krecily a saper chodził jak szalony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez kubik » 24 kwi 2010, 15:20

siema. dziś w necie znalazłem ciekawy filmik a mianowicie:
http://www.youtube.com/watch?v=pIqoPN5UuUg

Gościu ma mazde mx-3 1,6 DOHC ( dohc wnioskuje po skali na obrotku). Do setki zbiera sie w 7,9 s! Najbardziej dziwi mnie fakt, że na 2 osiąga 100km/h bez żadnych problemów. jednak nie wiem jak jest możliwe zeby miał taki czas do setki... może ktoś na żywca widział tą mazde ??
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez tubus2125 » 24 kwi 2010, 15:34

zajechałem dziś piłę spalinową w 2 godziny <jupi> a miała dopiero 2 tygodnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2009, 20:42
Posty: 207
Skąd: skierniewice
Auto: volvo 850

Postprzez krzych » 29 kwi 2010, 20:27

Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej? :D Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej :P
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Lukano » 29 kwi 2010, 20:36

323 f BG GT 200 licznikowe, więcej strach na wiekowych oponach ;)
saab 9-5 aero 260 koni – licznik wyskalowany na 240 się skończył. A spalanie ?? komputer pokładowy wyświetlał 26 litrów na setkę.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez brii » 30 kwi 2010, 10:24

krzych napisał(a):Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej? :D Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej :P

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1084644#p1084644 ;) :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez krzych » 30 kwi 2010, 14:12

brii napisał(a):
krzych napisał(a):Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej? :D Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej :P

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1084644#p1084644 ;) :P

Ty nie cwaniakuj ;P Litraz zabiera o wiele mniej podczas schodzenia w dol niz DPF – jak mi podasz z DPFem to sie zgodze :)

PS. Postaram sie zejsc ponizej 5.2 chyba mimo wszystko – bedzie bardzo trudno, ale chyba sie skusze na jeszcze jeden test :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Grzyby » 30 kwi 2010, 15:24

Zrób to całym zbiorniku a nie na odcinku trasy :P
Wtedy będzie się czym pochwalić.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez brii » 30 kwi 2010, 15:29

krzych napisał(a):
brii napisał(a):
krzych napisał(a):Mazda 6 polift diesel 2L z DPF'em – spalanie w trasie (300km wraz z wypalaniem DPF dwa razy) – 5.2L. Kto da mniej? :D Podejrzewam, ze przedliftem da sie zejsc do 4.5 albo nawet mniej :P

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1084644#p1084644 ;) :P

Ty nie cwaniakuj ;P Litraz zabiera o wiele mniej podczas schodzenia w dol niz DPF – jak mi podasz z DPFem to sie zgodze :)

Dla równowagi dodam, że zamiast DPFa miałem automat ;)
Przyznaję, że była to jazda ekstremalnie ekonomiczna. Na upartego jak pojedziesz trasą W-wa –> Katowice i będziesz miał sprzyjające światła to dasz radę zejść jeszcze troszkę przy prędkościach rzędu 100km/h i dokłdanie dozując pedał (bez tempomatu).
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez krzych » 30 kwi 2010, 18:34

Ok, niech bedzie, ze podobnie – policze kiedys zbiornikowo, bedzie weselej ;P. Swoja droga, jechalem roznie – raz okolo 100, a raz ponizej 100, trasa wlasnie Katowice Wawa i za cholere nie rafialem na swiatla (tzn. zazwyczaj), a nawet jesli, ruszalem tak, aby jak najmniej ssal – przy czym wplyw to akurat mialo niewielki :) (z obserwacji), za to DPF jak zaczal ssac to masakra (nie wiem czy wiesz ale DPF wypala sie okolo 25km i ssie okolo 170% tego co zwykle).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Lukano » 30 kwi 2010, 22:56

To sporo łykają ;)
Volvo 2,4 diesel mojego ojca ostatnio wyszedł 4,3 z liczenia zbiornika. Normalna, równa trasa lecąc koło 100-110, od czasu do czasu delikatnie kogoś wyprzedzając. Mój ojciec sporadycznie przekracza 120 ;) A jak ostatnio pod Monachium testowałem maxa, to myślałem, że osiwieje przy 220.
Saab na trasie spala zbiornik gazu po 350 km, a ten dopiero ruszył wskazówką :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Rafał » 1 maja 2010, 17:13

VW Passat B5 1.9 TDI 90KM (AHU)
Długie trasy (prawie 2tyś km bez przerwy) spokojny styl jazdy... rekord: 3.8l/100km <ok>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto