Miejskie autko do 10tys dla kobiety.
Tak z ciekawości, to W220 jeszcze nie rdzewieje? Bo jestem przerażony korozją w Mercedesach, które kosztowały kilka razy więcej jako nowe niż moja Suzzie, a wpieprza je rdza aż miło, cholera... No i to pneumatyczne zawieszenie, pierwsza rzecz która się sprzedaje po przywiezieniu W220 na plac. W203 pod względem korozji też nieźle idzie, co znaczą lecące nadkola w przecież kilka lat starszej Maździe...
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Byłem na tej giełdzie. Obejrzałem ignisa tego starszego jak i nowszego. To nie jest buda dla nas. Trochę zbyt emeryckie
Było sporo Focusów, trochę Ibiz i kilka BJ'tek. Niestety wszystkie BJtki przed liftem. Póki co najbardziej wpadła mi w oko ibiza 3, ale ciężko w tej kasie o 1.4 z klimą. Za to jest sporo 1.2... ale raczej nie sądzę, by to było wystarczające do tego auta.
Pod mysłowicką giełdą zawsze stoją tzw "koniki", czyli handlarze z wolnej ręki. Starają się zatrzymać każdego wjeżdżającego w celu odkupienia od niego auta za pół darmo. No i oczywiście widząc z daleko Toledo wszyscy machają rękami jak pokręceni. Zwolniłem, przegazowąłem do 6krpm pokazując, że to nie TDI... i wszyscy opuścili ręce z wyrazem niechęci
Pod mysłowicką giełdą zawsze stoją tzw "koniki", czyli handlarze z wolnej ręki. Starają się zatrzymać każdego wjeżdżającego w celu odkupienia od niego auta za pół darmo. No i oczywiście widząc z daleko Toledo wszyscy machają rękami jak pokręceni. Zwolniłem, przegazowąłem do 6krpm pokazując, że to nie TDI... i wszyscy opuścili ręce z wyrazem niechęci
Dlatego właśnie mówię o BJ a nie o BK. Mamy BJ niecałe 4 lata, 70 tys przejechane i nie zepsuło się kompletnie nic, jedynie co nie było planowane to wymiana łączników stabilizatora, ale to przez okropną dziurę w kałuży. Ja oczywiście nie wychwalam mazdy pod niebiosa, bo niektóre modele mają swoje za uszami, ale dla mnie BJ generalnie jest na najwyższym poziomie pod względem niezawodności.
W220 to inna klasa, może jeszcze nie dojechał do tego przebiegu w którym niektóre rzeczy zaczynają się sypać. Szwagier kupił Sprintera z 2003 całkowity golas, ma tylko wspomaganie i centralny. Sprawdził go w ASO i z niezależnym mechanikiem, ogólnie wszystko cacy. Od kiedy jeździ nim padł immobiliser, sterownik centralnego zamka, czujnik stopu chyba dwa razy, trzeba było ściągać głowicę bo świece się zapiekły w gniazdach, co rusz wybijają się gumy w zawieszeniu, pękają węże, jak dla mnie to auto to porażka.
W220 to inna klasa, może jeszcze nie dojechał do tego przebiegu w którym niektóre rzeczy zaczynają się sypać. Szwagier kupił Sprintera z 2003 całkowity golas, ma tylko wspomaganie i centralny. Sprawdził go w ASO i z niezależnym mechanikiem, ogólnie wszystko cacy. Od kiedy jeździ nim padł immobiliser, sterownik centralnego zamka, czujnik stopu chyba dwa razy, trzeba było ściągać głowicę bo świece się zapiekły w gniazdach, co rusz wybijają się gumy w zawieszeniu, pękają węże, jak dla mnie to auto to porażka.
Ja bym się może i pokusił na tej BJ gdybym znalazł coś zadbanego. Problem w tym, że nie ma za bardzo w czym wybierać w moim budżecie. Przed liftu nie kupie, bo wygląda wstrętnie. Reszta wszystko do opłat i gdzieś pod niemiecką granicą. Póki co znalazłem dwie jako tako warte uwagi, już opłacone i zarejestrowane. Jedna w Bydgoszczy, a druga w Śremie
Więc może wyślę tam Bimbaka jak nie znajdę nic ciekawszego.
loockas napisał(a):Obejrzałem ignisa tego starszego jak i nowszego. To nie jest buda dla nas. Trochę zbyt emeryckie

chcesz niskie? szukaj dla Ani jakiejś ładnej "kupety" np celicy, tigry, pug cc, czy cuś w ten deseń... a ty za nekrowozami sie rozglądasz

albo 1,6

wrzucisz gaz i będzie tanio i ładnie, masz bagażnik większy niż w pandzie, siedzisz nisko, czy rdzewieją -zapytaj JohnegoB, bo awaryjne przesadnie nie są, rocznik >2000 więc twoje założenia są spełnione
Barthez napisał(a):a bjka, czy toledo to jakie jest? chyba tylko dla młodzieży niepełnosprytnej
No rzeczywiście Toledo i Ignis to takie same samochody


No i jeżeli dla Ciebie Tigra jest lepszym rozwiązaniem od ibizy, to już serio nie mamy o czym mówić
Przecież napisałem na początku, że nie chce coupe tylko HB.... Normalne auto do miasta i na krótkie trasy, a nie twardy, sportowy wózek drabiniasty... Nie mam już 18 lat, a na kryzys wieku średniego jeszcze jest za wcześnie
fajne zestawienie zrobiłeś:) To nie ten ignis i wybrałeś toledo na felach 18 jak dla 18 latka
pozostań przy pandzie
albo rób co chcesz mi tam rybka czym bedziesz jeździł.
nie pisałem że jest lepsza – sugerowałem małą kupete ale widze że nie chcesz –
loockas napisał(a):Normalne auto do miasta i na krótkie trasy
pozostań przy pandzie
loockas napisał(a):jeżeli dla Ciebie Tigra jest lepszym rozwiązaniem od ibizy
nie pisałem że jest lepsza – sugerowałem małą kupete ale widze że nie chcesz –
Barthez napisał(a):To nie ten ignis
Niestety. W tej kasie ten. A choćby nawet, to dalej nie wygląda jak Toledo, czy nawet jak BJ FL

Barthez napisał(a): toledo na felach 18 jak dla 18 latka
Racja. Gdyby na zdjęciu było 17" lub 16" to wtedy wyglądałby jak Ignis
Barthez napisał(a):sugerowałem małą kupete ale widze że nie chcesz
No i od początku nie chciałem
Barthez napisał(a):pozostań przy pandzie
Widzę, że jednak nie wiesz co to segment A, a co B i C?
Jak dobrze pójdzie, to za 2h Panda odjedzie z placu. To będzie moja druga z rzędu sprzedaż samochodu w 24h od ogłoszenia
grabu122 napisał(a):Silnik dynamiczny, ale w spalaniu istny smok (nie ma chyba bardziej paliwożernego wolnossącego silnika z tamtych lat ,o podobnej pojemności skokowej)
Masz/miałeś/jeździłeś? Czy słyszałeś

Ciekawe że ten właśnie silnik w budzie Doblo (2002) ma średnie spalanie 7,3-7,5l w cyklu mieszanym (zwykle załadowany ok 400-500kg).
No smok jakich mało. Istny smok WAWELSKI

loockas pewnie i tak w końcu kupi auto które będzie mu średnio pasowało ale akurat się trafi w niezłym stanie
Gdybym szukał dla siebie, to pewnie już bym coś wybrał. No ale to nie tylko auto dla mnie więc każda Wasza propozycja musi się spodobać Ani
A główna zainteresowana zerka codziennie do tego tematu i póki co błądzi między ibizą, focusem, a BJ'tką 
loockas napisał(a):Jak dobrze pójdzie, to za 2h Panda odjedzie z placu. To będzie moja druga z rzędu sprzedaż samochodu w 24h od ogłoszenia
czyżby to ta:

Grzyby napisał(a):Masz/miałeś/jeździłeś? Czy słyszałeś![]()
jezdziłem
ojciec miał (Siena), przyjaciółka
10-11litrów LPG + benzyna na rozruch i rozgrzanie/100km – jazda normalna
dynamiczna 13litrów
mówię o dojazdach do pracy, zakupach, czyli normalne użytkowanie "Kowalskiego" 12tys km/rok
grabu122 napisał(a):mówię o dojazdach do pracy, zakupach, czyli normalne użytkowanie "Kowalskiego"
To się "Kowalscy" postarajcie naprawić te swoje silniki, a może hamulce wam trzymają
Bo wątpię, że w takim użytkowaniu jak w Doblo (kilkadziesiąt razy dziennie opalany i gaszony, dużo krótkich odcinków i zwykle z ładunkiem) – SPRAWNE – Bravo czy Siena z tymi samymi silnikami paliły więcej. I to o tyle więcej.
Szymon napisał(a):loockas napisał(a):Gdybym szukał dla siebie, to pewnie już bym coś wybrał
![]()
![]()
![]()
pewny jesteś?
Czepiasz się

grabu122 napisał(a):czyżby to ta:
Tak ta. Ale niestety mój główny zainteresowany chce przyjechać dopiero jutro
Szymon napisał(a):pewny jesteś?
No dobra... może bym jeszcze szukał. Ale w tej kasie prawie na pewno byłby to Civic gdybym dalej szukał HB
wybacz ale w foce i bjce nie siedzi się nisko
wiem bo posiadałem/posiadam i mam wrażenie że nawet w HRVce (w ori) jest bardziej leżąca pozycja
z ibizą 3 nie miałem doczynienia
co do segmentu A:
obawiam się że Ania jest mooocno nakierowywana przez Ciebie na to, co jej się ma podobać
z ibizą 3 nie miałem doczynienia
co do segmentu A:
Barthez napisał(a):Auto:126p
loockas napisał(a):Wasza propozycja musi się spodobać Ani
obawiam się że Ania jest mooocno nakierowywana przez Ciebie na to, co jej się ma podobać
Szymon napisał(a):loockas napisał(a):Jedna w Bydgoszczy, a druga w Śremie
to na kiedy się szykuję?
Chlodzic flaszke?
Grzyby napisał(a):Ciekawe że ten właśnie silnik w budzie Doblo (2002) ma średnie spalanie 7,3-7,5l w cyklu mieszanym (zwykle załadowany ok 400-500kg).
Grzyby napisał(a):To się "Kowalscy" postarajcie naprawić te swoje silniki, a może hamulce wam trzymają
Bo wątpię, że w takim użytkowaniu jak w Doblo (kilkadziesiąt razy dziennie opalany i gaszony, dużo krótkich odcinków i zwykle z ładunkiem) – SPRAWNE – Bravo czy Siena z tymi samymi silnikami paliły więcej. I to o tyle więcej.
Producent podaje średnie spalanie benzyny (nie LPG) dla Doblo (2000-2010) z silnikiem 1.6 16V (103KM) na poziomie 8,6l/100km
Znając życie w 9 na10przypadków spalanie w cyklu pomiarowym ma się nijak do rzeczywistości

A Tobie pali o ponad litr mniej niż deklaruje fabryka
Wniosek?
-pobożne życzenia
-mistrz jazdy EKO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości