Wygłuszenie samochodów – dyskusja panelowa.
Panowie, ten dział jest po to żeby poza możliwością pomarudzenia sobie znaleźć też możliwe rozwiązania, jak myślę. Przyszła mi do głowy taka myśl: a gdyby tak zrobić w jakimś zakładzie zamówienie "grupowe", tak z 10 aut, to może dałoby się dogadać na jakieś rozsądne ceny? Trzeba by się trochę rozejrzeć i popytać, ale może... No nie wiem, co myślicie? Ma to jakiś sens i cień szansy na realizację?
Jak dlugo planujesz miec te auto?
Wg mnie to sie nie oplaca
95% jest zadowolonych bo przesiadlo sie z gorszych aut i nie maja porownania
Inni nie widza problemu
Inni (tacy jak ja) traktuja to jak kolejne auto. Nastepne bedzie lepsze i tyle
Wg mnie to sie nie oplaca
95% jest zadowolonych bo przesiadlo sie z gorszych aut i nie maja porownania
Inni nie widza problemu
Inni (tacy jak ja) traktuja to jak kolejne auto. Nastepne bedzie lepsze i tyle
Nie chcę reklamować żadnej firmy, ale w jednym z pierwszych wyników z Google, dostałem stronę firmy ciche-auto, na której chwalą się wyciszeniem Mazdy 6 o 3dB, czyli dwukrotnie. Cena 3.5-6k PLN. Nie wiem skąd te 13k PLN z baraku Gołembiewskich – chyba, że na czas usługi dają dorożkę z woźnicą i końmi z sąsiadującej z nimi stadniny:)
Nie wiem czym jakość tych usług w poszczególnych firmach różni się, natomiast jeden z pierwszych linków które ja otrzymałem w google: http://www.sztukawyciszania.pl/oferta/ Ceny zbliżone do tych 13tys, bez dorożki 
Ok, nie skojarzyłem
Niemniej więcej ofert w necie ma podobne ceny...http://wygluszsamochod.pl/cennik.html Tu wersja Lux to od 15 tys zł
Ciężko mi to ocenić, bo kompletnie nie znam się na tym. Niemniej wydawać taką kasę na wygłuszanie to spora przesada
Ciężko mi to ocenić, bo kompletnie nie znam się na tym. Niemniej wydawać taką kasę na wygłuszanie to spora przesada
Dokładnie, do tego demontuja polowe auta. Znajac zycie polowe spinek sie ułamie, co zmontowane w fabryce to zawsze w fabryce. Kompletnie nie oplacalny wydatek. Pozatym takie zabieg też nie bedzie rewelacyjny bo ograniczenia ma same auto – cienkie blachy, szyby, błedy konstrukcyjne w uszczelkach itd.
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Nie widzę problemu,żeby we własnym zakresie wykonać podobne prace i zostawić sobie w kieszeni 8..10 tys zł. Tylko komu się chce... 
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Panowie, znalazłem rozwiązanie!!
Bardzo tanie (13 zł) i niezwykle skuteczne, auto zamienia się dosłownie w Lexusa.
Każdy mechanik powinien nam to bez trudu zamontować i to w jeden dzień.
Jak ktoś jest "złotą rączką" to pewnie da radę z montażem sam (mi się udało!!).
ASO nie powinno mieć żadnych uwag (pytałem).
Polecam wszystkim!!
http://www.leroymerlin.pl/narzedzia-bud ... l1334.html
Bardzo tanie (13 zł) i niezwykle skuteczne, auto zamienia się dosłownie w Lexusa.
Każdy mechanik powinien nam to bez trudu zamontować i to w jeden dzień.
Jak ktoś jest "złotą rączką" to pewnie da radę z montażem sam (mi się udało!!).
ASO nie powinno mieć żadnych uwag (pytałem).
Polecam wszystkim!!
http://www.leroymerlin.pl/narzedzia-bud ... l1334.html
Mnie tylko zastanawia, gdy wszystko tak ladnie pozaklejaja to jak sie pozniej w razie problemow dostac do np. wnetrza drzwi? Jak woda jest odprowadzana? http://www.ahifi.cz/clanky/detail/mazda-3-skyactiv-odhlucneni-vozidla.htm
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3098 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Scorsese napisał(a):kto wycisza auta? Bogacze? Nie, bo oni kupują Lexusa, Merca... a tam nie ma co wyciszać.
Niedawno spotkałem jakiegoś rozżalonego starszego gościa z "wypasionego" Lexusa (zabijcie mnie, nawet nie zwróciłem uwagi jaki to model, a nie interesuje mnie co tam teraz Lexus produkuje), który latał jak poparzony – "niech mnie w końcu założą opony które są ciche-cena nieważna, nie może tak być!!!, w porównaniu z Audi......."
Miałem chęć mu delikatnie zasugerować, że to chyba raczej nie wina takiej, czy innej marki opon, ale co się będę odzywał

Wracając do 'zwykłych' samochodów 'dla ludu'....
Od kiedy "zobaczyłem trochę świata" już się nie napinam, że dany znaczek na masce jest naj, naj, naj.
Z "kultu" 'japończyków' też się wyrasta
Nie spotkałem jeszcze auta- ideału, który w 100% byłoby takie jakbym chciał.
Jakby tak z danego segmentu, można było połączyć co najmniej kilka w jedno

podwozie i prowadzenie, silnik, skrzynie, przemyślane do bólu wnętrze, fotele, wyciszenie, pozycję za kierownicą, obsługę wyposażenia itd.
Zawsze coś irytuje:) I tak samo się psuje, jak nie wcześniej (jeszcze na gwarancji) to później.
Taka dziwna prawidłowość:
Prawie nowe 'żelastwo' trafia po raz kolejny do serwisu, serwis bez szemrania wymienia "pół samochodu", w kółko coś aktualizuje, myślisz co za złom, co to będzie dalej?
Ale zaskoczenie, chyba w końcu naprawili co mieli naprawić , bo o dziwo, nagle poza przeglądami jest błogi spokój na następne jakieś 100tys. km. (czyli przy tych przelotach, na jakieś 2lata)
creet napisał(a):Aplikacje mierzące poziom hałasu są o dziwo w miarę dokładne.
Tak, ja zainstalowalem jakis decybelomierz z google play – najlepiej oceniany itd. na mojej Z3 i wyniki jaki pokazywał zwalały z nóg. Jade 80/h a telefon podaje halas 80dB wiec raczej nie sa takie dokładne, trzeba je kalibrowac.
W ten weekend zmieniłem opony z letnich fabrycznych Michelinów 70dB na zimowe najcichsze jakie znalazlem czyli Dunlopy Winter Sporty 67dB i różnica jest... bardzo odczuwalna.
. Auto wreszcie znormalniało. Pomiary zrobione przy pomocy IP6 (apka "dB Volume" moim zdaniem najlepsza z tych co testowałem, chociaż pewnie trochę zaniża.. ) przy prędkości 120km/h.
Micheliny 63-65dB.
Dunlopy 62-63dB w zależności od rodzaju asfaltu.
Odczucia teraz mam takie, że szum jest mniej męczący, raczej pochodzi z całości auta, a nie tak jednoznacznie z opon jak wcześniej. Co ciekawe nie czuć istotnej różnicy czy jadę 120 czy 140km/h. Poziom szumu jest podobny.
Nie wiem tylko co zrobię na wiosnę..
Micheliny 63-65dB.
Dunlopy 62-63dB w zależności od rodzaju asfaltu.
Odczucia teraz mam takie, że szum jest mniej męczący, raczej pochodzi z całości auta, a nie tak jednoznacznie z opon jak wcześniej. Co ciekawe nie czuć istotnej różnicy czy jadę 120 czy 140km/h. Poziom szumu jest podobny.
Nie wiem tylko co zrobię na wiosnę..
Ostatnio edytowano 22 lis 2015, 22:19 przez subframe, łącznie edytowano 1 raz
Jeśli można, to prosiłbym o więcej szczegółów (pamiętaj jeden obraz wart jest więcej niż tysiące słów) dokumentujących Twoją pracę bo jeśli efekt będzie zadowalający to na pewno znajdziesz dużo naśladowców.
Trzymam kciuki!
Trzymam kciuki!
wojtix napisał(a):ellipsis napisał(a):Jednak to prawda, że pod boczkami goła blacha?
Jak w większości samochodów.
Nie wiem o jakich Ty mowisz samochodach ale ja mam troche inne zdanie. Rozbieralem boki drzwi w moim Accordzie i boczki nie byly przykrecone do gołej blachy..
Rozmawiałem z takim gościem co wycisza samochody to mówił że mazda i citroen nie ma wygłuszenia wcale, reszta marek jakieś mniejsze, bądź większe posiada, co z resztą słuchać podczas jazdy. I tak Mazda jest ładnie poskładana, że bez żadnej maty głośność jest na takim (w ostateczności akceptowalnym) poziomie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości