Kupiłem mazdę CX-5, oprócz stuków w zawieszeniu ... przyczyna przekładnia kierownicza – wymieniona na nową, zero zainteresowania klientem.
Wydałem sporo kasy i liczyłe mna jakieś życzenia świąteczno-noworoczne, jakiś skromny upominek... a tu totalna olewka – NIC ze strony Mazdy!
Wcześniej miałaem hondę, hyundaia, kia, kartki przychodzą po dzisiejszy dzień mimo iż upłyneło wiele lat i nie mam juz tych aut
Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie?
Podejście dealera do klienta
Strona 1 z 1
witaj,
Twoj problem nie dotyczy modelu Mazdy, a podejscia sprzedawcy do klienta...
czyli temat powinien sie znalezc w dziale ogolnym: Moto
Twoj problem nie dotyczy modelu Mazdy, a podejscia sprzedawcy do klienta...
czyli temat powinien sie znalezc w dziale ogolnym: Moto
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości