Witam Klubowiczów. Kiedyś miałem 626 Comprexa 2.0 i niestety okazał się skarbonką. Chciałem się przekonać do młodszego modelu który bardzo mi się podoba i natrafiłem na ,, szóstke " z USA z silnikiem 3l V6. Po paru dniach od kupna migała kontrolka oleju. podczas sprawdzenia autka pod kompem wykazało ,, tylko" położenie wałka w pozycji dolotowej – błąd nieciągły. Oddałem do mechanikow którzy mnie załamali.... Blok w rysach , wał w opłakanym stanie, reszta podzespołów koloru fioletowego... cóż sobie można lepszego wymarzyć kupując nowe autko... zadzwoniłem do wlasciciela. zapewnial ze nic mu się z autem nie dzialo... dziwne...
Wymieniac silnik ?
Ratowac obecny?
Sadzic się?
Jestem załamany
Pomozcie....
Pozdrawiam
Nieudany zakup Mazdy 6 3.0 V6???
Strona 1 z 1
Sądzić sie-każdy rzeczoznawca potwierdzi że to nie usterka od wczoraj.
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Nic mu nie udowodnisz, wyprze się i będzie bronił tym, że też nic nie wiedział o takim stanie silnika. Przecież nie siedzi w jego środku, gdy on był posiadaczem auto u niego było sprawne. Moim zdaniem sprawa nie do wygrania, wkładaj używany motor.
Młody.
wszystko przy kupnie chodzilo ok. cichutko zadnych stukow nic. Wrocilem 60km do domu jadac spokojnie gdyż nie znalem jeszcze auta choć korciło mnie do wcisniecia...
Po 2 dniach – a zrobiłem może 20-40km zaczela migac kontrolka oleju na biegu jalowym i na D jak auto stalo. i Check engine. jest mozliwosc ze sprzedawca dolal czegos co zamarkuje na krotki okres usterke?
jak oddawałem auto na warsztat w zeszlym tyg to dlawilo się juz...
obecnie czekam na info czy blok i wal jest do uratowania ale nie wiem czy remont i pewnie wymiana pierscieni itd. i cala ta akcja nie przewyzszy kosztu jakbym chciał wstawić drugi motor...
?
ile moze to kosztowac?
motor kosztuje około 6tys + przekladka ? + to co robili do tej pory czyli rozlozenie silnika ?
a remont
?
czy szukac silnika z tego samego rocznika (2005) ? czy spokojnie od 2006 pasuje bo ponoc te po 2006 już się trochę roznily tak jak to opisal Adq:
Postprzez Adq » 23 sty 2009, 14:31
Miałem podobny problem, u mnie przypalone były 3 komry i tłoki. Mechanik zagrzał silnik :/ Katalizatory 4 sztuki tez poszły sie .... na złom :/ Wkoncy po wielu m-cach poszukiwan czesci (Ford, Jaguar, Mazda) dałem za wygrana i kupiłem nowy silnik z minimalnym przebiegiem. Wiem, ze tłoków samych nie kupisz, w ASO mazda powiedziali mi, ze nie ma zastawow naprawczych do tego silnika. Zreszta ten silnik jest bardzo rzadko spotykany, fordy i jaguary maja podobne ale nie takie same (polow czesci nie pasuje). W moim przypadku podczas wymiany silnika musiałem podmienic tez sanki bo kupiłem silnik od modelu 06' a moja jest 03'. Okazało sie, ze inaczej jest poprowadzony wydech i katalizatory :/ Wtryski tez nie pasuja, po 06r były bez pompki czy czegos tam
Przy okazji mam cały stary silnik w czesciach w garazu. Jesli czegos potrzebujesz procz 3tłoków i tylnej, górnej pokrywy bloku to sie odezwij. Niestety mi naprawa zajeła około 3m-cy i mam sporo doswiadczenie jesli chodzi o ten silnik, gdzie? co i jak? Głowa do góry,
PzdRAdq
jeśli silnik to jest na allegro od mario7602@onet.eu z 2007roku czy jest ktoś jeszcze godny polecenia?
dzięki za wszelakie info...
polecanie może kogos we Wro kto ma pojecie o Madziach
?
pozdr
Dopisano 14 maja 2013, 17:53:
usterka na pewno nie jest od wczoraj ale jak to udowodnić i to w przypadku gdy sprzedawca jest osoba prywatna... mowil ze wszystko w porządku bylo
jak oddawałem auto na warsztat w zeszlym tyg to dlawilo się juz...
obecnie czekam na info czy blok i wal jest do uratowania ale nie wiem czy remont i pewnie wymiana pierscieni itd. i cala ta akcja nie przewyzszy kosztu jakbym chciał wstawić drugi motor...
ile moze to kosztowac?
motor kosztuje około 6tys + przekladka ? + to co robili do tej pory czyli rozlozenie silnika ?
a remont
czy szukac silnika z tego samego rocznika (2005) ? czy spokojnie od 2006 pasuje bo ponoc te po 2006 już się trochę roznily tak jak to opisal Adq:
Postprzez Adq » 23 sty 2009, 14:31
Miałem podobny problem, u mnie przypalone były 3 komry i tłoki. Mechanik zagrzał silnik :/ Katalizatory 4 sztuki tez poszły sie .... na złom :/ Wkoncy po wielu m-cach poszukiwan czesci (Ford, Jaguar, Mazda) dałem za wygrana i kupiłem nowy silnik z minimalnym przebiegiem. Wiem, ze tłoków samych nie kupisz, w ASO mazda powiedziali mi, ze nie ma zastawow naprawczych do tego silnika. Zreszta ten silnik jest bardzo rzadko spotykany, fordy i jaguary maja podobne ale nie takie same (polow czesci nie pasuje). W moim przypadku podczas wymiany silnika musiałem podmienic tez sanki bo kupiłem silnik od modelu 06' a moja jest 03'. Okazało sie, ze inaczej jest poprowadzony wydech i katalizatory :/ Wtryski tez nie pasuja, po 06r były bez pompki czy czegos tam
PzdRAdq
jeśli silnik to jest na allegro od mario7602@onet.eu z 2007roku czy jest ktoś jeszcze godny polecenia?
dzięki za wszelakie info...
polecanie może kogos we Wro kto ma pojecie o Madziach
pozdr
Dopisano 14 maja 2013, 17:53:
Bo_Lo napisał(a):Sądzić sie-każdy rzeczoznawca potwierdzi że to nie usterka od wczoraj.
Wysłane z mojego WT19i
usterka na pewno nie jest od wczoraj ale jak to udowodnić i to w przypadku gdy sprzedawca jest osoba prywatna... mowil ze wszystko w porządku bylo
- Od: 5 maja 2013, 21:50
- Posty: 5
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 2005 USA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości