Ostatnio przeglądałem sobie jakiś katalog samochodów i akapit o Capelli (to była nasza GF na 99%) mówił że w Japonii sprzedawane są wersje 1.8 125 KM, 2.0 170 KM i 2.5 V6 200 KM. Co do pierwszego silnika to pierwsze słyszę, ale już 2.0 i V6 to są tak poszukiwane modele ZE. Czy w rzeczywistości tak było że tam nie były sprzedawane słabsze wersje podobne mocami do europejskich? No i czy w GF była V6? Dlaczego pytam, wiadomo w Japonii jest ciut inne paliwo zdaje się lekko powyżej 100 oktanów i się zastanawiam czy ECU tych silników nie jest wystrojony właśnie pod taką benzynkę, no i pytanie do posiadaczy, co wlewacie do swoich ZE i jak one na to reagują
PS. Kiedyś czytałem na jakimś forum że FS-ZE ciężko znaleźć, jeśli byłaby to jedyna wersja Capelli 2.0 to chyba nie byłoby z tym problemu. Kto wie coś, pisać