powiem tak. jak dla mnie zenujace i mega nieobiektywne. za takie klamstwa powinno sie takie czasopisma banowac i nigdy wiecej nie kupowac.
ja motoru nigdy w zyciu za ten artykul juz nie kupie.
nie nawidze klamstw i nie przepuszcze tego.
motor skyactive g jest jednym z najlepszych w historii motoryzacji. cos jak hondowskie k20. silniki w prosty sposob dobijaja w wolnossaku do 220koni z 2 litrow pojemnosci (
https://disi-tune.pl/ )
przy tym sa mega zywotne, osprzet sie nie psuje, nie biora oleju, dosc malo pala. praktycznie silnik bez wiekszych wad.to ze mowa o malej elastycznosci to tylko i wylacznie wina dlugich biegow. wystarczy redukowac je by elastycznosc wrocila. no i moze wagi bo wolnossace 2,0 nie jest odpowiednim silnikiem dla coraz ciezszej klasy d. tutaj minimum powinno byc wolnossace 2,5 r4
zeby nie byc goloslownym:
Mazda 3 2.0 benzyna
150KM skyactive g
100-140/6bieg .. .... / 20,28s (manual)
100-140/3bieg .. .... /
7,67s (manual)
Skoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI
190KM DSG 4x4
100-140/ 8,60s /
7,65s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
skoda superb kombi dsg tdi
150KM100-140/ 8,87s /
8,10s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
lexus ES 2,5 hybrid
218KM100-140/ 7,57s /
6,90s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
(linki jakby co na stronie
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 796&st=140)
jak widac czas na odpowiednim biegu nie odbiega nawet mocniejszym autom z automatycznie redukujacym biegi automatem.
takze jak dla mnie pisala to jakas porabana blondyna nie umiejaca jezdzic a ja motoru w zyciu juz nie kupie skoro takie osoby tam pisza artykuly.
jest tyle silnikow z wadami, czytaj na prawde padajace nagminnie silniki przed 200tys km, o ktorych mozna pisac... ze na pewno na tej stronie nie bylo miejsca na ten silnik Mazdy. nieuczciwy i krzywdzacy artykul pisany pewnie na zamowienie kogos.