Witam,
Rozważam możliwość przygotowania Mazdy 323 C 1.5 Z5 do KJS. Zastanawiam się czy jest sens inwestować w to auto do kajtków, na ile będzie konkurencyjne, jak będzie się sprawdzać ta konstrukcja w trudnych warunkach itd.
Do codziennej jazdy auto jest świetne, ale "sportowe" użytkowanie to już wiadomo całkiem inna bajka. Jaka jest Wasza opinia na ten temat?
Mazda 323 C 1.5 16V do KJS
Strona 1 z 1
RaQ raczej konstrujcja jest zbyt slaba i nie wytrzyma za dlugo.Wieksze przerobki to gruba kasa.Lepiej cos z 323 ale BG
-
waldii
Tego się właśnie obawiam. Dlatego mam dylemat czy sprzedać auto czy w nie inwestować, bo napewno potrzebuje czegoś dobrego do kjsów w tej cenie.
Zdaje sobie sprawe, że to dość delikatna konstrukcja, nie wiem jak to wygląda w przypadku BG, nie miałem z tym modelem nic do czynienia.
Zdaje sobie sprawe, że to dość delikatna konstrukcja, nie wiem jak to wygląda w przypadku BG, nie miałem z tym modelem nic do czynienia.
- Od: 4 wrz 2007, 19:45
- Posty: 8
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323 C 1.5 16V 1994 r
RaQ napisał(a):Zdaje sobie sprawe, że to dość delikatna konstrukcja, nie wiem jak to wygląda w przypadku BG, nie miałem z tym modelem nic do czynienia.


Modele 3d BF i BG zwłaszcza wersje GTX były stosowane w rajdach, odnosiły nawet pewne sukcesy. W Polsce m.in. Marian Bublewicz jeździł 323 w latach 88-90.
Z tego co wiem to ostatnie modele Mazdy stosowane w rajdach (no potem jeszcze był Xedos 6 ale to już BTCC (British Touring Car Championship)


Odnośnie 323 tutaj trochę historii:
http://www.autosportretro.fora.pl/rajdy ... 3,104.html
A mi się wydaje ze gdybys kupił mała mocną japońską 4-ro napędówkę to bys wymiatał. Wydaje mi sie że były colty awd, a jak nie to suzuki swift awd . . . u nas na kjs-ach oprócz crx-ów to właśnie swifty wymiatają. Ja po maturce tez chce zacząć przygodę z KJS, ale bede na poczatku szedł w mniejszy litraż – może cc + 1100ccm polo 
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Dzięki za odpowiedzi. Ja przejechałem swoją 323 C jeden kjs i musze przyznać, że auto jako tako dawało radę, chociaż napewno nie ma szans żeby wyjmować tym czołowe lokaty, przynajmniej u nas, bo startują duużo mocniejsze już rajdówki albo przynajmniej pseudorajdówki.
Dlatego teraz stoję przed takim dylematem czy poświęcić i inwestować w to co mam, czy szukać czegoś bardziej "urajdowionego".
Ta BG wydaje się całkiem niezłą konstrukcją, przy tych parametrach i małym doinwestowaniu można tym nawet generalkę w kjsach wyjmować. Rozejrzę się czy jest szansa na znalezienie takiego egzemplarza.
Teoretycznie za kasę rzędu 7-8 tys zł można wsiąść w dobrze przygotowane CC/SC, ale zupełnie jakoś mnie to pudełko nie pociąga, jednak wolę coś większego.
SpooN bardzo chętnie dowiem sie od Ciebie czegoś więcej na temat tego autka, więc jeśli mozesz podesłać fotki, to będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
Dlatego teraz stoję przed takim dylematem czy poświęcić i inwestować w to co mam, czy szukać czegoś bardziej "urajdowionego".
Ta BG wydaje się całkiem niezłą konstrukcją, przy tych parametrach i małym doinwestowaniu można tym nawet generalkę w kjsach wyjmować. Rozejrzę się czy jest szansa na znalezienie takiego egzemplarza.
Teoretycznie za kasę rzędu 7-8 tys zł można wsiąść w dobrze przygotowane CC/SC, ale zupełnie jakoś mnie to pudełko nie pociąga, jednak wolę coś większego.
SpooN bardzo chętnie dowiem sie od Ciebie czegoś więcej na temat tego autka, więc jeśli mozesz podesłać fotki, to będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
- Od: 4 wrz 2007, 19:45
- Posty: 8
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323 C 1.5 16V 1994 r
Sokool napisał(a):–>
Kto mi tutaj takie krzaczki podrzuca?
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
No autko jest conajmniej nieprzeciętne. Z tym, że ja kompletnie nie mam pojęcia o tych wersjach 4x4 mazdowskich i nie wiem jak to się spisuję. Jeśli już coś słyszałem to tylko same złe opinie, że auto awaryjne, sypie się, części drogie i bardzo trudno dostępne z uwagi na to, że wiele jest specjalnie dedykowane do tych modeli a od zwykłych 323 nie pasują.
- Od: 4 wrz 2007, 19:45
- Posty: 8
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 323 C 1.5 16V 1994 r
A to sorrki 
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
RaQ napisał(a):Raczej rozsądek nakazuje iść w mniejszy litraż i jedną oś:)
polecam –> Swift`a GTi 1.3
miałem takiego i do dziś żałuje, że sprzedałem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
po wyjęciu wnętrza i nie drogich modach objeżdżasz 323 GT 1.8
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
SpooN napisał(a):no_fear napisał(a):po wyjęciu wnętrza i nie drogich modach objeżdżasz 323 GT 1.8
to rozumiem ze w 323 nie da sie wyjac wnetrza i zrobic modów
ehhh źle to ująłem – wg. mnie Swift GTi jest lepszym autem przynajmniej na początek przygody z KJS`ami...
mniejsza pojemność (klasa 2), mniejsza moc, a osiągi podobne do 323 GT
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości