Guzik DSC & drift (TSC) OFF

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Marco7 » 10 kwi 2007, 17:51

Wydaje mi sie ze masz cos nie tak z czujnikami ;) . ABS da sie wylaczyc w niektorych autach poprzez wyciagniecie bezpiecznika. Dlatego pisze ze w niektorych bo czasem pod jednym bezpeicznikiem ABS kryje sie tez jakies inne uzadzenie ktore niezawsze chce sie miec wylaczone, np wspomaganie.
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez Mundek » 10 kwi 2007, 19:29

Marco7
PostWysłany: 10 Kwi 2007 | 17:51 Temat postu:
Wydaje mi sie ze masz cos nie tak z czujnikami oczko . ABS da sie wylaczyc w niektorych autach poprzez wyciagniecie bezpiecznika. Dlatego pisze ze w niektorych bo czasem pod jednym bezpeicznikiem ABS kryje sie tez jakies inne uzadzenie ktore niezawsze chce sie miec wylaczone, np wspomaganie.


Hmm właśnie też podejrzewam, że coś jest nie tak w moim aucie. Byłem z tym nawet u mechanika. On mi powiedział, że w autach z TCS-em to normalne i że załącza się wtedy jak to on fachowo określił :D:D:D "przeciwieństwo ABS-u" :D. Ja mu w to akurat nie wierzę, bo przecież TCS ma pomóc w momencie poślizgu i ABS też. A co będzie gdy furke tak zarzuci ostro bez pomocy ręcznego i wtedy ABS się odłączy ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 23:06
Posty: 251 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GH, 2.5 PB '08

Postprzez Marco7 » 10 kwi 2007, 19:48

ABS – Anti Blocking System, ma sie nijak do poslizgu, no chyba ze poslizg przy hamowaniu ;)
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez Mundek » 10 kwi 2007, 19:51

No ale jak się ślizgamy to pierwsza rzecz to hamujemy, aby się nie ślizgać mocniej :d
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 23:06
Posty: 251 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: M6 GH, 2.5 PB '08

Postprzez niunieq » 9 lis 2007, 11:45

Mundek siemka. ja mam problem z 323 bj 1.5 bo nie wiem jak wyłączyc albo włączyc tcs. jak przekręcam kluczyk to świeci sie tcs i obok tcs off. a czy jest włączony czy nie to niewiem. nieraz tez mam problem z abs bo poprostu blokuje mi koła a nieraz poprostu nie i słychać dziwny dzięk jakby wspomaganie chamowania. czy to normalnę?
niunieq
 

Postprzez Marco7 » 10 lis 2007, 11:50

Wlacz silnik, przekrec do oporu w lewo kolem kierownicy a potem do oporu w prawo, moze zniknie ;)
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez Puhcio » 10 lis 2007, 13:29

Wnetrze nie jest czasem z civica poprzedniej generacji ?
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Moto