Natomiast wnętrze bajka. Czekam na nową CX-5 opartą o te nowe technologie
Nowa Mazda CX-30 – oficjalna premiera
Nie rozumiem Mazdy. W CX-5 1 gen było sporo plastiku (moim zdaniem całkiem dobrze), w CX-5 2 gen ograniczyli go o 50% (tylny zderzak i drzwi na dole) a w tym nowym CX-30 dojeba... 50% więcej niż w CX-5 1 gen czy CX-3. Jak dla mnie przesadzili, tym bardziej że to nie SUV tylko dalej mały crossover.
Natomiast wnętrze bajka. Czekam na nową CX-5 opartą o te nowe technologie
Natomiast wnętrze bajka. Czekam na nową CX-5 opartą o te nowe technologie
Tak powinna wyglądać mazda 3 z napędem 4x4 i nazwę mogli zostawić 3 awd 
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
CX-30 to na płycie nowej 3 jest robiona, zresztą wnętrze chyba kropka w kropkę M3. Ja bym powiedział, że to M3 podniesiona i oplastikowana z nowymi gadżetami pod maską typu Mid-Hybryd.
Mnie zastanawia co da ten cały Mid-Hybryd. To chyba taki i-Eloop tylko zamiast super kondensatora będzie miał 24v akumulator dodatkowy + alternator będzie miał funkcję napędową.
Audi w Mid-Hybryd stosuje instalację 48V co przekłada się na mniejsze prądy płynące w instalacji i zapewne większą trwałość takiego układu i podobno 1 litr paliwa mniej idzie.
Mnie zastanawia co da ten cały Mid-Hybryd. To chyba taki i-Eloop tylko zamiast super kondensatora będzie miał 24v akumulator dodatkowy + alternator będzie miał funkcję napędową.
Audi w Mid-Hybryd stosuje instalację 48V co przekłada się na mniejsze prądy płynące w instalacji i zapewne większą trwałość takiego układu i podobno 1 litr paliwa mniej idzie.
whiteoff napisał(a):CX-30 to na płycie nowej 3 jest robiona, zresztą wnętrze chyba kropka w kropkę M3. Ja bym powiedział, że to M3 podniesiona i oplastikowana z nowymi gadżetami pod maską typu Mid-Hybryd.
Mnie zastanawia co da ten cały Mid-Hybryd. To chyba taki i-Eloop tylko zamiast super kondensatora będzie miał 24v akumulator dodatkowy + alternator będzie miał funkcję napędową.
Audi w Mid-Hybryd stosuje instalację 48V co przekłada się na mniejsze prądy płynące w instalacji i zapewne większą trwałość takiego układu i podobno 1 litr paliwa mniej idzie.
nowa 3 ma Mid-Hybryd
wiec tak jak Focus ma SUVa "Active"
tak Mazda ma 3 SUVa, CX-30
Chyba MILD-HYBRID a nie MID 
Okropny mercedesowy tył (GLE 350 coupe). Karykatura motroyzacji... ale mam nadzieje, że to tylko zdjęcia sprawiają taki efekt i na żywo to tak nie wyjdzie bo inaczej będzie to parodia a nie Mazda.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Pozwole sie nie zgodzic. Uwazam, ze proporcje cx-30 sa bardzo spojne, wyszlo to o wiele lepiej niz w nowej 3. Jedynie co mi otzeszkadza, to zbyt grube ochrony nadkoli i progow, ale ciemniejszy kolor je ukryje. Ja juz czekam na cennik i mozliwosc obejrzenia na zywo.Bigbluee napisał(a):Okropny mercedesowy tył (GLE 350 coupe). Karykatura motroyzacji... ale mam nadzieje, że to tylko zdjęcia sprawiają taki efekt i na żywo to tak nie wyjdzie bo inaczej będzie to parodia a nie Mazda.
Są już dostępne ceny mazdy cx 30, od 101 tyś. Podobna filozofia jak z nową 3 czy bez podstawowej wersji. Fajnie że można wybrać wersję 2.0 122 awd. Niektóre źródła podają że zdrozala w stosunku do cx 3 tyle że nie jest to bezpośredni następca. Ciekawy jestem ile w przyszłości będzie kosztować cx 5...pewnie około 120 tyś.
z jakiej strony masz info?
edit znalazłem
https://autogaleria.pl/nowosci/mazda-cx-30-dostepna-od-101-900-zlotych-cennik/
edit znalazłem
https://autogaleria.pl/nowosci/mazda-cx-30-dostepna-od-101-900-zlotych-cennik/
No to niewiele więcej niż M3. Wychodzi na to że SUV będzie droższy tylko o 6kzł – moim zdaniem rozsądnie. 
Dopisano 24 cze 2019, 08:01:
Dziennikarze już oglądali:
https://spidersweb.pl/autoblog/mazda-cx-30-ceny/

Dopisano 24 cze 2019, 08:01:
Dziennikarze już oglądali:
https://spidersweb.pl/autoblog/mazda-cx-30-ceny/
Przecież CX30 to najwyżej stał koło SUVa, nawet sama Mazda nazywa ten twór "compact crossover".
To auto powinno się zwać coś na wzór podniesionych VW, np. Mazda 3 Alltrack. I w takim przypadku cena jest adekwatna (niewiele wyższa od 3), co nie znaczy, że odpowiednia
To auto powinno się zwać coś na wzór podniesionych VW, np. Mazda 3 Alltrack. I w takim przypadku cena jest adekwatna (niewiele wyższa od 3), co nie znaczy, że odpowiednia

- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3091 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
suv, crossover – jeden pies. Nie zgadzam się ze to powinien być alltrack – tamte modele powstają poprzez samo podwyższenie zawieszenia. Chyba nie chcesz wyjść na ignoranta nie zauważającego zmian w nadwoziu 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości