Mazda cx-5 2026 2,5 automat od 139 900zl
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ogólnie, to nie za bardzo podoba mi się kierunek w jakim zmierza Mazda.
Fajnie, że auto urosło ale tutaj najważniejsze jak to będzie jeździć, a w zasadzie resorować. Rozmiarowo bardzo blisko do CX60, oby tylko nie zapożyczyli zawieszenia z większego brata bo będzie krok w tył.
Dodatkowo:
Przód – Hyundai Tucson. Wg mnie brzydki i nie "mazdowy"
Kierownica – Co to ku... jest?
Tablet bez jakichkolwiek fizycznych przycisków pozostawię bez komentarza.
Fajnie, że auto urosło ale tutaj najważniejsze jak to będzie jeździć, a w zasadzie resorować. Rozmiarowo bardzo blisko do CX60, oby tylko nie zapożyczyli zawieszenia z większego brata bo będzie krok w tył.
Dodatkowo:
Przód – Hyundai Tucson. Wg mnie brzydki i nie "mazdowy"
Kierownica – Co to ku... jest?
Tablet bez jakichkolwiek fizycznych przycisków pozostawię bez komentarza.

- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3206 (53/167)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
mozna zawsze brac tucsona za 149tys zl. pytanie co lepsze.
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://dmassets.hyundai.com/is/content/hyundaiautoever/Cennik-TUCSON-Hybrid-PY2025-MY2026pdf
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://dmassets.hyundai.com/is/content/hyundaiautoever/Cennik-TUCSON-Hybrid-PY2025-MY2026pdf
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
w pełni się zgodzę, no i ten silnik..140 koni do takiej budy ?darrecki napisał(a):Tablet bez jakichkolwiek fizycznych przycisków pozostawię bez komentarza.
ostatnio pojeździłem trochę nową cx30 mild- hybrid, automat 120 koni, no tragedia jak dla mnie – nie jedzie to , wyje, co chwilę redukcja biegu
Tu może być podobnie bo buda jeszcze większa. Jedynym plusem jest spalanie – ok. 6,5 litra, ale ... no nie, ja wolę te 2 litry więcej i mieć mnóstwo więcej frajdy z jazdy i bezpiecznego wyprzedzania.Także o ile stylistycznie jest
, to silnikowo dla mnie tragedia – w złą stronę Mazda idzie, a konkurencja, chociażby z hybrydami odjeżdżasilnikowo problemy rozwiazuje disi tune. i tyle. ten silnik to 200koni tylko zablokowane. trzeba pojechac odblokowac i cieszyc sie 200konmi.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
To przecież znany silnik 2.5 skyactiv-g czyli standardowo ma 194KM a nie 141KM. Mazda chciała za wszelka cenę ściąć emisję żeby mniejsze kary w EU płacić więc sztucznie zmniejszono moc. Szybko pojawi się power box który na te 200KM ten silnik wyciągnie.

- Od: 23 lut 2010, 23:09
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 GH 1,8 2009 rok
dobrzyn22 napisał(a):o którym silniku piszesz, bo szczerze to żadnego z powyżej wymienionych nie kojarzę odblokowanego na 200 koni
https://disi-tune.pl/czerwona-mazda-6-g ... -5-194-km/
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Wyposażenie:
Felgi Aluminiowe 17" – Grey Metallic (225/65 R17)
Tapicerka materiałowa w kolorze czarnym
Cyfrowe zegary 10,25"
Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)
Klimatyzacja automatyczna
Podstawowy system bezkluczykowy
Przewodowe połączenie Apple CarPlay i Android Auto
System audio (8 głośników)
Systemy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – zaawansowanie systemy wspomagania kierowcy): Adaptacyjny radarowy tempomat (MRCC – Mazda Radar Cruise Control); System monitoringu martwych pół widzenia (BSM); Automatyczne przełączania świateł mijania na drogowe (HBC); Ostrzeżenie o zbliżającym się ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA); Asystent zmiany pasa ruchu (LCA); Proaktywny asystent kierowcy (PDA); System rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
Systemy bezpieczeństwa: System monitorujący ruch poprzeczny przed pojazdem (FCTA); System ostrzegania o zbliżających się obiektach przed skrzyżowaniem (FCTB); Ostrzeżenie o zbliżającym się ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA); Asystent jazdy w korku (TJA); System awaryjnego hamowania przed przeszkodą (SBS); Monitoring uwagi kierowcy (Driver Monitor), System wspomagania awaryjnego hamowania w przypadku zagrożenia.
Usługi Google built-in
Wyświetlacz centralny o przekątnej 12,9"
https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20CX-5/5WGN-5S/
Felgi Aluminiowe 17" – Grey Metallic (225/65 R17)
Tapicerka materiałowa w kolorze czarnym
Cyfrowe zegary 10,25"
Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)
Klimatyzacja automatyczna
Podstawowy system bezkluczykowy
Przewodowe połączenie Apple CarPlay i Android Auto
System audio (8 głośników)
Systemy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems – zaawansowanie systemy wspomagania kierowcy): Adaptacyjny radarowy tempomat (MRCC – Mazda Radar Cruise Control); System monitoringu martwych pół widzenia (BSM); Automatyczne przełączania świateł mijania na drogowe (HBC); Ostrzeżenie o zbliżającym się ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA); Asystent zmiany pasa ruchu (LCA); Proaktywny asystent kierowcy (PDA); System rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
Systemy bezpieczeństwa: System monitorujący ruch poprzeczny przed pojazdem (FCTA); System ostrzegania o zbliżających się obiektach przed skrzyżowaniem (FCTB); Ostrzeżenie o zbliżającym się ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA); Asystent jazdy w korku (TJA); System awaryjnego hamowania przed przeszkodą (SBS); Monitoring uwagi kierowcy (Driver Monitor), System wspomagania awaryjnego hamowania w przypadku zagrożenia.
Usługi Google built-in
Wyświetlacz centralny o przekątnej 12,9"
https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20CX-5/5WGN-5S/
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
jest jeden przycisk wylaczenia brzeczkow. super mazda. samo to juz zasluguje na pchwale bo da sie autem jezdzic bez wkurza.
cx-5 po nieudanej cx60 swietne auto. jest miejsce nad glowa, szerokie wnetrze. przepastny bagaznik. normalnie potega auto. i cena wlasciwa 139.900zl. szkoda tylko ze ten ekran jest zamiast przyciskow klimy. ale za to miejsce na okulary jest i piekny wyglad przy tez niewielkich rozmiarach zewentrznych (3cm wiecej od amzdy 3). ogolnie szykuje sie bestseller. szkoda tylko ze od poczatku zamiast 2,5 nie wladowali manuala z 2.0 sky-x z mazdy 3.
cx-5 po nieudanej cx60 swietne auto. jest miejsce nad glowa, szerokie wnetrze. przepastny bagaznik. normalnie potega auto. i cena wlasciwa 139.900zl. szkoda tylko ze ten ekran jest zamiast przyciskow klimy. ale za to miejsce na okulary jest i piekny wyglad przy tez niewielkich rozmiarach zewentrznych (3cm wiecej od amzdy 3). ogolnie szykuje sie bestseller. szkoda tylko ze od poczatku zamiast 2,5 nie wladowali manuala z 2.0 sky-x z mazdy 3.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
CX60 nieudana ? mógłbyś rozwinąć ?
P.S. ta CX5 wygląd TOP ( jak większość kolejnych nowych Mazd ), ale silnik ?...no pomyłka jak dla mnie, prawie 11 sekund do setki
i przy tym średnie spalanie 7,5-8 ? No nie... tu już jednak konkurencja jest dawno z przodu 
P.S. ta CX5 wygląd TOP ( jak większość kolejnych nowych Mazd ), ale silnik ?...no pomyłka jak dla mnie, prawie 11 sekund do setki
i przy tym średnie spalanie 7,5-8 ? No nie... tu już jednak konkurencja jest dawno z przodu 
Tak. Ciężka, droga w kupnie i serwisie, mała w środku, awaryjna, słabo prowadząca się.
Cx5 likwiduje choć część wady czyli jest tania, i lżejsza więc powinna też lepiej się prowadzić.
Co do silnika już się wypowiadałem. On idzie w disi na 210 koni i nic nie szkodzi skorzystać. Wtedy będzie 8 do setki.
Cx5 likwiduje choć część wady czyli jest tania, i lżejsza więc powinna też lepiej się prowadzić.
Co do silnika już się wypowiadałem. On idzie w disi na 210 koni i nic nie szkodzi skorzystać. Wtedy będzie 8 do setki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No CX60 dobrym autem (patrząc na to ile kosztuje) to niestety nie jest,a głównym problemem jest zawieszenie i skrzynia.
To nowe CX5 to naprawdę nie wiem jakim cudem wyszło w takiej formie. Komuś na górze w Maździe musiał się jakiś samochodowy horror przyśnić, a potem postanowili go zrealizować jako rewolucję.
Sensu silnika 2.5 nie widzę, skoro przycięty jest bardziej niż 2.0, który to również w większości obecnych modeli wyciąga mniej niż by mógł. W PL chociażby akcyza powyżej 2.0l sporo wzrasta. Poza tym gabarytowo 2.5 i 2.0 są identyczne, więc tym bardziej nie ma to sensu. Mogli chociaż dać "standardowe" 2.0 120hp i 2.5 190hp do wyboru. Na zachodzie (niemcy) podobno diesle wracają do łask, a tu takowego nie ma w ofercie.
Jeszcze te parę lat temu Mazd na drogach było znacznie więcej niż obecnie. Cała rodzina Skyactiv była bardzo popularna, silniki niezawodne, no może z wyjątkiem porażki jaką był 1.5D.
A potem zrobili się "premium", wywalili ceny w kosmos, przestali produkować model 6, pośpieszyli się z premierą CX60/70/80/90, wypuścili chińczyka jako Mazda 6e, zepsuli kolejne CX5 robiąc w nim panelozę i ekranozę jak u pozostałych 99% producentów aut. Wygląda, że Mazda jest obecnie kilka lat za innymi producentami. Ci poszli pro rozum do głowy i przywracają fizyczne przyciski do sterowania podstawowymi funkcjami auta, a Mazda je właśnie likwiduje...
Przez ostatnie lata wsiadając do Mazdy, wiedziałeś że to Mazda – z 6e i CX5 już tak nie jest. Uratować może ich tylko cena.
I pisze to osoba, która jako 1 auto miała Seicento, a potem kolejne 5 były to już tylko i wyłącznie Mazdy.
To nowe CX5 to naprawdę nie wiem jakim cudem wyszło w takiej formie. Komuś na górze w Maździe musiał się jakiś samochodowy horror przyśnić, a potem postanowili go zrealizować jako rewolucję.
Sensu silnika 2.5 nie widzę, skoro przycięty jest bardziej niż 2.0, który to również w większości obecnych modeli wyciąga mniej niż by mógł. W PL chociażby akcyza powyżej 2.0l sporo wzrasta. Poza tym gabarytowo 2.5 i 2.0 są identyczne, więc tym bardziej nie ma to sensu. Mogli chociaż dać "standardowe" 2.0 120hp i 2.5 190hp do wyboru. Na zachodzie (niemcy) podobno diesle wracają do łask, a tu takowego nie ma w ofercie.
Jeszcze te parę lat temu Mazd na drogach było znacznie więcej niż obecnie. Cała rodzina Skyactiv była bardzo popularna, silniki niezawodne, no może z wyjątkiem porażki jaką był 1.5D.
A potem zrobili się "premium", wywalili ceny w kosmos, przestali produkować model 6, pośpieszyli się z premierą CX60/70/80/90, wypuścili chińczyka jako Mazda 6e, zepsuli kolejne CX5 robiąc w nim panelozę i ekranozę jak u pozostałych 99% producentów aut. Wygląda, że Mazda jest obecnie kilka lat za innymi producentami. Ci poszli pro rozum do głowy i przywracają fizyczne przyciski do sterowania podstawowymi funkcjami auta, a Mazda je właśnie likwiduje...
Przez ostatnie lata wsiadając do Mazdy, wiedziałeś że to Mazda – z 6e i CX5 już tak nie jest. Uratować może ich tylko cena.
I pisze to osoba, która jako 1 auto miała Seicento, a potem kolejne 5 były to już tylko i wyłącznie Mazdy.

- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3206 (53/167)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Fakt panel to nieporozumienie. Jak dla mnie mogłoby wogole ekranu nie być w aucie a tylko przyciski.
z drugiej strony przejrzalem pare filmow i sa proste odnosniki do przyciskow klimy czy sterowania i stopem czy trzymania pasow linii w ktore wchodzi sie w ciagu 1sekundy i wylacza w kolejna sekunde. nie jest tragicznie. silnik też bym wolał 2,0 sky x z mazdy 3 z manualem. Byłoby 150kg lżej i mniej paliwożerne. z drugiej strony to pancerne 2,5 i automat stary dobry poprzeczny z cx5 i mazdy 6. w australii ten silnik w nowej cx5 ma 180koni a wstanach w cx50 187km. mozna polowac na kompa z australii lub czekac na disi tune.
Btw Mazda 3 sky x 186km jest za 114tys zł.
szkoda tylko ze nowy sedan 3 jest duzo ciasniejszy od 3 z 2014 roku.
Mimo wszystko Mazda cx-5 wygląda petarda. Tył jak BMW X3, przód zadziornie a nie jak w x3 komicznie. No i ilość miejsca w bagażniku.... Po rozłożeniu tylnych siedzeń na płasko mamy leżankę dla 2 osób. Pełno miejsca nad głowami z tyłu i przodu. Wygodne siedzenia. PE tar da. W końcu tanie duże auto od mazdy. Silnik 2,5 o tyle dobry że pancerny bezawaryjny i tani w serwisie. Nie można mówić że to wada. A że moc okroili przez zamknięcie przepustnicy na 40%? Trzeba ją sobie wymusić i otworzyć. jak dla mnie bedzie to hit sprzedazowy i sprzedac sie powinno w 2026 kolo 5tys tego auta rocznie jak nie podniosa ceny. kwestia reklam bo nikt o tym aucie prawie nie wie, jakby dorzucili oprocentowanie rrso 0% i sie rozreklamowali sprzedaz 5tys bylaby lekko do osiagniecia. kwestia checi tylko sprzedajacych i jak bardzo by sie w to zaangazowali bo cx5 ma praktycznie same atuty. no jeszcze jazd nie bylo i mogli cos popsuc w stosunku do poprzednika zawieszenie i uklad kierowniczy ale chyba az tak zle nie moze byc skoro to tylko lifting zawieszenia.

z drugiej strony przejrzalem pare filmow i sa proste odnosniki do przyciskow klimy czy sterowania i stopem czy trzymania pasow linii w ktore wchodzi sie w ciagu 1sekundy i wylacza w kolejna sekunde. nie jest tragicznie. silnik też bym wolał 2,0 sky x z mazdy 3 z manualem. Byłoby 150kg lżej i mniej paliwożerne. z drugiej strony to pancerne 2,5 i automat stary dobry poprzeczny z cx5 i mazdy 6. w australii ten silnik w nowej cx5 ma 180koni a wstanach w cx50 187km. mozna polowac na kompa z australii lub czekac na disi tune.
Btw Mazda 3 sky x 186km jest za 114tys zł.
Mimo wszystko Mazda cx-5 wygląda petarda. Tył jak BMW X3, przód zadziornie a nie jak w x3 komicznie. No i ilość miejsca w bagażniku.... Po rozłożeniu tylnych siedzeń na płasko mamy leżankę dla 2 osób. Pełno miejsca nad głowami z tyłu i przodu. Wygodne siedzenia. PE tar da. W końcu tanie duże auto od mazdy. Silnik 2,5 o tyle dobry że pancerny bezawaryjny i tani w serwisie. Nie można mówić że to wada. A że moc okroili przez zamknięcie przepustnicy na 40%? Trzeba ją sobie wymusić i otworzyć. jak dla mnie bedzie to hit sprzedazowy i sprzedac sie powinno w 2026 kolo 5tys tego auta rocznie jak nie podniosa ceny. kwestia reklam bo nikt o tym aucie prawie nie wie, jakby dorzucili oprocentowanie rrso 0% i sie rozreklamowali sprzedaz 5tys bylaby lekko do osiagniecia. kwestia checi tylko sprzedajacych i jak bardzo by sie w to zaangazowali bo cx5 ma praktycznie same atuty. no jeszcze jazd nie bylo i mogli cos popsuc w stosunku do poprzednika zawieszenie i uklad kierowniczy ale chyba az tak zle nie moze byc skoro to tylko lifting zawieszenia.

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):A że moc okroili przez zamknięcie przepustnicy na 40%? Trzeba ją sobie wymusić i otworzyć.
jest gdzieś na to potwierdzenie
to już nie jest ten sam skyactive G, tylko tu mamy małą hybrydę jesteś pewien, że będzie można "odblokować" moc ?Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


