Nowe autko Kapelana Klubowego.
xANDy napisał(a):turbodziura przy 1400-1700 jest KOSZMARNA, ze dwa razy wpakowałem się prawie pod TIR'a (DiTD szarpało natychmiast
Niestety nie miałem jeszcze okazji prowadzić CiTD ale.... prawdą jest że DiTD jedzie od dołu... nie tak spontanicznie jak powiedzmy TDI ale daje rade... w miare dobrze potrafi się wygrzebać z okolic 1500rpm
xANDy napisał(a):powyżej 2200 nie ma turbodziury – zawija asfalt tak szybko
Mam nadzieję że DiTD z wiruskiem
![diabelek <diabełek>](./images/smilies/diabelek.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
P.S
Żałuję że nie byłem w Rykach... były jakieś klekoty
xANDy napisał(a):Co to jest VC?
Vectra C
xANDy napisał(a):nie wiem jak to zrobić (chyba patent oficjalnie na całą wycieraczke, teoretycznie gumka jest niewymienna).
gumka jest wymienna (kupiłem jakąś grafitową na metry za 8 PLN, wymieniłem i działa
witam kapelana piekne autko:) oj piekne
ot: jak nazywa sie ten cudowny srodek na wyciszanie i gdzie go kupie?
ot: jak nazywa sie ten cudowny srodek na wyciszanie i gdzie go kupie?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
Ksiądz?
mamy to samo, tylko mój kolor to "błękit lodowca" cała reszta bez zmian.
zdziwisz się jak szybko ją zajeździsz....
u mnie po 26 tysiacach (poczatkowo 114Kkm) padł alternator (łozyska), SCV, wymiana rozrzadu i wielorowkowego z rolką i napinaczem....niby niewiele....ludzie cały czas mówią że mnie widzieli i pytają od razu czy ja musze tak zap...lać??
jakby co wal śmiało
mamy to samo, tylko mój kolor to "błękit lodowca" cała reszta bez zmian.
zdziwisz się jak szybko ją zajeździsz....
u mnie po 26 tysiacach (poczatkowo 114Kkm) padł alternator (łozyska), SCV, wymiana rozrzadu i wielorowkowego z rolką i napinaczem....niby niewiele....ludzie cały czas mówią że mnie widzieli i pytają od razu czy ja musze tak zap...lać??
jakby co wal śmiało
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
BIGer napisał(a):ot: jak nazywa sie ten cudowny srodek na wyciszanie i gdzie go kupie?
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=35044
Szukać – na allegro bywa, szukać w sieci...
Niektóre firmy sprowadzają na zamówienie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z Twoich opini widzę, że masz wiele "ale" do Mazdy 6, chyba kiepskiej zamiany samochodów dokonałeś.
-
Artek
Wiesz... jak się spędziło z maluśką tyle godzin razem, to potem nie ma się co dziwić...
W tamtej wszystko było przeze mnie naprawione, zrobione i przerobione – jakbyś doświadczył ciszy po noxudolu – sam byś mnie zrozumiał, wtedy nawet najnowsza avensis jest głośna... po prostu nostalgia za staruszką, która teraz jeździ po stolicy.
PS. a dzięki temu wszystkiemu mogę spokojnie dopowiedzieć, że zamiast wymieniać radio na supermodel z wodotryskami i zamiast wsadzać najlepsze głośniki z górnej pólki należy troszkę pobawić się w delikatne wygłuszenie drzwi – nawet zwykłym barankiem... Stare radio po prostu brzmiało niezwykle, może to oryginalne Bose też trochę w przyszłości podrajcuję
Weź poprawkę na to przy czytaniu ![język ;P](./images/smilies/jezyk2.GIF)
W tamtej wszystko było przeze mnie naprawione, zrobione i przerobione – jakbyś doświadczył ciszy po noxudolu – sam byś mnie zrozumiał, wtedy nawet najnowsza avensis jest głośna... po prostu nostalgia za staruszką, która teraz jeździ po stolicy.
PS. a dzięki temu wszystkiemu mogę spokojnie dopowiedzieć, że zamiast wymieniać radio na supermodel z wodotryskami i zamiast wsadzać najlepsze głośniki z górnej pólki należy troszkę pobawić się w delikatne wygłuszenie drzwi – nawet zwykłym barankiem... Stare radio po prostu brzmiało niezwykle, może to oryginalne Bose też trochę w przyszłości podrajcuję
hmmmm zazwyczaj narzeka się na hałas DiTD... a mnie brakuje tego brzmienia. W maździe 6 po prostu jest ciszaArtek napisał(a):z Twoich opini widzę, że masz wiele "ale" do Mazdy 6, chyba kiepskiej zamiany samochodów dokonałeś
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):zazwyczaj narzeka się na hałas DiTD... a mnie brakuje tego brzmienia
Trochę Cie rozumiem....
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![list <list>](./images/smilies/list.gif)
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
Już wiem jak powiedzieć pewną rzecz....
Przyzwyczaiłem się do tego, czego zawsze pragnąłem – dynamicznej jazdy na dość niskich obrotach – zazwyczaj w codziennej jeździe przekładłem biegi przy max 2.200 rpm a jeśli trzeba było przygazować to potrafiłem przedmuchać wtryski aż miło. Mój ulubiony zakres obrotów to 1500-2200. DiTD było odpowiedzią na moje marzenia.
Diesel w mazdzie 6 ma zupełnie inną charakterystykę – nim się na niego przestawię to minie sporo czasu.
Stąd moje kręcenie nosem.
PS. poza tym przyzwyczaiłem się do luksusu, więc przechodząc na niby wyższy model jakoś nie przeskoczyłem na "krok wyżej w jakości". M6 to bardzo dobry wóz, a ja jestem niezwykle krytyczny, dlatego wyszukuję wady a nie zalety (częściowo zasadnicza funkcja forum).
Przyzwyczaiłem się do tego, czego zawsze pragnąłem – dynamicznej jazdy na dość niskich obrotach – zazwyczaj w codziennej jeździe przekładłem biegi przy max 2.200 rpm a jeśli trzeba było przygazować to potrafiłem przedmuchać wtryski aż miło. Mój ulubiony zakres obrotów to 1500-2200. DiTD było odpowiedzią na moje marzenia.
Diesel w mazdzie 6 ma zupełnie inną charakterystykę – nim się na niego przestawię to minie sporo czasu.
Stąd moje kręcenie nosem.
PS. poza tym przyzwyczaiłem się do luksusu, więc przechodząc na niby wyższy model jakoś nie przeskoczyłem na "krok wyżej w jakości". M6 to bardzo dobry wóz, a ja jestem niezwykle krytyczny, dlatego wyszukuję wady a nie zalety (częściowo zasadnicza funkcja forum).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
radomir napisał(a):BA
J
K
A
Hmm – do czego to stwierdzenie...?
Może trzeba wreszcie zrobić jakiś zlocik regionalny?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy piękna furka
słychać zawieszenie, plastiki z tyłu się tłuką , trzeszczą
no nie wiem, czy tak powala
z drugiej strony troche bez sensu jest porównanie GW z vectrą C, ja GW porównuje do VB
![list <list>](./images/smilies/list.gif)
Pawnik napisał(a):przejedź się VC którą miałem poprzednio – cisza powala
słychać zawieszenie, plastiki z tyłu się tłuką , trzeszczą
no nie wiem, czy tak powala
z drugiej strony troche bez sensu jest porównanie GW z vectrą C, ja GW porównuje do VB
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości