Podejście dealera do klienta

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez slaaawek » 30 gru 2013, 21:38

Kupiłem mazdę CX-5, oprócz stuków w zawieszeniu ... przyczyna przekładnia kierownicza – wymieniona na nową, zero zainteresowania klientem.
Wydałem sporo kasy i liczyłe mna jakieś życzenia świąteczno-noworoczne, jakiś skromny upominek... a tu totalna olewka – NIC ze strony Mazdy!

Wcześniej miałaem hondę, hyundaia, kia, kartki przychodzą po dzisiejszy dzień mimo iż upłyneło wiele lat i nie mam juz tych aut

Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie?
Ostatnio edytowano 2 sty 2014, 16:28 przez kinki, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Początkujący
 
Od: 13 lip 2013, 11:00
Posty: 6 (0/1)
Skąd: wlkp
Auto: Mazda CX-5
Skymotion 2.0 165KM manual

Postprzez bieski » 30 gru 2013, 21:50

slaaawek napisał(a):Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie?

Dostaje co rok kartki + w zeszłym roku dostałem kalendarz :P
Wymieniam olej raz do roku ;)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Wojtek » 30 gru 2013, 21:52

witaj,
Twoj problem nie dotyczy modelu Mazdy, a podejscia sprzedawcy do klienta...
czyli temat powinien sie znalezc w dziale ogolnym: Moto
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Moto