gumy usztywniające

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez dizzi » 15 mar 2005, 19:56

odrazu przepraszam moderatorow za ten temat bo wiem ze był juz poruszany ale nie mogłem odnaleść wątku . chcialem przedstawic moje spostrzezenia odnośnie gum sprzedawanych na allegro ktore to montuje sie gdy sprezyna jest juz wyrobiona i samochod osiada.

zakupilem takie cos aby sie przekonac czy warto...
Obrazek

(majatek to to nie jest wiec postanowilem sprobowac)

Obrazek
zakladam

Obrazek
Obrazek
na poczatek przod !
Obrazek
i odrazu jakis problem
Obrazek
przednia sprezyna w 323 bg jest za duza ! probowalem roznych wariantow ale i tak jest za duza
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a tera tył. tu jest troche inaczej !
mniejsza sprezyna i guma jakoś wchodzi bez bulu
trzebaupchnąć na maxa u dołu amortyzatora i sie trzymie !
Obrazek
Obrazek
zdjecie juz po opuszczeniu auta z podnośnika
Obrazek

a teraz efekty przejechania sie po wertepach po osiedlowej uliczce
Obrazek
Obrazek
tył trzyma a przod nie !!!!!!!
Obrazek

jeszcze fotka instalacji z drugiej strony z tylu
Obrazek
Obrazek]


moim zdaniem nie warto kupowac tego do 323 bg bo pasuje to ledwo z tylu ! :( i nie moglem przetestowac czy przy obciazeniu tył mi sie mocno ugnie ale jak tylko bedzie ku temu okazja to napisze ! [/img]
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2003, 17:02
Posty: 641
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Khirali » 15 mar 2005, 20:01

....moim skromnym zdaniem GŁUPOTA niech Ci sie wypnie na szybkim łuku wylecisz jak z procy GŁUPOTA

ps. przepraszam
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez dizzi » 15 mar 2005, 20:20

niech Ci sie wypnie na szybkim łuku wylecisz jak z procy

nie ma takiej mozliwośći
to ma taki ścisk ze nie moze wypaść ! jedynie moze sie zsunąć i tylko tyle ale nie wypadnie w zadnym wypadku !
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2003, 17:02
Posty: 641
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez dizzi » 15 mar 2005, 20:34

chcialem jescze podkreslic ze zalezalo mi tylko i wyłącznie na montazu z tyłu tych gum ! (przy obciążeniu mam od ziemi tył auta na wysokości 10 cm)
pojezdze troszke i zobacze czy zdjac to czy nie !
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2003, 17:02
Posty: 641
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Mayor » 15 mar 2005, 21:02

to moze jednak bezpieczniej zmienic amorki i sprezynki? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2004, 19:50
Posty: 87
Skąd: Sieniawa /k. Rzeszowa
Auto: Mazda 121 1.4 16V CanvasTop

Postprzez dizzi » 15 mar 2005, 21:05

to moze jednak bezpieczniej zmienic amorki i sprezynki?

no pewnie pojde i se wezme ze sklepu za 1000zł szkoda ze sam na to nie wpadlem lol
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2003, 17:02
Posty: 641
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez krzysiek626 » 15 mar 2005, 21:45

Te gumy co kupiłeś sa sprzedawane w 3 rozmiarach ja mam ten średni i jest o połowe wyższy od tych co na foto i to w moim przypadku daje dużo
auto sztywniejsze i wyższy tył
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez dizzi » 15 mar 2005, 22:20

Te gumy co kupiłeś sa sprzedawane w 3 rozmiarach ja mam ten średni i jest o połowe wyższy od tych co na foto i to w moim przypadku daje dużo
auto sztywniejsze i wyższy tył

szkoda ze dowiedzoalem sie o tych rozmiarach dopiero teraz :(
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl

WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2003, 17:02
Posty: 641
Skąd: Warszawa - Włochy
Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP

Postprzez Xionc » 15 mar 2005, 22:38

dizzi napisał(a):
to moze jednak bezpieczniej zmienic amorki i sprezynki?

no pewnie pojde i se wezme ze sklepu za 1000zł szkoda ze sam na to nie wpadlem lol


tylko 1000? jakaś promocja :D ?
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez nemi » 15 mar 2005, 23:56

Dokładnie – jest kilka rodzajów tego badziewka ;).
Doraźnie może być, ale mi w cieniasie wypadało troszkę... I niestety zmienia charakterystykę prowadzenia – miałem z tyłu to założone i na zakrętach z nierównym asfaltem czułem lekkie przeskakiwanie tyłu.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez bulianomoreno » 14 maja 2013, 21:46

kupiłem i powiem tyle.. rewelacja... wrzuciłem po 2 sztuki na [jakie?] amorki :) autko szybciej sie zbiera.. bo nie musi ta masa lecieć cala na tył :PPP na zakrętach sie lepiej trzyma .. NIE WYNOSI!!
jak jade takim szybki slalomem, i jak szybko wyprostuje to autko zaraz wraca:) a jak nie miałem gum to jeszcze zahuśtało 2 razy:P gumy siedzą luźno w amortyzatorach i jak siedze sam to nie ma nacisku na nie.. :) WIEC NIE MA PRAWA NIC PĘKNAĆ, STRZELIC ( mowa o amorach)
zobacze jeszcze jak 2 dorosłe osoby z tyłu usiadom :D ale jak narazie polecam ..
BulianoMoreno
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2012, 19:29
Posty: 255 (5/6)
Skąd: Bojszowy / k.Tychów
Auto: Mazda 6 GH 2.0 147KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Moto