Trwałość i dynamika nowych silników Mazdy – SkyActive
Witam tutaj filmik max speed 2.5 benzyna
http://www.youtube.com/watch?v=faHmSyUb9h8
i film 0-100km
http://www.youtube.com/watch?v=KhWnSBHz6pw
moim zdaniem nie jest żle samochód przejechane 18000 pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=faHmSyUb9h8
i film 0-100km
http://www.youtube.com/watch?v=KhWnSBHz6pw
moim zdaniem nie jest żle samochód przejechane 18000 pozdrawiam
- Od: 24 lut 2013, 00:53
- Posty: 88
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6 2.5 192KM AT 2013 Skypassion
Jet Black Sedan
Wyraźnie start jest chwilkę po tym jak przeskakuje sekundnik na 08, a 100km przeskakuje prawie równo z 16. Nie wiem czy jest 7.8 czy 8.2, ale 9 (co koledzy pisali wcześniej) to na pewno nie jest... Mi się podoba :–)
- Od: 28 kwi 2013, 19:43
- Posty: 10
- Auto: Biała strzała: Mazda 6 2013 2.5 SKYACTIV-G 192KM 6AT i-ELOOP SkyPassion
Jest z góry, poza tym z licznika to mi też tak mniej więcej wychodzi (przeczytajcie cały wątek).
Ale jak weźmiesz jakieś urządzenie do mierzenia to już tak dobrze nie ma. Zresztą nie potrzeba profesjonalnego urządzenia, jak znacie kogoś z Passatem to proponuje spróbować się i wyjdą wam prawdziwe czasy.
Trochę śmiesznie się zrobiło- widać po podpisach przy awatarach, że ludzie pozamawiali wersje 2.5 i teraz męcza się i na siłe szukają filmów, że nie jest tak źle. Moim zdaniem w takiej sytuacji musi to być świadoma decyzja, bez przymykania oka, że jakoś będzie itd. Wydajecie nie małą kasę i wiążecie się z autem na kilka dobrych lat. Fakt, że większość osób decydujących się na większy silnik oczekuje lepszych osiągów, ma ochotę poszaleć. Dlatego jeśli ktoś zwraca mocno uwage na czasy to powinien zwrócić się raczej gdzie indziej, bo później będzie się męczył tak jak ja. Jeśli przeszkadza ci, że słabsze auta będą cie "brały" na światłach – też pomyśl o czym innym.
Ale jeśli ktoś chce mieć przyjemność z jazdy ładnie i drapieżnie wyglądającym samochodem z wyposażeniem z aut klasy wyższej to wtedy 2.5 spełni jego oczekiwania. Niestety jak widać nie można mieć wszystkiego. Silnik jest wyrywny, na pewno nie jest ospały. Jest to dobre rodzinne auto. Ja tam nie płaczę, chociaż jestem trochę zawiedziony i jakbym wiedział to może wybrałbym coś innego, nie wiem. Tym bardziej, że auto nad wyraz często prowokuje innych kierowców na światłach i potem jest dziwne uczucie jak Cię wyprzedzą. Dlatego ja tak jak ktoś już wspomniał też mam czarna listę aut z którymi na światłach się nie próbuje. Po prostu udaje, że nie zauważyłem, że ktoś chcę się ze mną spróbować. Głównie auta z fabryk Volkswagen, Skoda, Opel, jak w benzynie to nie próbować, chyba, że diesel. Ale Peugeot, Renault czy Kia nie mają z 2.5 szans.
Ale jak weźmiesz jakieś urządzenie do mierzenia to już tak dobrze nie ma. Zresztą nie potrzeba profesjonalnego urządzenia, jak znacie kogoś z Passatem to proponuje spróbować się i wyjdą wam prawdziwe czasy.
Trochę śmiesznie się zrobiło- widać po podpisach przy awatarach, że ludzie pozamawiali wersje 2.5 i teraz męcza się i na siłe szukają filmów, że nie jest tak źle. Moim zdaniem w takiej sytuacji musi to być świadoma decyzja, bez przymykania oka, że jakoś będzie itd. Wydajecie nie małą kasę i wiążecie się z autem na kilka dobrych lat. Fakt, że większość osób decydujących się na większy silnik oczekuje lepszych osiągów, ma ochotę poszaleć. Dlatego jeśli ktoś zwraca mocno uwage na czasy to powinien zwrócić się raczej gdzie indziej, bo później będzie się męczył tak jak ja. Jeśli przeszkadza ci, że słabsze auta będą cie "brały" na światłach – też pomyśl o czym innym.
Ale jeśli ktoś chce mieć przyjemność z jazdy ładnie i drapieżnie wyglądającym samochodem z wyposażeniem z aut klasy wyższej to wtedy 2.5 spełni jego oczekiwania. Niestety jak widać nie można mieć wszystkiego. Silnik jest wyrywny, na pewno nie jest ospały. Jest to dobre rodzinne auto. Ja tam nie płaczę, chociaż jestem trochę zawiedziony i jakbym wiedział to może wybrałbym coś innego, nie wiem. Tym bardziej, że auto nad wyraz często prowokuje innych kierowców na światłach i potem jest dziwne uczucie jak Cię wyprzedzą. Dlatego ja tak jak ktoś już wspomniał też mam czarna listę aut z którymi na światłach się nie próbuje. Po prostu udaje, że nie zauważyłem, że ktoś chcę się ze mną spróbować. Głównie auta z fabryk Volkswagen, Skoda, Opel, jak w benzynie to nie próbować, chyba, że diesel. Ale Peugeot, Renault czy Kia nie mają z 2.5 szans.
- Od: 22 kwi 2013, 12:39
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5AT 192KM
filipwro napisał(a):Po prostu udaje, że nie zauważyłem, że ktoś chcę się ze mną spróbować.
Hahahah, skąd ja to znam
Oczywiście jak zaczniecie sprawdzać się z innymi na światłach to zaczniecie dostrzegać coś czego normalnie byście nie zauważyli. Ułamki sekund. Normalnie tego nie zauważycie. Ale to prawda, że silnik 2,5 rozbudza apetyt, bo próbujecie innych rzeczy, których w poprzednim aucie nie próbowaliście.
A te czasy liczone stoperem z liczników to sobie naprawdę darujcie, bo taki pomiar jest niedokładny, na przykład wg. tego filmu manual 2,5 GH ma 7,9 sekundy:
Takie czasy to wychodzą tylko z licznika, przy profesjonalnym pomiarze trzeba coś dodać.
Ostatnio edytowano 25 sty 2014, 05:21 przez misiektoja, łącznie edytowano 4 razy
filipwro napisał(a): Dlatego ja tak jak ktoś już wspomniał też mam czarna listę aut z którymi na światłach się nie próbuje. Po prostu udaje, że nie zauważyłem, że ktoś chcę się ze mną spróbować. Głównie auta z fabryk Volkswagen, Skoda, Opel, jak w benzynie to nie próbować, chyba, że diesel. Ale Peugeot, Renault czy Kia nie mają z 2.5 szans.
Bo Mazda 2,5 wolnossący nie wygra na światłach z doładowanymi silnikami ze stajni VW nawet 1,8 turbo. Nie jestem w tej materii specjalistą, ale podejrzewam, że turbina robi swoje i to w początkowej fazie. Na światłach też rzadko ktoś ściga się od 0-100. Zapewne w kategorii 0-150 Mazda miałby więcej do powiedzenia.
Miałem okazję kiedyś jeździć w niedługim odstępie czasu Superbem z silnikami 1,8 TSI i 3,6 V6. Powiem, że przy normalnej jeździe nie czułem specjalnej różnicy – ze wskazaniem na 1,8TSI z uwagi na subiektywne odczucia załączania się turbiny – subiektywnie wydaje się, że ciągnie lepiej, choć obiektywnie tak nie jest. Dlatego moim zdaniem do ścigania się – turbo, a duże pojemności i V6-tki służą do jazdy w "majestacie" a nie żeby palić gumy. Wtedy silniczek tylko cicho mruczy...
- Od: 5 sie 2005, 08:21
- Posty: 61
- Skąd: Piła
- Auto: M6 SkyEnergy 2,0 AT kombi
Tak jak już napisał filipwro niestety ale nasza GJ prowokuje wyglądem innych kierowców. Szkoda że insignie, passaty bo o audi i BMW nawet nie wspominam robią co chcą z naszymi mazdami. Myślałem że chociaż 2.5l utrze im nosa i bedą chociaż trochę bać się naszych mazd. A tu klapa. Jeżeli ktoś chce poszaleć mazdą, to polecam Mazde 3 MPS. Miałem przyjemność tym jeździć, bo szwagier ma i to dopiero jest moc. Do setki 6s i z kolei niejeden koleś z super aut premium nieźle się naciął.
Ale z drugiej strony, nawet jak stoję swoją 6 to i tak wszyscy gapią się, więc wyglądem nadrabia okrutnie
Ale z drugiej strony, nawet jak stoję swoją 6 to i tak wszyscy gapią się, więc wyglądem nadrabia okrutnie

- Od: 31 paź 2008, 21:40
- Posty: 39
- Auto: M6, '08, 2.0MZR, Exclusiv Plus
M6 '12, 2.0GJ 165KM, Skypassion, red soul, white skin, navi
Bać Mazd to się nie będą, ale wygląd robi swoje, czego sam już doświadczyłem
Jak zdarzyło mi się już nadciągać od tyłu z niezłą prędkością, to całkiem fajne autka premium zjeżdżały ... przepuszczając bez problemu. Znaczy się mniej kumaci w wyglądach nowości musieli myśleć, że to jakiś Aston Martin, albo co najmniej Jaguar. 
- Od: 12 kwi 2013, 08:57
- Posty: 43
- Auto: Mazda 6 2013 2.5
SKYACTIV-G 192KM 6AT
i-ELOOP SkyPassion
(Mazda GJ)
Moja opinia, jeżeli kogokolwiek zainteresuje 
Silniki wolnossące benzynowe Mazdy nie mają żadnych szans w sprincie do setki z niemieckimi turbinami. To jest fakt, koniec, kropka! Jakieś mierzenie i porównywanie czasów nie ma najmniejszego sensu.
Jeżeli chcesz troszkę poszaleć benzynową Mazdą (bez względu na model), auto musi być puste, ty chudy
, i kręcisz zegar od 4 tysięcy obrotów w górę....
Kupując wolnossący silnik benzynowy Mazdy, godzisz się z powyższym, ale otrzymujesz auto bezawaryjne, oryginalne i piękne z osiągami wystarczającymi do dynamicznej (moc w silnikach wolnossących trzeba umieć wydobyć, to zupełnie inny styl) i oszczędnej jazdy. Owszem, zawsze fajnie jest mieć więcej mocy, ale biorąc pod uwagę np stosowanie się do przepisów ruchu drogowego to i tak dwa razy więcej niż potrzeba do sprawnego przemieszczania się z punktu A do B. Jeżeli jeździsz dużo, bierzesz diesla, który dzięki potędze Niutonometrów pozwala na wygodne przyśpieszanie od niskich obrotów, przez co jazda staje się mniej wymagająca i mniej męcząca na długich dystansach.
Nie wiem jakie są plany na wariant MPS w modelu GJ, ale tylko taka wersja zadowoliłaby fanów stoperów.
Pozdrawiam
Kryniu
Silniki wolnossące benzynowe Mazdy nie mają żadnych szans w sprincie do setki z niemieckimi turbinami. To jest fakt, koniec, kropka! Jakieś mierzenie i porównywanie czasów nie ma najmniejszego sensu.
Jeżeli chcesz troszkę poszaleć benzynową Mazdą (bez względu na model), auto musi być puste, ty chudy
Kupując wolnossący silnik benzynowy Mazdy, godzisz się z powyższym, ale otrzymujesz auto bezawaryjne, oryginalne i piękne z osiągami wystarczającymi do dynamicznej (moc w silnikach wolnossących trzeba umieć wydobyć, to zupełnie inny styl) i oszczędnej jazdy. Owszem, zawsze fajnie jest mieć więcej mocy, ale biorąc pod uwagę np stosowanie się do przepisów ruchu drogowego to i tak dwa razy więcej niż potrzeba do sprawnego przemieszczania się z punktu A do B. Jeżeli jeździsz dużo, bierzesz diesla, który dzięki potędze Niutonometrów pozwala na wygodne przyśpieszanie od niskich obrotów, przez co jazda staje się mniej wymagająca i mniej męcząca na długich dystansach.
Nie wiem jakie są plany na wariant MPS w modelu GJ, ale tylko taka wersja zadowoliłaby fanów stoperów.
Pozdrawiam
Kryniu
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
Czy robil juz ktos pomiary (G-Tech itp) przyspieszen Mazdy6 2.2d 175KM? Czy pokrywaja sie one z danymi producenta?
- Od: 22 kwi 2013, 18:41
- Posty: 14
- Auto: zamówiona GJ 2,5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości