Największy w historii recall samochodów japońskich...
Z tego co mi wiadomo to chyba przez jakis dlugi okres czasu ma to trwac
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Moja mama byla toyota yaris ,dzien roboty ,wyminili jakis tam sterownik od poduszki czy cos takiego i przejzeli wszystko czy jest ok.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
ASO powinno byc poinformowane ,wystarczy ,ze zajedziesz ,zadzwonisz ,podasz VIN i beda wiedziec czy dotyczy Twojego auta.
VIN mozesz rowniez sam sprawdzic tutaj http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
VIN mozesz rowniez sam sprawdzic tutaj http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
mlodyMazda napisał(a):VIN mozesz rowniez sam sprawdzic tutaj http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
sorry albo jetem kompletnym beztalencie, ale ja tego nei ogarniam.
dalem zakres rocznikowy, wybralem Mazda 6 i ok.
Nie ma tam ani słowa o poduszkach powietrznych.
Prostsza byłaby strona, na której podajesz numer seryjny lub VIN i pokazuje na jakie akcje powinienem się zjawić
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam,
Po lekturze tego tematu postanowiłem zadzwonić do ASO Mazdy Odessey w Warszawie z zapytaniem o kampanie serwisowe dotyczące mojej Mazdy GY 2003 rok. Szczerze mówiąc dzwoniąc nie wierzyłem, że moje 11 letnie auto będzie objęte jeszcze jakąś darmową kampanią... a tu mała niespodzianka...
Po podyktowaniu nr VIN powiedzieli mi sami z siebie, że mój samochód jest objęty darmową kampanią Mazdy dotyczącą usterki poduszki powietrznej i zapraszają do wstawienia do nich auta – czas usunięcia usterki około godziny. Mają sprawdzać prawidłowe działanie poduszki, a jeśli wykryją, że jest coś źle to zamówią (tu dopytałem: na ich koszt) nową poduszkę i wstawią.
Nie pytali czy auto sprowadziłem z zagranicy i którym jestem użytkownikiem, czyli kampania obejmuje auta kupione w kraju jak i sprowadzone z zagranicy 
Umówiłem się za tydzień w ASO i jeśli czegoś nowego się dowiem jeszcze to napewno dopiszę się.
Ważna sprawa dla wszystkich użytkowników – kampania nadal trwa i nie uległa przedawnieniu (na dzień dzisiejszy czyli 06.10.2014) więc dzwońcie do ASO i pytajcie po VIN czy Wasze auta podlegają kampanii Mazdy dot. poduszki powietrznej – moim zdaniem jak najbardziej warto!!!
Link do artykułu o tym wadliwym problemie poduszki po stronie pasażera.
http://auto.dziennik.pl/garaz/artykuly/ ... gladu.html
JESTEM PO WIZYCIE W ASO.
Wymiana trwała około 45min.
Okazuje się, że nie wymieniają poduszki tylko "nabój" który odpowiada za jej wystrzeliwanie bo to on jest wadliwy
Generalnie bezproblemowo wszystko przebiegło i oczywiście darmowo
pozdrawiam
Po lekturze tego tematu postanowiłem zadzwonić do ASO Mazdy Odessey w Warszawie z zapytaniem o kampanie serwisowe dotyczące mojej Mazdy GY 2003 rok. Szczerze mówiąc dzwoniąc nie wierzyłem, że moje 11 letnie auto będzie objęte jeszcze jakąś darmową kampanią... a tu mała niespodzianka...
Po podyktowaniu nr VIN powiedzieli mi sami z siebie, że mój samochód jest objęty darmową kampanią Mazdy dotyczącą usterki poduszki powietrznej i zapraszają do wstawienia do nich auta – czas usunięcia usterki około godziny. Mają sprawdzać prawidłowe działanie poduszki, a jeśli wykryją, że jest coś źle to zamówią (tu dopytałem: na ich koszt) nową poduszkę i wstawią.
Umówiłem się za tydzień w ASO i jeśli czegoś nowego się dowiem jeszcze to napewno dopiszę się.
Ważna sprawa dla wszystkich użytkowników – kampania nadal trwa i nie uległa przedawnieniu (na dzień dzisiejszy czyli 06.10.2014) więc dzwońcie do ASO i pytajcie po VIN czy Wasze auta podlegają kampanii Mazdy dot. poduszki powietrznej – moim zdaniem jak najbardziej warto!!!
Link do artykułu o tym wadliwym problemie poduszki po stronie pasażera.
http://auto.dziennik.pl/garaz/artykuly/ ... gladu.html
JESTEM PO WIZYCIE W ASO.
Wymiana trwała około 45min.
Okazuje się, że nie wymieniają poduszki tylko "nabój" który odpowiada za jej wystrzeliwanie bo to on jest wadliwy
Generalnie bezproblemowo wszystko przebiegło i oczywiście darmowo
pozdrawiam
- Od: 3 lis 2012, 11:12
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 KOMBI 2.3 2003r. GY
Witam, jak macie wątpliwości z mazdami i poduszką powietrzną pisać do
MMPOL-CAC@mazdaeur.com
i podajcie VIN, to wszystko. Mimo, iż mam starsze auto to załapałem się na akcję serwisową, pozdrawiam.
MMPOL-CAC@mazdaeur.com
i podajcie VIN, to wszystko. Mimo, iż mam starsze auto to załapałem się na akcję serwisową, pozdrawiam.
art_us napisał(a):Witam, jak macie wątpliwości z mazdami i poduszką powietrzną pisać do
MMPOL-CAC@mazdaeur.com
i podajcie VIN, to wszystko. Mimo, iż mam starsze auto to załapałem się na akcję serwisową, pozdrawiam.
A tna ten adres to pisać po polskiemu czy po angielsku?
Oki. Już znalazłem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości