Widocznie miałem sporo szczęścia, bo swoje auto odebrałem równo 2tyg. po podpisaniu umowy. Pamiętajcie, że dealer ma możliwość poszukania samochodu będącego u innych dealerów. To w efekcie daje całkiem spory wybór i może się okazać, że zamiast czekać 4 miechy na sprowadzenie auta z Japonii, wystarczy sprowadzić je od innego dealera.
Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)
Witam 
Widocznie miałem sporo szczęścia, bo swoje auto odebrałem równo 2tyg. po podpisaniu umowy. Pamiętajcie, że dealer ma możliwość poszukania samochodu będącego u innych dealerów. To w efekcie daje całkiem spory wybór i może się okazać, że zamiast czekać 4 miechy na sprowadzenie auta z Japonii, wystarczy sprowadzić je od innego dealera.
Widocznie miałem sporo szczęścia, bo swoje auto odebrałem równo 2tyg. po podpisaniu umowy. Pamiętajcie, że dealer ma możliwość poszukania samochodu będącego u innych dealerów. To w efekcie daje całkiem spory wybór i może się okazać, że zamiast czekać 4 miechy na sprowadzenie auta z Japonii, wystarczy sprowadzić je od innego dealera.
Robin
- Od: 6 lip 2013, 19:26
- Posty: 17
- Auto: Mazda CX-5 2.0 MT SkyPassion 2013
No to mi trafił się wariant pośredni tzn. dealer przejął auto od innego dealera, ale takie które jeszcze nie dojechało do kraju. Jednak i tak wyszło całkiem ładnie z terminami – w niecały miesiąc od podpisania umowy auto już odebrałem i to 4 dni przed planowanym terminem 

- Od: 19 cze 2013, 23:21
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX5 2.0 Passion
Gratulacje :). Opisz wrażenia... Dla większości to wciąż egzotyczne auto. Ciekawi jesteśmy, co o nim sądzą osoby, które mają przyjemność nim jeździć. Może pokusisz się o wątek w Naszych Mazdach?
the right man in the wrong place...
Mój "przypadek" jest coraz ciekawszy.
Cała historia jest taka:
– w połowie marca zamówiłem (termin odbioru przełom czerwca/lipca)
– w połowie maja dealer potwierdził przełom czerwca/lipca
– w połowie czerwca przesunięty termin na 16 lipca
– 11 lipca oficjalne potwierdzenie od dealera, że odbiór 16 lipca – wpłacam 40 tys. zł
– 15 lipca (dzień przed odbiorem!) telefon od dealera, że samochodu nie ma i kolejny termin 31 lipca
– teraz mail z Mazda PL, że prawdopodobny termin przesuwa się do 10 sierpnia
– przez kolejny miesiąc nie mam ani auta, ani 40 tys
Przedstawiciel dealera twierdził, że opóźnienia to wina Mazda PL. Napisałem więc do Mazda Polska. W odpowiedzi dowiedziałem się, że... to wina dealera. Pan z Mazda PL podał też nowy prawdopodobny termin odbioru: koniec pierwszej dekady sierpnia. I tyle ze strony Mazda PL. Na pytanie o rekompensatę w postaci dodatkowego wyposażenia usłyszałem, że to leży w gestii dealera, a poza tym już i tak wynegocjowałem dobre warunki
. Uważajcie wszyscy, którzy próbujecie negocjować z dealerem
Ciekaw jestem jak sprawa się zakończy. Do końca tygodnia dealer miał zaproponować jakieś "rozwiązanie tej sytuacji". Na razie cisza (jest piątek godz. 18.00).
Cała historia jest taka:
– w połowie marca zamówiłem (termin odbioru przełom czerwca/lipca)
– w połowie maja dealer potwierdził przełom czerwca/lipca
– w połowie czerwca przesunięty termin na 16 lipca
– 11 lipca oficjalne potwierdzenie od dealera, że odbiór 16 lipca – wpłacam 40 tys. zł
– 15 lipca (dzień przed odbiorem!) telefon od dealera, że samochodu nie ma i kolejny termin 31 lipca
– teraz mail z Mazda PL, że prawdopodobny termin przesuwa się do 10 sierpnia
– przez kolejny miesiąc nie mam ani auta, ani 40 tys

Przedstawiciel dealera twierdził, że opóźnienia to wina Mazda PL. Napisałem więc do Mazda Polska. W odpowiedzi dowiedziałem się, że... to wina dealera. Pan z Mazda PL podał też nowy prawdopodobny termin odbioru: koniec pierwszej dekady sierpnia. I tyle ze strony Mazda PL. Na pytanie o rekompensatę w postaci dodatkowego wyposażenia usłyszałem, że to leży w gestii dealera, a poza tym już i tak wynegocjowałem dobre warunki
Ciekaw jestem jak sprawa się zakończy. Do końca tygodnia dealer miał zaproponować jakieś "rozwiązanie tej sytuacji". Na razie cisza (jest piątek godz. 18.00).
-
PeterD
Witam serdecznie po raz kolejny:)
mam problem z jazdą na światłach...tzn w pozycji off powinny włączac się światła do jazdy dziennej czy tak? jeśli tak to nie zawsze sie włączają...nic nie świeci, to samo mam gdy przełączę w pozycję auto, w tym ustawieniu raz się zapalą światła a raz nie (i teraz pytanie jeśli zapalą się w pozycji auto to czy są to światła mijania?) popieprzone to jest coś.... proszę o pomoc w tym temacie – niby proste a jednak nie do końca:)
mam problem z jazdą na światłach...tzn w pozycji off powinny włączac się światła do jazdy dziennej czy tak? jeśli tak to nie zawsze sie włączają...nic nie świeci, to samo mam gdy przełączę w pozycję auto, w tym ustawieniu raz się zapalą światła a raz nie (i teraz pytanie jeśli zapalą się w pozycji auto to czy są to światła mijania?) popieprzone to jest coś.... proszę o pomoc w tym temacie – niby proste a jednak nie do końca:)
slaaawek napisał(a):Witam serdecznie po raz kolejny:)
mam problem z jazdą na światłach...tzn w pozycji off powinny włączac się światła do jazdy dziennej czy tak? jeśli tak to nie zawsze sie włączają...nic nie świeci, to samo mam gdy przełączę w pozycję auto, w tym ustawieniu raz się zapalą światła a raz nie (i teraz pytanie jeśli zapalą się w pozycji auto to czy są to światła mijania?) popieprzone to jest coś.... proszę o pomoc w tym temacie – niby proste a jednak nie do końca:)
pamietaj, ze musi byc spelnionych kilka warunkow zeby swiatla do jazdy w dzien zapalily sie automatycznie, kiedy dzwignia jest w pozycji off lub auto:
– zwolniony hamulec reczny
– przy automatycznej skrzyni biegow, dzwignia zmiany biegow nie moze byc w pozycji 'P' – park
– przy manulnej skrzyni – chyba tez musi byc wrzucony bieg – mowie chyba bo mam automat.
- Od: 8 lut 2012, 20:35
- Posty: 87
- Skąd: Warszawa/Lbn/Trojmiasto
- Auto: Obecnie Mazda CX-5
Bylo Mitsubishi EVO IX 400KM
Witam,
Odebrałem CX-5 2.0 skypassion kilka dni temu, sprawdzałem wszystko podczas odbioru, ale w dzień. Teraz w nocy okazało się że:
1) od strony kierowcy tylko 1 przycisk od opuszczania szyb jest podświetlany – tak ma być?
2) nie wiem czy działa mi przyciemnianie lusterka wstecznego, wciskam przycisk na lusterku, zapala się zielona dioda i tyle, żadnej różnicy nie widzę na wł. i na wył. – czy to ma być jakaś wyraźna zmiana/przyciemnienie? czy to działa tylko w jakiś specyficznych warunkach (prędność, w znacznej ciemności?) pytam ponieważ nigdy nie miałem do czynienia z takim bajerem
Odebrałem CX-5 2.0 skypassion kilka dni temu, sprawdzałem wszystko podczas odbioru, ale w dzień. Teraz w nocy okazało się że:
1) od strony kierowcy tylko 1 przycisk od opuszczania szyb jest podświetlany – tak ma być?
2) nie wiem czy działa mi przyciemnianie lusterka wstecznego, wciskam przycisk na lusterku, zapala się zielona dioda i tyle, żadnej różnicy nie widzę na wł. i na wył. – czy to ma być jakaś wyraźna zmiana/przyciemnienie? czy to działa tylko w jakiś specyficznych warunkach (prędność, w znacznej ciemności?) pytam ponieważ nigdy nie miałem do czynienia z takim bajerem
- Od: 24 cze 2010, 19:55
- Posty: 42
- Skąd: Kraków/Katowice
- Auto: Mazda CX-5, 2.0 MT 4x4 2013 SkyPassion Red Soul
Mazda 3 BK, 1.6 CiTD, Sedan, 2004r
1) Tak jest.
2) Dioda oznacza, że jest włączony automat. Lusterko ściemni się, jeśli będzie różnica jasności z przodu i z tyłu. Sprawdź w nocy, kiedy ktoś będzie za Tobą jechał.
Dołączam wątek do szybkich pytań.
2) Dioda oznacza, że jest włączony automat. Lusterko ściemni się, jeśli będzie różnica jasności z przodu i z tyłu. Sprawdź w nocy, kiedy ktoś będzie za Tobą jechał.
Dołączam wątek do szybkich pytań.
the right man in the wrong place...
2) tak jak napisał Paweł musi nastąpić "oślepienie" przez auto jadące za nami. W sumie przy wersji tej co mamy jest to delikatnie zbędne ponieważ same przyciemniane szyby już niwelują dość mocno efekt ośelpiania, w lancii delcie 2011r. nie miałem tego systemu ale miałem też ciemne szyby i nie płakałem z powodu braku automatycznego ściemniania. Tak naprawdę w mazdzie ten system działa naprawdę dyskretnie (może to właśnie z powodu przyciemnionych szyb – chociaż w to wątpie ponieważ w mazdzie 6 mimo braku ciemnych szyb system ten uaktywniał się naprawdę późno) . W volvo S60 miałem też przyciemniające się lusterko ale bez ciemnych szyb
i tam naprawdę było widać różnicę , jak tylko cokolwiek pojawiło się z tyłu lusterko już się ściemniało , nawet gdy auto było dość daleko.
- Od: 15 wrz 2012, 23:46
- Posty: 103
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Lexus IS 300H 2013
Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION
PeterD
Jak będziesz odbierał, to sprawdź sobie czy samochód nie był malowany.
Może się okazać, że to niespodziewane opóźnienie wynika z faktu, że samochód został w transporcie uszkodzony i muszą go najpierw "zrobić" zanim Ci go wydadzą.
Kiedyś w życiu mnie coś takiego spotkało.
A o tym że był malowany to dowiedziałem się dopiero gdy go sprzedawałem.
Jak będziesz odbierał, to sprawdź sobie czy samochód nie był malowany.
Może się okazać, że to niespodziewane opóźnienie wynika z faktu, że samochód został w transporcie uszkodzony i muszą go najpierw "zrobić" zanim Ci go wydadzą.
Kiedyś w życiu mnie coś takiego spotkało.
A o tym że był malowany to dowiedziałem się dopiero gdy go sprzedawałem.

-
szarisz
Z tego co słyszałem do CX-5 montują kilka modeli alarmu. Mi zaproponowali DEST DOG 70 w gratisie.
Boje się żeby nie był z tych najtańszych i sprawiał jakieś problemy.
Jakie macie u siebie i czy ten DOG 70 jest dobry?
Czy ktoś z Was ma funkcję domykania szyb w swojej Maździe? Dealer mówi, że się nie da.
Boje się żeby nie był z tych najtańszych i sprawiał jakieś problemy.
Jakie macie u siebie i czy ten DOG 70 jest dobry?
Czy ktoś z Was ma funkcję domykania szyb w swojej Maździe? Dealer mówi, że się nie da.
- Od: 13 kwi 2013, 21:20
- Posty: 12
- Skąd: Andrespol
- Auto: Focus 1,6 2002r
CX-5 2x4 2.0 2013
wg instrukcji w europie oleje API SL/SM lub ACEA A3/A5 // 10W-40, 5W-30, 0W-30 // zalecane oleje: Mazda original oil 5W-30 ULTRA dla 5W-20 zalecanego brak API SL/SM/SN // 0W-20 // zalecany: Mazda original oil 0W-20 Supra
wiec wybór jest, osoba która "siedzi" w temacie poleca 5W-30 jako najbardziej odp wg właściwości.
Który olej zalewaliście przy samodzielnej wymianie po 5kkm?
Tytuł: Odbiór CX-5
A co z tym kickdownem jest/było nie tak?
kris22 napisał(a):Jedyny plus tak długiego czasu oczekiwania to fakt że załapię się na poprawki które w międzyczasie zostały dodane do CX-5 (przede wszystkim kickdown)
A co z tym kickdownem jest/było nie tak?
fomicz napisał(a):Tytuł: Odbiór CX-5kris22 napisał(a):Jedyny plus tak długiego czasu oczekiwania to fakt że załapię się na poprawki które w międzyczasie zostały dodane do CX-5 (przede wszystkim kickdown)
A co z tym kickdownem jest/było nie tak?
Zgodnie z tym co pisano w prasie w wersjach wyprodukowanych przed marcem 2013 nie było w ogóle kickdown.
- Od: 6 gru 2012, 09:38
- Posty: 24
- Auto: CX-5 2.2D 175KM AT
SkyPassion ZealRed
kogut1235 napisał(a):[fomicz napisał(a):Który olej zalewaliście przy samodzielnej wymianie po 5kkm?
tak naprawdę to zastanawiam się nad sensen takiej wymiany, posądzam że nie wymieniając oliwy przez nawet parę przeglądów silniki dalej pracowałby bez problemów. To są nowe auta i posądzam że ktoś , kto kupuje nowy pojazd nie będzie nim jeździł 15 lat albo 300 tyś km i pewnie za jakiś czas sprzeda samochód. Prędzej nasze mazdy rdza zje niż silnik padnie z powodu nie zrobienia ponadplanowej wymiany oleju
- Od: 15 wrz 2012, 23:46
- Posty: 103
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Lexus IS 300H 2013
Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości