Antyradar-czy ktos stosuje ten wynalazek?
1, 2
Odkopie troszkę temat chce jakiś antyradar se strzelić cb już mam ale ostatni tyle tego sie pojawiło ze cb juz troszkę nie pomaga nie chce nic drogiego co byście polecili
tylko odp typu noga z gazu se podarujcie
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
- Od: 21 cze 2011, 11:33
- Posty: 63
- Skąd: Łaziska Górne
- Auto: 323f 1.8 BP 95r
ostatnio czytałem o nowych radarach laserowych którego nie wykrywają anty radary a co najlepsze radar wykrywa że masz antyradar, wiec trzeba byłoby zrobić większe rozeznanie w tym temacie.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Escort Passport 9500iX EURO
Rewolucja w świecie antyradarów.
To jedyny detektor przeznaczony wyłącznie na rynek europejski który łączy w sobie technologię GPS, możliwości sieci Internet oraz sztucznej inteligencji. Passport 9500iX EURO to pierwszy wykrywacz przeznaczony wyłącznie na rynek europejski, który umożliwia eliminację fałszywych sygnałów.
9500iX EURO wprowadza całkowicie nowe funkcje :
– Eliminacja fałszywych sygnałów poprzez blokadę częstotliwości i pozycji GPS
– Eliminacja fałszywych sygnałów poprzez filtr prędkości
– Segmentacja pasma Ka – skanowanie używanych tylko w Europie segmentów pasma.
– Segmentacja pasma K – filtracja fałszywych sygnałów z nowoczesnych tempomatów, np. w samochodach marki Mercedes-Benz z systemem Distronic Plus.
– Detekcja nowych pistoletów laserowych w europejskich specyfikacjach.
– Tryb Miasto bez pasm K i X – City NoXK
– Odrębna funkcja KPulse – do wykrywania impulsowych radarów takich jak ISKRA.
– Baza GPS punktów pomiaru prędkości – powiadomienia dla Fotoradarów, bramek liczących średnią prędkość, kamer na czerwonych światłach, punktów kontroli prędkości i innych.
– Możliwość aktualizacji oprogramowania przy pomocy standardowego kabla USB.
– Oczywiście w standardzie czujnik światła, czujnik hałasu, automatyczne wyłączanie i inne!
Niestety cena powala ponad 3 tyśki
ISKRA to wspomniany laserowy miernik prędkości
Rewolucja w świecie antyradarów.
To jedyny detektor przeznaczony wyłącznie na rynek europejski który łączy w sobie technologię GPS, możliwości sieci Internet oraz sztucznej inteligencji. Passport 9500iX EURO to pierwszy wykrywacz przeznaczony wyłącznie na rynek europejski, który umożliwia eliminację fałszywych sygnałów.
9500iX EURO wprowadza całkowicie nowe funkcje :
– Eliminacja fałszywych sygnałów poprzez blokadę częstotliwości i pozycji GPS
– Eliminacja fałszywych sygnałów poprzez filtr prędkości
– Segmentacja pasma Ka – skanowanie używanych tylko w Europie segmentów pasma.
– Segmentacja pasma K – filtracja fałszywych sygnałów z nowoczesnych tempomatów, np. w samochodach marki Mercedes-Benz z systemem Distronic Plus.
– Detekcja nowych pistoletów laserowych w europejskich specyfikacjach.
– Tryb Miasto bez pasm K i X – City NoXK
– Odrębna funkcja KPulse – do wykrywania impulsowych radarów takich jak ISKRA.
– Baza GPS punktów pomiaru prędkości – powiadomienia dla Fotoradarów, bramek liczących średnią prędkość, kamer na czerwonych światłach, punktów kontroli prędkości i innych.
– Możliwość aktualizacji oprogramowania przy pomocy standardowego kabla USB.
– Oczywiście w standardzie czujnik światła, czujnik hałasu, automatyczne wyłączanie i inne!
Niestety cena powala ponad 3 tyśki

ISKRA to wspomniany laserowy miernik prędkości
-
miro62
Jeśli wykrywa laser przed trafieniem to zgłaszam producenta do nobla z fizyki 

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
CAŁKOWITA NIESKUTECZNOŚĆ NA RADARY PISTOLETOWE
Podstawową pierwszą wadą wykrywaczy jest to że są praktycznie nieużyteczne w obronie przed radarami pistoletowymi. Nawet najdroższe modele i ich dobre parametry nic na to nie pomogą. Wynika to z tego że pomiar za pomocą radaru pistoletowego trwa bardzo krótko. Najstarsze radary pistoletowe używane w polsce K-15 mierzą w czasie ok. 300mS tj. 0,3sek. najnowsze 60mS. Nawet w czasie 300mS nie ma żadnej możliwości zwolnienia samochodem. Najszybszy (najdoższy) wykrywacz reaguje w czasie ok.50mS, człowiek (najszybciej) w ok. 150mS. Na zwolnienie pozostaje 0.1s – nic się nie da zrobić! Dźwięk wykrywacza sygnalizuje tylko potrzebę wyjęcia odpowiedniej kwoty.
W przypadku iskry pomiar jest wykonany zanim zdążymy nawet pomyśleć 67ms, czyli ok.14 pomiarów na sekundę!!
Czas pomiaru (stan ilościowy) radarów pistoletowych używanych w Polsce:
K-15 X band – 300mS ok. 150szt ? złomowane
K-15 K band – 250mS ok.50szt ? złomowane
Rapid 1a – 250mS ok.1200szt. wycofywane, nie produkowane
Rapid 2Ka – 300mS ok.200szt. nie planuje się zakupów.
Iskra -1 fast op. – 67mS ok.450szt. planowane dalsze zakupy
Wykrywacz radarów może nas tyko w porę ostrzec gdy policjant mierzy prędkość samochodu jadącego przed nami, i jest to robione na prostym odcinku drogi. W praktyce zdarza się to rzadko gdyż policjanci nie "świecą radarami" bez potrzeby. Najpierw wzrokowo selekcjonują pojazdy, gdy wreszcie ktoś jedzie wyraźnie szybciej jest mierzony, i zatrzymywany do kontroli, w tym czasie suszarka jest najczęściej odłożona i przejeżdżają wolno kierowcy którzy mogli odebrać sygnał z radaru. Po kilku minutach policjant rozpoczyna nowe "łowy" gdy jadą już szybko kierowcy którzy nie mogli odebrać sygnału z radaru. Maksymalny zasięg wykrywacza to w linii prostej ok. 4km, czyli 4minuty jazdy 60km/h, zasięg niby duży ale jak widać nic to nie daje. Dodatkowo policjanci najczęściej instalują się w dołku za wzniesieniem, lub na zakręcie. Taka jest taktyka użycia radarowych mierników prędkości. Kierowca nawet z najlepszym wykrywaczem nie ma żadnych szans. Specjaliści od takich pomiarów oceniają skuteczność tych metod na 97%. Oznacza to że na 100 kierowców z wykrywaczami (najlepszymi) może się "uchować" 3 i to tylko z winy nieudolności policjanta
Tak więc antyradary pewno pójdą do lamusa jeśli już nie poszły

Podstawową pierwszą wadą wykrywaczy jest to że są praktycznie nieużyteczne w obronie przed radarami pistoletowymi. Nawet najdroższe modele i ich dobre parametry nic na to nie pomogą. Wynika to z tego że pomiar za pomocą radaru pistoletowego trwa bardzo krótko. Najstarsze radary pistoletowe używane w polsce K-15 mierzą w czasie ok. 300mS tj. 0,3sek. najnowsze 60mS. Nawet w czasie 300mS nie ma żadnej możliwości zwolnienia samochodem. Najszybszy (najdoższy) wykrywacz reaguje w czasie ok.50mS, człowiek (najszybciej) w ok. 150mS. Na zwolnienie pozostaje 0.1s – nic się nie da zrobić! Dźwięk wykrywacza sygnalizuje tylko potrzebę wyjęcia odpowiedniej kwoty.
W przypadku iskry pomiar jest wykonany zanim zdążymy nawet pomyśleć 67ms, czyli ok.14 pomiarów na sekundę!!
Czas pomiaru (stan ilościowy) radarów pistoletowych używanych w Polsce:
K-15 X band – 300mS ok. 150szt ? złomowane
K-15 K band – 250mS ok.50szt ? złomowane
Rapid 1a – 250mS ok.1200szt. wycofywane, nie produkowane
Rapid 2Ka – 300mS ok.200szt. nie planuje się zakupów.
Iskra -1 fast op. – 67mS ok.450szt. planowane dalsze zakupy

Wykrywacz radarów może nas tyko w porę ostrzec gdy policjant mierzy prędkość samochodu jadącego przed nami, i jest to robione na prostym odcinku drogi. W praktyce zdarza się to rzadko gdyż policjanci nie "świecą radarami" bez potrzeby. Najpierw wzrokowo selekcjonują pojazdy, gdy wreszcie ktoś jedzie wyraźnie szybciej jest mierzony, i zatrzymywany do kontroli, w tym czasie suszarka jest najczęściej odłożona i przejeżdżają wolno kierowcy którzy mogli odebrać sygnał z radaru. Po kilku minutach policjant rozpoczyna nowe "łowy" gdy jadą już szybko kierowcy którzy nie mogli odebrać sygnału z radaru. Maksymalny zasięg wykrywacza to w linii prostej ok. 4km, czyli 4minuty jazdy 60km/h, zasięg niby duży ale jak widać nic to nie daje. Dodatkowo policjanci najczęściej instalują się w dołku za wzniesieniem, lub na zakręcie. Taka jest taktyka użycia radarowych mierników prędkości. Kierowca nawet z najlepszym wykrywaczem nie ma żadnych szans. Specjaliści od takich pomiarów oceniają skuteczność tych metod na 97%. Oznacza to że na 100 kierowców z wykrywaczami (najlepszymi) może się "uchować" 3 i to tylko z winy nieudolności policjanta

Tak więc antyradary pewno pójdą do lamusa jeśli już nie poszły

-
miro62
Barthez napisał(a):na suszarki to raczej AR nie pomoże ale na stacjonarne słupy? One chyba cały czas nadają sygnał?
Chociaż by było wiadomo, które nabite a które puste
No i to właściwie tylko w tym przypadku


-
miro62
a ja pozwolę sobie zaproponować lekturę ( youtube ) na temat amerykańskiego patentu z softem na Europe
Valentine One V1 POP2 1.85 Software 3.893 Euro
Jestem w trakcie prywatnego importu z USA a na portalu aukcyjnym nie mam sobie równych jeśli chodzi o cenę ( sprzedaż prywatna) w dobie pojazdów ITD i wielkiej ilości nowych slupów AR "chroniący" zarówno przód jak i tył pojazd jest nieoceniony ..
pozdrawiam serdecznie
i jeszcze małe coś ..do przedmówcy
Taka jest taktyka użycia radarowych mierników prędkości. Kierowca nawet z najlepszym wykrywaczem nie ma żadnych szans. Specjaliści od takich pomiarów oceniają skuteczność tych metod na 97%. Oznacza to że na 100 kierowców z wykrywaczami (najlepszymi) może się "uchować" 3 i to tylko z winy nieudolności policjanta..
Podaj jakieś konkrety jacy specjaliści ..
proszę



Valentine One V1 POP2 1.85 Software 3.893 Euro
Jestem w trakcie prywatnego importu z USA a na portalu aukcyjnym nie mam sobie równych jeśli chodzi o cenę ( sprzedaż prywatna) w dobie pojazdów ITD i wielkiej ilości nowych slupów AR "chroniący" zarówno przód jak i tył pojazd jest nieoceniony ..
pozdrawiam serdecznie
i jeszcze małe coś ..do przedmówcy
Taka jest taktyka użycia radarowych mierników prędkości. Kierowca nawet z najlepszym wykrywaczem nie ma żadnych szans. Specjaliści od takich pomiarów oceniają skuteczność tych metod na 97%. Oznacza to że na 100 kierowców z wykrywaczami (najlepszymi) może się "uchować" 3 i to tylko z winy nieudolności policjanta..
Podaj jakieś konkrety jacy specjaliści ..
- Od: 9 mar 2011, 22:23
- Posty: 112
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości