


www.mazdaspeed.pl
corky1 napisał(a):
Pozwolę się nie zgodzić. Hatchback w BK moim zdaniem był ohydny, z tyłu wyglądał jak robak, a sedan to był jeden z najładniejszych w tamtym czasie (wiem, bo sam miałem)
child napisał(a):Są takie samochody, które mają któryś profil wyjątkowo nieudany – dla hatchbacka BK jest to właśnie prosto z tyłu, dla sedana BM – prosto z przodu (gdzie praktycznie z każdego innego kąta samochód wygląda zarąbiście).
motospace.pl napisał(a):...jedni wolą sedany, inni HB, a dla mnie najbardziej estetycznym elementem w schodzącej z tynku "trójce" jest kokpit. Wszystko na swoim miejscu, estetycznie, jedyne co ergonomicznie nieco mi wadziło to malutki elektroniczny obrotomierz.
Natomiast z tego co teraz pokazali w LA akurat wolę HBJest na swój sposób dziwny, ale zastosowano w nim tyle ciekawych trików stylistycznych żeby oszukać oczy obserwatora, że projektanci mają mój duży szacunek. Na przykład górna linia okien, opadająca mocno ku tyłowi – gdyby tak poprowadzono dach, nie dało by się tam siedzieć – a dach "odkleja" się od tej linii i prowadzony jest znacznie wyżej.
Bardzo fajny patent. A sedan ma jak dla mnie za mocno opadający ku tyłowi dach, nie wiem czy dorosły człowiek w ogóle będzie w stanie tam wsiąść – to już jak dla mnie stylistyczna nowomowa, bez racjonalnego i ergonomicznego uzasadnienia, czyli kult tych co kupują oczamiW efekcie mamy na rynku sporo fajnych samochodów, w których z tyłu głowy podpierają sufit, "żeby wyglądało jak coupe".
corky1 napisał(a):A czy to bedzie pełny cennik z nowym silnikiem SkyActiv-X, ktory podobno ma dołaczyć później w w 2019 roku?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości