tomekrvf napisał(a):A co to jest wada fabryczna auta? Wada całego samochodu??
Brzmi to troche lakonicznie , podejrzewam, ze koncza sie panom z serwisu koncepcje co zrobic. Skoro auto jest nowe, pomiary sa ok, nikt nie stwierdzil ze bylo jakies uszkodzenie – to co pozostaje ? – wina producenta ?
W aucie wymieniono przekladnie kierownicza oraz sruby regulujace w zawieszeniu .
Przy sprawdzaniu zbieznosci ustawiono paramtery dokladnie takie jak podano z Hondy Polska – efekt, juz podczas ruszania kierownica wykonuje samodzielnie obrot w prawo o kilka stopni o dalszej jezdzie nie ma co wsponimac gdyz kierowanie samochodem sprowadza sie do ciaglego kontrolowania by nie zaliczyc pobocza.
Jesli w ASO skonczyly sie faktycznie pomysly co z tym fantem zrobic, pozostaje chyba jedynie procedura prawno sadowa, no chyba ze odnowie problem w innym ASO.
NArazie to "kupilem sobie samochod zastepczy" jaki dostalem z serwisu i ktory oczywiscie prowadzi sie idealnie.