Zakup nowego auta – Mazda MX-5
Lampy sa praktycznie identyczne jak w NC ,przyjrzalem sie ostatnio w garazu ,zabrac dla NC ta obwodke i ksztalt bedzie taki sam 
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
A co kształt maja nie podobny? Sa o wiele bardziej podobne do nc niż do z4 jak to niektórzy piszą, z tym ze z4 ma te kolka od zewnątrz a nie od wewnątrz jak to ma na, nb, nc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Czwarta generacja legendarnego roadstera trafi do salonów we wrześniu, ale zamówienia można składać już teraz. Mało jest samochodów, które budzą tak dużo i tak jednoznacznie pozytywnych emocji jak MX-5. Przez ponad ćwierć wieku obecności na rynku model ten zdobył rzesze fanów, zyskując przy tym miano motoryzacyjnej ikony. Stał się również synonimem dla pojęcia "roadster idealny". Kolejne wcielenia MX-5, z najnowszym włącznie, Mazda przygotowywała zgodnie z japońską koncepcją Jinba Ittai wyrażającą jedność i harmonię jeźdźca z koniem. Przekłada się to na tak chwalone w przypadku tego modelu poczucie zespolenia kierowcy z samochodem. Czwarta generacja MX-5, mimo wielu wprowadzonych nowości i unowocześnień, zachowuje to, co odpowiada za wyjątkowość tego modelu. To wciąż auto małe, zgrabne, tylnonapędowe, lekkie (a w nowym wydaniu nawet o 100 kg lżejsze od poprzednika), z idealnie równym rozkładem mas między przednią i tylną osią. Wyraźnym ukłonem w stronę klasyki jest także składany ręcznie miękki materiałowy dach. W przypadku MX-5 tradycja idzie zgodnie w parze z nowoczesnością, bo ten samochód to także najnowsza technologia SKYACTIV i stylistyka KODO.
Auto dostępne jest w dwóch wersjach silnikowych SKYACTIV-G: 1.5 o mocy 131 KM i 2.0 rozwijającej 160 KM. Ta druga dostępna jest także z oszczędzającymi środowisko i energię technologiami i-stop oraz i-ELOOP. Obie jednostki napędowe łączone są z 6-biegową przekładnią manualną. Do wyboru mamy trzy wersje wyposażeniowe: SkyENERGY, SkyPASSION i SkyFREEDOM. I tu ciekawostka – nazwę tej ostatniej, najbogatszej, zawdzięczamy zwycięzcy konkursu, jaki zorganizowano dla członków MX-5 Klub Polska. Jej autorem jest Michał Opłocki, właściciel dwóch egzemplarzy MX-5 pierwszej generacji. Już w podstawowej wersji SkyENERGY wyposażenie jest bogate. Znalazły się w nim m.in. światła diodowe, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (z silnikiem 2.0), komputer pokładowy, tempomat, gniazdo AUX, port USB, duży, bo aż 7-calowy, wyświetlacz multimedialnego systemu rozrywki i łączności MZD Connect oraz klimatyzacja manualna. Najbogatsza SkyFREEDOM to dodatkowo także m.in. system adaptacyjnego doświetlania zakrętów (AFLS), system monitorowania martwego pola (BSM), monitorowanie ruchu poprzecznego przy cofaniu (RCTA), tapicerka z Alcantary, fotele Recaro, zawieszenie Bilstein oraz system nagłośnienia BOSE z głośnikami w zagłówkach.
Cennik nowej Mazdy MX-5:
SkyENERGY 1.5 l 131 KM – 89 900 zł
SkyENERGY 2.0 l 160 KM – 96 900 zł
SkyPASSION 2.0 l 160 KM – 103 900 zł
SkyFREEDOM 2.0 l 160 KM i-stop & i-ELOOP – 118 900 zł
źródło
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
znów ten niechowany tablet ;/
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Gdyby nie te male, chinskie oczy azjatyckiego dziecka z zespolem downa to by bylo fajnie, a tak to z przodu do duzego ryjka dali mikroskopijne reflektory i slabo to wyglada. Mieli fajne fronty w M3 i M6 to musieli po alkoholu zaprojektować nowego MXa i teraz sie zrobił kłopot, bo albo upgrade do NC, albo olać mazde zupełnie i kupić jakiegoś SL'a.
Brak schowka to inna bzdura, nigdy w Mazdzie nie było porządnych schowków tylko takie chude, palstikowe badziewia rodem z trabanta no ale wiadomo, Mazda to nie Audi. A w nowym MXie jak chcesz Panne na weekend do spa zabrać w góry to nie ma nawet gdzie dorebki położyć lub ona lub kierowca wrzucić jakichś drobnostek. Ile ten schowek plastikowy wazy, 300 gram dodatkowo ? Planuje MXa, tak się zastanawiałem aby wziąc nową zamiast szukać dobrej NC ale ta nowa nie ma sensu w tych pieniadzach, jeszcze żeby dali mocniejszy silnik, ale nie, prezez Mazdy wkręca ludziom że 165KM wystarcza. Takie gadanie jak d awno temu w firmie IBM "640 kB is enough".
gdyby Honda produkowała dalej S2000 ale ze sztywnym, składanym dachem to nie byłoby sie nad czym nawet zastanawiać.
Brak schowka to inna bzdura, nigdy w Mazdzie nie było porządnych schowków tylko takie chude, palstikowe badziewia rodem z trabanta no ale wiadomo, Mazda to nie Audi. A w nowym MXie jak chcesz Panne na weekend do spa zabrać w góry to nie ma nawet gdzie dorebki położyć lub ona lub kierowca wrzucić jakichś drobnostek. Ile ten schowek plastikowy wazy, 300 gram dodatkowo ? Planuje MXa, tak się zastanawiałem aby wziąc nową zamiast szukać dobrej NC ale ta nowa nie ma sensu w tych pieniadzach, jeszcze żeby dali mocniejszy silnik, ale nie, prezez Mazdy wkręca ludziom że 165KM wystarcza. Takie gadanie jak d awno temu w firmie IBM "640 kB is enough".
gdyby Honda produkowała dalej S2000 ale ze sztywnym, składanym dachem to nie byłoby sie nad czym nawet zastanawiać.
CLAU napisał(a):Gdyby nie te male, chinskie oczy azjatyckiego dziecka z zespolem downa to by bylo fajnie
Bardzo dobre stwierdzenie


ten samochod jest genialny.... mialem okazje przejechac sie juz w DE i jestem mega pozytywnie zaskoczony.
Wyglad to rzecz gustu ale jak dla mnie JEST swietny z jednego glownego powodu... nie pasuje do europejskiej konwencji design'u i jest bardziej agresywny poprzez ostre katy i brak wygladzenia.
teraz tylko namowic zone ze jej wystarczy nasza 3 i niepotrzebna jest nowa 6
a trzeba MX-5 kupic 
Wyglad to rzecz gustu ale jak dla mnie JEST swietny z jednego glownego powodu... nie pasuje do europejskiej konwencji design'u i jest bardziej agresywny poprzez ostre katy i brak wygladzenia.
teraz tylko namowic zone ze jej wystarczy nasza 3 i niepotrzebna jest nowa 6


- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości