Zakup używanego auta: Mazda6 GG/GY (2002 – 2007)
Witam.
Po mojej 626 GE chciałbym zdecydować się na mazdę 6. Szukam kombi w benzynie silnik 2.0 ewentualnie 1.8 chciałbym założyć LPG.
Na całość (samochód rejestracja LPG wkład własny) mam budżet do 20 tyś PLN. Czy jest szansa kupić dobre auto w tej cenie? Mam szanse kupić coś po lifcie?
Co jest lepszą opcją szukać auta po lifcie czy znaleźć nie zgnitą mazdę i od razu zrobić konserwację?
Jestem z okolic Lublina.
Po mojej 626 GE chciałbym zdecydować się na mazdę 6. Szukam kombi w benzynie silnik 2.0 ewentualnie 1.8 chciałbym założyć LPG.
Na całość (samochód rejestracja LPG wkład własny) mam budżet do 20 tyś PLN. Czy jest szansa kupić dobre auto w tej cenie? Mam szanse kupić coś po lifcie?
Co jest lepszą opcją szukać auta po lifcie czy znaleźć nie zgnitą mazdę i od razu zrobić konserwację?
Jestem z okolic Lublina.
-
Razor
Szukaj z silnikiem benzynowym 2.0. Kombi jest troszkę cięższe i jak dla mnie 1.8 to za mało. Po FL problem korozji nadal występuje być może w mniejszym stopniu ale jest. Jeździj, oglądaj, po zakupie tak czy owak zrobił bym konserwację. Ja w swojej M6 oraz M3 tak uczyniłem od razu po zakupie jak na razie nie mam problemów z rudą i oby tak dalej
Ceny kombików w necie są w granicach 15.000-23.000 więc może uda się wybrać zdrowy egzemplarz do 20.000. Ja z kolei wolał bym dołożyć z 1000 zł i kupić zdrowe auto niż dać np. 19.000 i toczyć walkę z rudą itp.
Czyli sensowne wydaje się znalezienie dobrej nie zjedzonej przedliftowej szóstki za mniejsze pieniądze bo i tak trzeba zrobić dobrą konserwację samemu.
-
Razor
Razor napisał(a):Czyli sensowne wydaje się znalezienie dobrej nie zjedzonej przedliftowej szóstki za mniejsze pieniądze bo i tak trzeba zrobić dobrą konserwację samemu.
Znalezienie zdrowego przedlifta to będzie wyzwanie...
Co do konserwacji to wcale nie są to duże koszty jeśli zrobisz to sam.
Cześć wszystkim!
Jestem świeżo upieczonym kierowcą, ojcem wspaniałej, rocznej Jagódki i programistą który w wolnym czasie młuci na perkusji. De facto, za chwilę właśnie idę na próbę
Potrzebuję pilnie zakupić auto i moje serce chyli się mocno ku maździe 6.
Problem z tym, że kompletnie nie znam się na samochodach.
Interesuje mnie pierwsza generacja do 20 tyś.
Czy jest mi ktoś tu w stanie pomóc? Chodzi mi raczej o prywatną rozmowę czy to na jakimś czacie/mailowo czy telefonicznie.
Sowicie się odwdzięcze!
Jestem świeżo upieczonym kierowcą, ojcem wspaniałej, rocznej Jagódki i programistą który w wolnym czasie młuci na perkusji. De facto, za chwilę właśnie idę na próbę
Potrzebuję pilnie zakupić auto i moje serce chyli się mocno ku maździe 6.
Problem z tym, że kompletnie nie znam się na samochodach.
Interesuje mnie pierwsza generacja do 20 tyś.
Czy jest mi ktoś tu w stanie pomóc? Chodzi mi raczej o prywatną rozmowę czy to na jakimś czacie/mailowo czy telefonicznie.
Sowicie się odwdzięcze!
-
darthkurak
Maniekvip napisał(a):Kombi jest troszkę cięższe
60kg. Rożnica kosmetyczna, w osiagach na drugim miejscu po przecinku zupełnie nieodczuwalna przez kerowce. Bardziej prawdopodobne ze dwa rózne egzemplarze tego samego typu beda sie bardziej roznic osiagami niz dwie inne wersje nadwozia.
Jak dobrze pamietam, to 10 miejsce ma 0...
A najlepiej wbić taki numer w rozkodowanie numeru VIN... Jak jest UK, to w europejskich nie znajdzie wyniku... lub będziesz miał określone, że auto jest RHD
A najlepiej wbić taki numer w rozkodowanie numeru VIN... Jak jest UK, to w europejskich nie znajdzie wyniku... lub będziesz miał określone, że auto jest RHD
W pale mi sie nie miesci o co chodzi z tymi Mazdami EU,u mnie gdyby nie bryła lodu jeszcze w usa to nie mam grama purchla rdzy a takk to mam na ok 3cm przy lewym tylnym nadkolu.Poniżej wrzucam foto mazdy znajomego z konca 2007 roku,jakk kupil ja w 2010 roku to byla perełka,dzis wyglada tak!!!!
Dopisano 23 sie 2015, 12:08:
Upps zapomnialem dodac fotki,oto one z dnia wczorajszego

Dopisano 23 sie 2015, 12:08:
Upps zapomnialem dodac fotki,oto one z dnia wczorajszego
-
WisniaUs
Ta rdza jest na prawdę straszna. Na szczęście u mnie nic nie wychodzi mimo tego, że stoi cały rok pod chmurką. Jedyne co zauważyłem u siebie, to malutkie purchle na klapie bagażnika, ale nie na zewnątrz tylko w tych zagięciach nad zamkiem. Na razie nic z tym nie robię, bo cały czas chwalę się moim oryginalnym lakierem, no ale to na prawdę porażka jest ...
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
WisniaUs napisał(a):.Poniżej wrzucam foto mazdy znajomego z konca 2007 roku,jakk kupil ja w 2010 roku to byla perełka,dzis wyglada tak!!!!
I tu moje pytanie?
Dlaczego ludzie nic nie robią z rdzą jak się pokaże tylko czekają na takie efekty jakie przedstawił WisniaUs

Pózniej tylko pozostaje wyciąć i wspawać nowe, a to już większy koszt
Witam,
nie wiem czy właściwy temat ale napiszę.
W przyszłym roku chcę zmienić swoje auto na Mazdę 6. Do wydania będę miał około 17-18 tysięcy. Ostatnio w rodzinie pojawiła się Mazda 3 i mnie oczarowała, stąd pomysł zakupu szóstki.
Do rzeczy:
– silnik – benzyna (diesla w M6 nie chcę) + ew. LPG (robię 40 tysięcy rocznie) I teraz pytanie – jaki silnik wybrać? Czy 2.3 to dobry silnik?
– jaki rocznik mogę kupić w tych pieniądzach?
– szukać w kraju czy za granicą?
– i jeszcze jedno – jaki prześwit ma M6 GG/GY?
nie wiem czy właściwy temat ale napiszę.
W przyszłym roku chcę zmienić swoje auto na Mazdę 6. Do wydania będę miał około 17-18 tysięcy. Ostatnio w rodzinie pojawiła się Mazda 3 i mnie oczarowała, stąd pomysł zakupu szóstki.
Do rzeczy:
– silnik – benzyna (diesla w M6 nie chcę) + ew. LPG (robię 40 tysięcy rocznie) I teraz pytanie – jaki silnik wybrać? Czy 2.3 to dobry silnik?
– jaki rocznik mogę kupić w tych pieniądzach?
– szukać w kraju czy za granicą?
– i jeszcze jedno – jaki prześwit ma M6 GG/GY?
- Od: 28 lis 2013, 00:02
- Posty: 19
- Auto: 3 BK 2.0 pb
Witam. Zastanawiam się nad zakupem Mazdy 6 w dizelku. Silnik 2.0 136 KM. Rok 2004.
Słyszałem, że często ruda gości na nadkolach. Czy są jeszcze jakieś bardzo spotykane defekty?
Takich tematów na pewno było już wiele, ale ciągła praca nie pozwala na przesiadywanie przed komputerem.
Prosiłbym o jakieś opinie i komentarze.
Pozdrawiam.
Słyszałem, że często ruda gości na nadkolach. Czy są jeszcze jakieś bardzo spotykane defekty?
Takich tematów na pewno było już wiele, ale ciągła praca nie pozwala na przesiadywanie przed komputerem.
Prosiłbym o jakieś opinie i komentarze.
Pozdrawiam.
-
Lukasz23
Lukasz23 napisał(a):ale ciągła praca nie pozwala na przesiadywanie przed komputerem.
A my mamy inaczej i tylko siedzimy cały czas przed kompem i czekamy na takie pytania aby na nie odpowiedziec...
Wybacz, ale jestes niepowazny. Co jeszcze za Ciebie zrobic?
wkleić link do działu modelowego, tam jest wszystko opisane
viewforum.php?f=60
jak również w obecnym temacie, wystarczy poczytać posty wstecz.
viewforum.php?f=60
jak również w obecnym temacie, wystarczy poczytać posty wstecz.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam serdecznie,
Jestem tu nowy, 5 lat jeździłem mitsubishi coltem z 2002 roku 1,3 silnik 82 Km w końcu postanowiłem awansować i przenieś sie na coś większego
i troszke nowszego:)
Mam jednak sentyment do Japończyków a mazda 6 bardzo przypadła mi do gustu , zarówno wizualnie w gronie kombiaków z lat 2002-2007 prezentuje sie bardzo fajnie:) jak to sie mówi potocznie Japończyki silniki niedozajechania ,niezawodne itp... no może oprócz rdzy wszystko cacy::)
Dysponuje gotówką 16,000 tyś zł i bardzo zaciekawiła mnie mazda z 2006 r kombi ( na 100% benzyniak) pytanie tylko jaki silnik ? bo raz sie słyszy że lepszy 2,0 bo lepszy zryw ale znowu więcej pali a z drugiej strony 1,8 niby mnie pali ale troche za duża kasta wolno sie zbiera i takie tam .... pytanie: jak to jest z tymi silnikami czy lepiej 1,8 benzyna czy 2,0 benzyna? jak to jest z tymi bezpośrednimi wtryskami ( bo słabo sie na tym znam ) nigdy nie należałem do kierowców wyścigowych
bardziej zależy mi na spokojnej jeździe także z nikim nie mam zamiaru sie ścigać na " wczesnym zielonym":) Bardzo proszę i opinie
z góry dziękuje:)
Jestem tu nowy, 5 lat jeździłem mitsubishi coltem z 2002 roku 1,3 silnik 82 Km w końcu postanowiłem awansować i przenieś sie na coś większego
Mam jednak sentyment do Japończyków a mazda 6 bardzo przypadła mi do gustu , zarówno wizualnie w gronie kombiaków z lat 2002-2007 prezentuje sie bardzo fajnie:) jak to sie mówi potocznie Japończyki silniki niedozajechania ,niezawodne itp... no może oprócz rdzy wszystko cacy::)
Dysponuje gotówką 16,000 tyś zł i bardzo zaciekawiła mnie mazda z 2006 r kombi ( na 100% benzyniak) pytanie tylko jaki silnik ? bo raz sie słyszy że lepszy 2,0 bo lepszy zryw ale znowu więcej pali a z drugiej strony 1,8 niby mnie pali ale troche za duża kasta wolno sie zbiera i takie tam .... pytanie: jak to jest z tymi silnikami czy lepiej 1,8 benzyna czy 2,0 benzyna? jak to jest z tymi bezpośrednimi wtryskami ( bo słabo sie na tym znam ) nigdy nie należałem do kierowców wyścigowych
z góry dziękuje:)
- Od: 21 paź 2015, 11:00
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 2,0 2006 kombi
Ja bym wziął 2,0 ma 6 – biegową skrzynie i dwa tłumiki to przemawia za
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości