Jeszcze zapomnieliście o tym, że Mazda dopiero w 2019 roku dodała normalne podświetlenie przycisków na drzwiach. To było w byle Fiatach za 30-40tys, a Japończycy uważają, że po co widzieć co się robi jak można bawić się w do 3 razy sztuka
Chociaż tyle, że ostatnio dodała, bo wiele innych Japończyków nadal nie ma.
I o braku możliwości wyboru wyposażenia dodatkowego, albo bierzesz wyższą wersję za sporo kasy z tym czego też nie potrzebujesz, albo nie masz tego co chcesz.
Premium to też przede wszystkim wyciszenie auta, szeroka gama silnikowa i możliwość dowolnej konfiguracji wszystkiego, a tutaj każdy wie jak było i jest w Maździe. Winylowa deska i obicia drzwi jest w zasadzie już w każdym aucie dostępna od klasy B.
Jak ktoś kupuje cennikiem, to jego problem i zysk dilera. Rabaty na poziomie 25% są częste w innych markach, no może poza Kia/Hyundai, bo tam <10%.
Mimo wyglądu, który przyciąga uwagę, to też uważam, że aktualne ceny nie odzwierciedlają wartości, którą się dostaje, zwłaszcza biorąc pod uwagę napęd.
Pisząc o nowych modelach, to kompakty zaczynają się od mniej niż 80tys realnej kwoty do zapłaty, a nie 100tys. Za 102tys to się kupuje bogatą wersję, a nie podstawową.
I pytanie dlaczego kupiliśmy? Bo żona się uparła i już.
A filiżankę kawy z nagraną pozytywką mogę sobie kupić sam
BMW 3er może i wymiarami zewnętrznymi jest w klasie D, ale środek to jak kompakt.