EGR – zaślepiać czy okresowo czyścić?
1, 2
Grucha napisał(a):arokau napisał(a):Wręcz przeciwnie ma on na celu podwyższyć temp. spalania
Bzdura , nie wprowadzaj ludzi w błąd
Źródło: WIKIPEDIA
1) przyspieszenie odparowania paliwa (poprzez jego podgrzanie)
2)obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen(gdy zamknięty, czyli jak by go nie było, większa moc)
3)utlenienie pozostałych w spalinach niespalonych węglowodorów.
4) Odpowiednie dawkowanie ilości spalin dostarczanych do komory spalania, wprowadza się z powrotem do 25% objętości o temperaturze blisko 650 °C.
- Od: 15 sie 2013, 19:30
- Posty: 14
- Auto: Mazda 3 2004 BK zj-ve
Ja mam juz chyba ponad3 lata zaslepiony 5'cio groszowka
i przepustnica jest czysta, z wieksza moca to szlak wie, wazne ze silnik sie tak nie zasyfia.
Ostatnio edytowano 22 mar 2017, 22:14 przez rafał88, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Hej!
Mam zagwostkę co do EGRa, ponieważ czyściłem go z niecałe pół roku temu i wydaje mi się, że znów powinienem się za niego zabrać, a przynajmniej rozebrać i przebadać jego stan. Ale zacząłem się zastanawiać czy może nie rozwiązać problemu raz na zawsze i go po prostu nie zaślepić?
Czy taka operacja daje jakieś wymierne korzyści oprócz tego, że nie trzeba go co jakiś czas czyścić? Chciałbym przestać zatruwać silnik spalinami, nagarem i innym syfem. No i przy okazji chyba turbo też nie dostawałoby takimi zasyfionymi spalinami?
Czy po takiej operacji zmienia się średnie spalanie (rośnie, maleje)? Czy w silniku RF7J po zaślepieniu EGRa deska wywali mi Checka?
No i czy są jakieś negatywne skutki?
Pzdr
Mam zagwostkę co do EGRa, ponieważ czyściłem go z niecałe pół roku temu i wydaje mi się, że znów powinienem się za niego zabrać, a przynajmniej rozebrać i przebadać jego stan. Ale zacząłem się zastanawiać czy może nie rozwiązać problemu raz na zawsze i go po prostu nie zaślepić?
Czy taka operacja daje jakieś wymierne korzyści oprócz tego, że nie trzeba go co jakiś czas czyścić? Chciałbym przestać zatruwać silnik spalinami, nagarem i innym syfem. No i przy okazji chyba turbo też nie dostawałoby takimi zasyfionymi spalinami?
Czy po takiej operacji zmienia się średnie spalanie (rośnie, maleje)? Czy w silniku RF7J po zaślepieniu EGRa deska wywali mi Checka?
No i czy są jakieś negatywne skutki?
Pzdr
zaslepic...
nie ceregielic sie z tym syfem...
moja magda ma silnik benzynowy ale sporo czytalem o EGR – to taki wymysl euro***poslow od ekonomii: <jakby tu spaprac zycie kierowcom a jednoczesnie jeszcze zarobic dodatkowo kasiorke...>
i oto powstala idea powtornego skierowania spalin do "recyclingu"... miodzio...
zaslepic!
komputer opamieta sie sprawdzajac dane z lambdy – wyczytane z forum nissana i toyoty...
bedzie dobrze...
nie ceregielic sie z tym syfem...
moja magda ma silnik benzynowy ale sporo czytalem o EGR – to taki wymysl euro***poslow od ekonomii: <jakby tu spaprac zycie kierowcom a jednoczesnie jeszcze zarobic dodatkowo kasiorke...>
i oto powstala idea powtornego skierowania spalin do "recyclingu"... miodzio...
zaslepic!
komputer opamieta sie sprawdzajac dane z lambdy – wyczytane z forum nissana i toyoty...
bedzie dobrze...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości