Nieudany zakup Mazdy 6 3.0 V6???

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez lukas_6 » 13 maja 2013, 16:29

Witam Klubowiczów. Kiedyś miałem 626 Comprexa 2.0 i niestety okazał się skarbonką. Chciałem się przekonać do młodszego modelu który bardzo mi się podoba i natrafiłem na ,, szóstke " z USA z silnikiem 3l V6. Po paru dniach od kupna migała kontrolka oleju. podczas sprawdzenia autka pod kompem wykazało ,, tylko" położenie wałka w pozycji dolotowej – błąd nieciągły. Oddałem do mechanikow którzy mnie załamali.... Blok w rysach , wał w opłakanym stanie, reszta podzespołów koloru fioletowego... cóż sobie można lepszego wymarzyć kupując nowe autko... zadzwoniłem do wlasciciela. zapewnial ze nic mu się z autem nie dzialo... dziwne...
Wymieniac silnik ?
Ratowac obecny?
Sadzic się?
Jestem załamany
Pomozcie....
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 maja 2013, 21:50
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2005 USA

Postprzez Lakcow91 » 13 maja 2013, 17:16

Pewnie kupileś za grosze i masz teraz problemy... Powyżej 20 czy poniżej 30k?
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2012, 11:30
Posty: 179
Skąd: Radom
Auto: Honda

Postprzez lukas_6 » 13 maja 2013, 21:22

powyżej 20 i tak chodza...
Początkujący
 
Od: 5 maja 2013, 21:50
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2005 USA

Postprzez Bo_Lo » 13 maja 2013, 22:22

Sądzić sie-każdy rzeczoznawca potwierdzi że to nie usterka od wczoraj.

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Arkadius 73 » 13 maja 2013, 22:53

Nie sprawdziłeś kompresji przed zakupem????
Arkadius 73
 

Postprzez mysiak » 13 maja 2013, 23:05

tylko że jeśli sprzedawca był osobą prywatną to raczej nic nie ugrasz – nawet jeśli wiedział ze auto ma wadę, to będzie to bardzo trudne
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 21:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez Dawidoski » 14 maja 2013, 00:53

Nic mu nie udowodnisz, wyprze się i będzie bronił tym, że też nic nie wiedział o takim stanie silnika. Przecież nie siedzi w jego środku, gdy on był posiadaczem auto u niego było sprawne. Moim zdaniem sprawa nie do wygrania, wkładaj używany motor.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez lukas_6 » 14 maja 2013, 17:49

wszystko przy kupnie chodzilo ok. cichutko zadnych stukow nic. Wrocilem 60km do domu jadac spokojnie gdyż nie znalem jeszcze auta choć korciło mnie do wcisniecia... :) Po 2 dniach – a zrobiłem może 20-40km zaczela migac kontrolka oleju na biegu jalowym i na D jak auto stalo. i Check engine. jest mozliwosc ze sprzedawca dolal czegos co zamarkuje na krotki okres usterke?
jak oddawałem auto na warsztat w zeszlym tyg to dlawilo się juz...

obecnie czekam na info czy blok i wal jest do uratowania ale nie wiem czy remont i pewnie wymiana pierscieni itd. i cala ta akcja nie przewyzszy kosztu jakbym chciał wstawić drugi motor...???
ile moze to kosztowac?

motor kosztuje około 6tys + przekladka ? + to co robili do tej pory czyli rozlozenie silnika ?
a remont ???

czy szukac silnika z tego samego rocznika (2005) ? czy spokojnie od 2006 pasuje bo ponoc te po 2006 już się trochę roznily tak jak to opisal Adq:


Postprzez Adq » 23 sty 2009, 14:31

Miałem podobny problem, u mnie przypalone były 3 komry i tłoki. Mechanik zagrzał silnik :/ Katalizatory 4 sztuki tez poszły sie .... na złom :/ Wkoncy po wielu m-cach poszukiwan czesci (Ford, Jaguar, Mazda) dałem za wygrana i kupiłem nowy silnik z minimalnym przebiegiem. Wiem, ze tłoków samych nie kupisz, w ASO mazda powiedziali mi, ze nie ma zastawow naprawczych do tego silnika. Zreszta ten silnik jest bardzo rzadko spotykany, fordy i jaguary maja podobne ale nie takie same (polow czesci nie pasuje). W moim przypadku podczas wymiany silnika musiałem podmienic tez sanki bo kupiłem silnik od modelu 06' a moja jest 03'. Okazało sie, ze inaczej jest poprowadzony wydech i katalizatory :/ Wtryski tez nie pasuja, po 06r były bez pompki czy czegos tam ;) Przy okazji mam cały stary silnik w czesciach w garazu. Jesli czegos potrzebujesz procz 3tłoków i tylnej, górnej pokrywy bloku to sie odezwij. Niestety mi naprawa zajeła około 3m-cy i mam sporo doswiadczenie jesli chodzi o ten silnik, gdzie? co i jak? Głowa do góry,

PzdRAdq

jeśli silnik to jest na allegro od mario7602@onet.eu z 2007roku czy jest ktoś jeszcze godny polecenia?
dzięki za wszelakie info...

polecanie może kogos we Wro kto ma pojecie o Madziach ???
pozdr

Dopisano 14 maja 2013, 17:53:

Bo_Lo napisał(a):Sądzić sie-każdy rzeczoznawca potwierdzi że to nie usterka od wczoraj.

Wysłane z mojego WT19i


usterka na pewno nie jest od wczoraj ale jak to udowodnić i to w przypadku gdy sprzedawca jest osoba prywatna... mowil ze wszystko w porządku bylo
Początkujący
 
Od: 5 maja 2013, 21:50
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2005 USA

Postprzez Pioteq25 » 14 maja 2013, 23:59

lukas_6 napisał(a):powyżej 20 i tak chodza...

Niestety u nas "igiełki" po tyle chodzą :|
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto