Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
nie zapominajmy że poducha przy rozrządzie jest olejowa a niskie temperatury robią swoje dlatego po rozgrzaniu jest ok.
To moja pierwsza zima z Magdą, i zaskoczyła mnie wydobywającymi się decybelami spod maski
, ale i tak ją kocham:D 

- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
siemana z rana
przyszły zimne noce i niskie temperatury i wraz z tym moja Mazda 323 BJ VI 2.0 DiTD 90 KM zaczyna sie dziwnie zachowywac. Mianowicie rano gdy ja odpalam na zimnym silniku to dziwnie chodzi silnik a po chwili spadają obroty i gaśnie, chyba że jej dodam gazu troche, a po chwili ja popracuje silnik chwile jest juz ok i silnik chodzi normalnie, dodatkowo od czasu kupna tego samochodu ( a mam go jakieś 2 tygodnie) przy przekreceniu stacyjki nie zapala mi sie kontrolka od świec żarowych co też mnie bardzo zastanawia, moglibyście coś doradzic?? z góry dzięki![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
przyszły zimne noce i niskie temperatury i wraz z tym moja Mazda 323 BJ VI 2.0 DiTD 90 KM zaczyna sie dziwnie zachowywac. Mianowicie rano gdy ja odpalam na zimnym silniku to dziwnie chodzi silnik a po chwili spadają obroty i gaśnie, chyba że jej dodam gazu troche, a po chwili ja popracuje silnik chwile jest juz ok i silnik chodzi normalnie, dodatkowo od czasu kupna tego samochodu ( a mam go jakieś 2 tygodnie) przy przekreceniu stacyjki nie zapala mi sie kontrolka od świec żarowych co też mnie bardzo zastanawia, moglibyście coś doradzic?? z góry dzięki
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 15 paź 2012, 08:01
- Posty: 5
- Skąd: Leśnica
- Auto: Mazda 323
2.0 DiTD 90 KM
1998r.
daro_1208 napisał(a):A znacie ten sklep??? – http://www.mazdaparts.pl/
bo planuje kupic tam parę czesci ale nie wiem czy to dobry i zaufany dostawca, nie chciałbym wyrzucic pieniedzy w błoto
To żeś chłopie żartem zarzucił! Pytanie czy Riki sprzedaje dobre części to tak jakby zapytać czy na Majorce znajdziesz jakieś dobre kąpielisko i miłe dziewczyny. U niego możesz brać w ciemno.
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
- Od: 16 lip 2012, 14:44
- Posty: 52
- Skąd: Poznań (Rataje)
- Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
vagatrotter napisał(a):daro_1208 napisał(a):A znacie ten sklep??? – http://www.mazdaparts.pl/
bo planuje kupic tam parę czesci ale nie wiem czy to dobry i zaufany dostawca, nie chciałbym wyrzucic pieniedzy w błoto
To żeś chłopie żartem zarzucił! Pytanie czy Riki sprzedaje dobre części to tak jakby zapytać czy na Majorce znajdziesz jakieś dobre kąpielisko i miłe dziewczyny. U niego możesz brać w ciemno.
teraz już wiem że to sprawdzony sklep

- Od: 15 paź 2012, 08:01
- Posty: 5
- Skąd: Leśnica
- Auto: Mazda 323
2.0 DiTD 90 KM
1998r.
daro_1208 napisał(a):dodatkowo od czasu kupna tego samochodu ( a mam go jakieś 2 tygodnie) przy przekreceniu stacyjki nie zapala mi sie kontrolka od świec żarowych co też mnie bardzo zastanawia, moglibyście coś doradzic?? z góry dzięki
jeśli kupiłeś ją od handlarza to ja bym podejrzewał że komputer wali jakieś błędy i ktoś odłączył kontrolkę, od tego bym zaczął
Czy ktoś z Was jeździł w takich temperaturach jak obecnie bez osłony pod silnikiem? Czy było zauważalne dłuższe nagrzewanie do uzyskania normalnej temperatury pracy?
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
- Od: 16 lip 2012, 14:44
- Posty: 52
- Skąd: Poznań (Rataje)
- Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
raczej nie ma to wpływu przy obecnych temperaturach, poza tym osłona w ditd nie jest do końca pełna tak że nie gra tak dużej roli.
tadziol napisał(a):czekamy na mrozy ?
dokładnie, będzie pierwsze -5 i tematy się ożywią
przyznaj się Riki że Ci nie odpala w zimę
tadziol napisał(a):może leje mazut z lokomotywy![]()
ja tam frytkowy lubię
Riki napisał(a):bo akumulator wyjmuję z auta
nie mów że masz jeden na dwa auta
też bym tak chciał garażować ditd na zimę
vagatrotter napisał(a):Czy ktoś z Was jeździł w takich temperaturach jak obecnie bez osłony pod silnikiem? Czy było zauważalne dłuższe nagrzewanie do uzyskania normalnej temperatury pracy?
Moja madzia parę lat po zakupie śmigała bez prawej osłony pod silnikiem , poza tym , że silnik i ogólnie cała komora jest bardziej ugnojona to autko grzeje się hmmm może kilometr , pół wcześniej niż kiedyś zaczyna grzać , choć póki co nie ma co porównywać bo dużych mrozów nie ma ...
Ogólnie w autku bardzo irytujące są wibracje na wolnych obrotach , dźwięk też nie należy do przyjemnych , ale poza tym jestem z tego silnika bardzo zadowolony , mało pali , jest dynamiczny , nieźle zapala v-max nadal w granicach 180 – 190 zależy czy z góryki czy bez

- Od: 30 gru 2010, 12:11
- Posty: 18
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD
House napisał(a):Ogólnie w autku bardzo irytujące są wibracje na wolnych obrotach
zalej coś na wtryski powinno się znacznie poprawić
Neonixos666 napisał(a):zalej coś na wtryski powinno się znacznie poprawić
Myslisz ze to pomaga? Moze to ktos potwierdzic? Jesli to dziala na wibracje/halas silnika to stawiam
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości