Witam
Mam pytanie do kolegów którzy mieli okazję jeździć Mazdą MX-3 i Toyotą Celicą GT VI generacja , interesuje mnie która z nich ma bardziej twarde zawieszenie a może są porównywalne? Bardzo proszę o informację
Mazda MX-3 a Toyota Celica GT VI generacja
Strona 1 z 1
Moim zdaniem Toyota jest nieco twardsza, o bardziej sportowej charakterystyce (jesli mowimy o serii).
Globy ma racje, ale co za problem zmienic zawieche
Jesli chce sie mieć stołek na kółkach to H&R + amorki Koni i masz stołek 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
mX-MEN napisał(a):Mój brat ma VI gen i w serii jest porównywalna z MX3 jeśli nie bardziej miękka
Jednak dla mnie, komfort jazdy jest wtedy gdy inni muszą zwalniać na zakrętach a ja nie
zgadzam sie z całą treścią powyższego posta
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Dzięki za odpowiedzi Mam jedną na oku 1998 rok 186000 sprowadzona z Niemiec tylko ile ona pali
bo chciałabym ją kupić jako 2-gi samochód aby Madzię trochę oszczędzić
. Z Mazdą MX-3 nie mam najmniejszego kłopotu a teraz jak zmieniłam opony na zimowe to śmigam równo, naprawdę sama przyjemność ale wlewam tylko paliwo Orlen 98 Verva .
Pozdrawiam Starlet

Pozdrawiam Starlet
- Od: 23 maja 2007, 06:49
- Posty: 40
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda MX-3 1995 1.6 DOHC
starlet napisał(a):wlewam tylko paliwo Orlen 98 Verva .
Poszukaj na forum co nieco o paliwach i oktanach – może zweryfikujesz swoje podjeście do sprawy tankowania
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Brii kurcze tylko nie wiem po co , Mazda idzie jak burza , przedtem tankowałam na Shellu mam nawet złotą kartę V-Power Club ale paliwko się popsuło . Dla mnie liczy sie dynamika a na paliwie Orlenu to mam , tankuję tylko na jednej stacji .
Pozdrawiam Starlet
Pozdrawiam Starlet
- Od: 23 maja 2007, 06:49
- Posty: 40
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda MX-3 1995 1.6 DOHC
tutaj masz porownanie MX-6 vs. Celica – moze pomoze.
http://www.mazda-mx6.com/presse.php
Swoja droga te testy odwzorowuja dokladnie to czego ja szukalem
Bo myslalem najpierw nad Corrado lub Audi Coupe jesli chodzi o niemieckie oraz wlasnie Celice, Prelude, MX-6 jesli chodzi o japonskie. Jak sie skonczylo rozmyslanie – wiadomo ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
http://www.mazda-mx6.com/presse.php
Swoja droga te testy odwzorowuja dokladnie to czego ja szukalem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
starlet – im więcej oktanów tym mniej koników, jak zalejesz paliwo o mniejszej liczbie oktanów to buta będziesz miał większego 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Sama liczba oktanowa pozwala na zmniejszenie ryzyka stukowego, im wiecej oktanow tym dalej mozna przyspiesznie zaplonu pociagnac.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości