GENEWA 2009 | Mazda 3 MPS & i-stop
To sobie sprawdzimy w GT5. Nikt nie wie jak jeździ nowa M3 MPS, na oczy jeszcze nie widzieliśmy CTR a już takie opinie? Wystarczy że CTR będzie 150 kg lżejszy od MPSa i już na torze może być nieciekawie dla mazdy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Zdziwie się jeżeli MPS będzie cięższy od TypeRa. M3 2.0 MZR DISI waży 1255 kg. Waga TypeRa wg strony Honda Poland to 1267 – 1357 kg (??? za każdym razem wychodzi im inaczej?
) . Nie ma możliwości żeby różnica w wadze wyniosła 50kg, a co dopiero 150 kg.
CTRa FN2 znam dobrze, jeździłem nim m.in. na torze w Poznaniu. Mam ogromny szacunek dla wolnossących silników Hondy, ale niestety w starciu z turbodoładowanym MPSem Civic nie ma szans w konkurencji 0-400m czy na szybkich torach jak Nurburgring. Szanse mogą być wyrównane na nie za szybkich próbach ze slalomem, nawrotami, gdzie MPSce będzie przeszkadzać turbodziura i dłużej zestopniowana skrzynia.
CTRa FN2 znam dobrze, jeździłem nim m.in. na torze w Poznaniu. Mam ogromny szacunek dla wolnossących silników Hondy, ale niestety w starciu z turbodoładowanym MPSem Civic nie ma szans w konkurencji 0-400m czy na szybkich torach jak Nurburgring. Szanse mogą być wyrównane na nie za szybkich próbach ze slalomem, nawrotami, gdzie MPSce będzie przeszkadzać turbodziura i dłużej zestopniowana skrzynia.
Waikiki napisał(a):Zdziwie się jeżeli MPS będzie cięższy od TypeRa
MPS = 5 drzwi
CTR = 3 drzwi
obecnie
MPS = 6,1 do 100km/h
CTR = 6,6 do 100km/h
ta suszara i większa pojemność w MPS nie powala na kolana CTRa
Jest cos ciekawszego
Jak na 60KM różnicy i doładowanie szału nie ma niestety
CTR
http://www.fastestlaps.com/car46040ec30a4d9.html
MPS
http://www.fastestlaps.com/car45c81efb18f1d.html
Aha, MPS jest cięższy od CTRa, jednak w rozkładzie mas na tonę MPS lepiej wypada.
Jak na 60KM różnicy i doładowanie szału nie ma niestety
CTR
http://www.fastestlaps.com/car46040ec30a4d9.html
MPS
http://www.fastestlaps.com/car45c81efb18f1d.html
Aha, MPS jest cięższy od CTRa, jednak w rozkładzie mas na tonę MPS lepiej wypada.
Adaś napisał(a):szału nie ma
5 s różnicy a dla ciebie szału nie ma? Przy ilu byłby szał? Przy 20s ?

Nie przesadzaj ...
A różnica w masie to 130 kg – MPS cięższy (przynajmniej wg tej strony co podałeś)
Adaś napisał(a):rozkładzie mas na tonę
mocy Adaś, mocy, a nie mas
No i jedno ALE – to są dane starej trójki
Grzyby napisał(a):No i jedno ALE – to są dane starej trójki
i starego CTR
Adaś napisał(a):Grzyby napisał(a):No i jedno ALE – to są dane starej trójki
i starego CTR
Nowy CTR będzie dopiero w 2011 roku, gdy pojawi się nowa generacja Civica. W tym "artykule" jest mowa o obecnej wersji podrasowanej przez firmę Mugen, tylko autor nie był łaskaw o tym wspomnieć. Auto ma się pojawić w sprzedaży pod koniec tego roku, czyli dokłądnie wtedy kiedy debiutuje MPS.
Trzymam kciuki za TypeR i MPS w konfrontacji z Megane.
Gibsong napisał(a):Jak narazie królem jest Megane R26 ale wiemy dlaczego, półslicki i auto wybebeszone do cna.
R26.R waży 1230kg – czyli tyle co normalny samochód – 3 MPS waży 1485kg – spaślak i tyle
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
jak bym był kawalerem albo jako 2 autko w rodzinie to obiektywnie wolał bym Focusa ze względu na 4x4 i wygląd. Sory ale przód nowej 3mps a szczegolnie jej uśmiech to jakby popatrzeć na studenta po kilku buchach z fifki dobrego towaru . Zaś nowa 3mps jest bardziej praktyczna dla młodej rodziny z dzieckiem
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
Nowe, gorące fotki Mazdy 3 MPS (ponad 110 zdjęć) => http://autofoto.pl/photos/mazda/category11235.aspx

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości