Nowe autko Kapelana Klubowego.

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Paweł Mo » 12 lis 2007, 13:28

Czytając Wasze opinie postanowiłem, że również wyciszę bagażnik w mojej Madzi z tym, że zdecydowany jestem na maty wygłuszające.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez Riki » 12 lis 2007, 15:51

xANDy napisał(a):turbodziura przy 1400-1700 jest KOSZMARNA, ze dwa razy wpakowałem się prawie pod TIR'a (DiTD szarpało natychmiast


Niestety nie miałem jeszcze okazji prowadzić CiTD ale.... prawdą jest że DiTD jedzie od dołu... nie tak spontanicznie jak powiedzmy TDI ale daje rade... w miare dobrze potrafi się wygrzebać z okolic 1500rpm :) mówię o sprawnym DiTD......

xANDy napisał(a):powyżej 2200 nie ma turbodziury – zawija asfalt tak szybko


Mam nadzieję że DiTD z wiruskiem <diabełek> będzie robiło to równie sprawnie... :]

P.S

Żałuję że nie byłem w Rykach... były jakieś klekoty :(
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Pawnik » 12 lis 2007, 16:58

xANDy napisał(a):Co to jest VC?

Vectra C :)

xANDy napisał(a):nie wiem jak to zrobić (chyba patent oficjalnie na całą wycieraczke, teoretycznie gumka jest niewymienna).

gumka jest wymienna (kupiłem jakąś grafitową na metry za 8 PLN, wymieniłem i działa :D )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez BIGer » 12 lis 2007, 18:01

witam kapelana piekne autko:) oj piekne

ot: jak nazywa sie ten cudowny srodek na wyciszanie i gdzie go kupie?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 19:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Postprzez zooomzooom » 12 lis 2007, 20:08

Ksiądz?
mamy to samo, tylko mój kolor to "błękit lodowca" cała reszta bez zmian.
zdziwisz się jak szybko ją zajeździsz....
u mnie po 26 tysiacach (poczatkowo 114Kkm) padł alternator (łozyska), SCV, wymiana rozrzadu i wielorowkowego z rolką i napinaczem....niby niewiele....ludzie cały czas mówią że mnie widzieli i pytają od razu czy ja musze tak zap...lać??

jakby co wal śmiało
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2007, 08:18
Posty: 33
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS

Postprzez xANDy » 12 lis 2007, 20:46

BIGer napisał(a):ot: jak nazywa sie ten cudowny srodek na wyciszanie i gdzie go kupie?

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=35044
Szukać – na allegro bywa, szukać w sieci...
Niektóre firmy sprowadzają na zamówienie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Artek » 13 lis 2007, 00:47

z Twoich opini widzę, że masz wiele "ale" do Mazdy 6, chyba kiepskiej zamiany samochodów dokonałeś.
Artek
 

Postprzez xANDy » 13 lis 2007, 09:24

Wiesz... jak się spędziło z maluśką tyle godzin razem, to potem nie ma się co dziwić...
W tamtej wszystko było przeze mnie naprawione, zrobione i przerobione – jakbyś doświadczył ciszy po noxudolu – sam byś mnie zrozumiał, wtedy nawet najnowsza avensis jest głośna... po prostu nostalgia za staruszką, która teraz jeździ po stolicy.

PS. a dzięki temu wszystkiemu mogę spokojnie dopowiedzieć, że zamiast wymieniać radio na supermodel z wodotryskami i zamiast wsadzać najlepsze głośniki z górnej pólki należy troszkę pobawić się w delikatne wygłuszenie drzwi – nawet zwykłym barankiem... Stare radio po prostu brzmiało niezwykle, może to oryginalne Bose też trochę w przyszłości podrajcuję ;P

Artek napisał(a):z Twoich opini widzę, że masz wiele "ale" do Mazdy 6, chyba kiepskiej zamiany samochodów dokonałeś
hmmmm zazwyczaj narzeka się na hałas DiTD... a mnie brakuje tego brzmienia. W maździe 6 po prostu jest cisza :| Weź poprawkę na to przy czytaniu ;P
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 13 lis 2007, 13:11

xANDy napisał(a):zazwyczaj narzeka się na hałas DiTD... a mnie brakuje tego brzmienia


Trochę Cie rozumiem.... :] też lubię dźwięk "traktorka".. świst turbinki <list> 1.4 D-4D (które jest cichsze od CiTD) nie daje tej radości :P bezpłciowa cisza jak w Priusie.... <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xANDy » 14 lis 2007, 21:55

Już wiem jak powiedzieć pewną rzecz....
Przyzwyczaiłem się do tego, czego zawsze pragnąłem – dynamicznej jazdy na dość niskich obrotach – zazwyczaj w codziennej jeździe przekładłem biegi przy max 2.200 rpm a jeśli trzeba było przygazować to potrafiłem przedmuchać wtryski aż miło. Mój ulubiony zakres obrotów to 1500-2200. DiTD było odpowiedzią na moje marzenia.
Diesel w mazdzie 6 ma zupełnie inną charakterystykę – nim się na niego przestawię to minie sporo czasu.
Stąd moje kręcenie nosem.

PS. poza tym przyzwyczaiłem się do luksusu, więc przechodząc na niby wyższy model jakoś nie przeskoczyłem na "krok wyżej w jakości". M6 to bardzo dobry wóz, a ja jestem niezwykle krytyczny, dlatego wyszukuję wady a nie zalety (częściowo zasadnicza funkcja forum).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez radomir » 16 lis 2007, 23:45

B :D A :D J :D K :D A
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 18:18
Posty: 104
Skąd: Poznań
Auto: 323f 1.5 '96r.

Postprzez xANDy » 17 lis 2007, 21:03

radomir napisał(a):B :D A :D J :D K :D A

Hmm – do czego to stwierdzenie...?
Może trzeba wreszcie zrobić jakiś zlocik regionalny?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez radomir » 18 lis 2007, 17:58

xANDy napisał(a):Hmm – do czego to stwierdzenie...?

Do samochodu to stwierdzenie – ładny jak z bajki :P
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 18:18
Posty: 104
Skąd: Poznań
Auto: 323f 1.5 '96r.

Postprzez gazparts » 17 lut 2008, 09:52

xANDy piękna furka <list>
Pawnik napisał(a):przejedź się VC którą miałem poprzednio – cisza powala

słychać zawieszenie, plastiki z tyłu się tłuką , trzeszczą
no nie wiem, czy tak powala
z drugiej strony troche bez sensu jest porównanie GW z vectrą C, ja GW porównuje do VB
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Moto