Tilt napisał(a):Pytasz. Odpowiadam – no właśnie jak nie 3ka za 90 tys.(ze względu na wnętrze) to warto rozważyć nawet kosztem wyposażenia równie mocne Giuliettę, DSa, V40 albo ... dołożyć trochę zł i nacieszyć zmysły lepszymi jakościowo materiałami.
Ale za te 90 dostaniesz podstawkę V40 czy DSa, Giuliettę może i lepszą ale to Alfa.
Powiem inaczej zmieniamy z Corolli (produkcja JT) wczoraj byłem na przeglądzie 165kkm i przez 6,5 roku poza żarnikami ksenonów (imho wada fabryczna), pompą wody po 105kkm i klockami po ok. 105kkm (sic!) i niedawno urwaną linką otwierania bagażnika – NIC więcej,
teraz wyszło tylko z uwag krzywe alu zimowe i ruda na tarczy hamulcowej.
To jest produkcja japońska i tego oczekuję po Mazdzie – choć zdaję sobie sprawę że pewnie tak dobrze nie będzie.
W przypadku Alfy, Cytryny można o takiej eksploatacji zapomnieć, Volvo – hmm V40 ciekawe, ale jak je skonfigurowałem to wyszło ok. 130tys.
Co ciekawe rozważałem wcześniej te modele oraz lexusa CT (celowo nie wspominam o A3 I serii 1)
Jak sweter – to tylko GTI i ten też ma imho niezłą cenę.
Nie ma na rynku podobnego auta z segmentu "C" w zbliżonej konfiguracji i cenie + wygląd.
Serio kupilibyśmy kolejną Toyotę, ale Auris i nowa Corolla na którą tak liczyłem – zawiodła.
Motoryzantka bierz nowego Aurisa
zdecydowanie lepszy od 1.